Ichthyosis?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef Jojogirl het volgende:
's Ochtends en na het sporten. Dus dat is 10x per week ofzo. En ook 90% van de keren zonder zeep/douchezooi, want anders droog ik helemaal uit (heb een rothuid).
Dat kan ik nietquote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef Brunette het volgende:
s' nachts
hehe je bedoelt je ''wilde haren''quote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Dat kan ik niet![]()
Als ik met nat haar ga slapen wordt ik wakker met zo'n afrokapsel
quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
hehe je bedoelt je ''wilde haren''![]()
Ik ga juist expres met nat haar naar bed omdat mijn haar dan veel krulleriger wordt![]()
Ik ken het, deed het eerst ook altijd zoquote:Op maandag 7 november 2005 00:45 schreef Jaytonism het volgende:
's Avonds vaker, ik kom altijd veel te laat me nest uit in de ochtend om uberhaupt te douchen. Moet dan alweer een trein halen, bus pakken o.i.d.
Klopt, ik probeer 't ook echt vaak zat. Zet ik gewoon me wekker een half uur vroeger, maar wordt em toch elke x nooit.quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik ken het, deed het eerst ook altijd zoEn daarnaast is een paar uurtjes voordat je gaat slapen douchen ook wel érg chill. Lekker schoon je bestje in
Maarja, ik vind het toch wel fijn om mijn dag te beginnen met een fijne warme douche
Het hoeft je maar 5 minuten extra te kosten... maar ik blijf er altijd een kwartier onderstaanquote:Op maandag 7 november 2005 00:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer 't ook echt vaak zat. Zet ik gewoon me wekker een half uur vroeger, maar wordt em toch elke x nooit.
Ik heb d'r een half uur voor nodig om naar de douche te kruipen.. Ik ben echt een resident evil lijkje in de ochtend, vooral 's winters.quote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Het hoeft je maar 5 minuten extra te kosten... maar ik blijf er altijd een kwartier onderstaan
Vaak genoeg bijna mijn trein gemist door die klotedouche
Douche kouder zetten 's ochtends!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:32 schreef Kimske het volgende:
's avonds, ik word altijd rozig van douchen, en als ik 's ochtends douche, dan kom ik er slaperiger onder vandaan dan dat ik erin ging....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |