ik had haar wel willen zien in de samensmelting.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:38 schreef lily het volgende:
Hier nog maar eens:
Je kunt veel over Esther (Jacobs) vinden op internet. Zij is marketing consultant en oa bedenkster van de "coins for care" aktie ten tijde van de overgang gulden/euro.
Ik hoop inderdaad dat de Nederlanders het lang volhouden, om nou nog vijf afleveringen alleen naar belgen te kijken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:52 schreef DrMarten het volgende:
3 Nederlanders tegen 8 Belgen, dat kan natuurlijk ook nooit goed gaan
Omdat de Nederlanders die eruit liggen er terecht uit liggen (op Esther na dan).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef caradoc het volgende:
Waarom stemmen de nederlanders dan ook geen belgen eruit. Dom dom dom
Dat zou wel fijn zijn want dan is kamp Zuid helemaal niks meer na de samensmelting en dan kan ik me voorstellen dat Carl en Meredith ook niet lang meer blijven.. Zeker omdat het kamp Noord pro-Esther was, en ze het al leuk genoeg vinden met elkaar en dus geen andere mensen erbij hoeven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond wel dat het voorstukje voor volgende week erg suggereerde dat Wim óf voor de samensmelting zou afvallen of tijdens die zware proef het niet zou halen.
Ja inderdaad, geduldig was Esther zeker, maar die primitieve bosapen John en Carl waren niet in staat om normaal te luisteren en te praten, dan wordt communiceren wel erg lastigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:53 schreef NoSigar het volgende:
Esther is wel erg tevreden met zichzelf:
"Ëster is een kei (...)De kunst is om je te verplaatsen in een ander en vanuit dát standpunt te communiceren. Kijk, dan worden gevoelige snaren geraakt. Dan worden belangen aangesproken, dan wordt in behoeften voorzien. Voorop gesteld dat effectief praten begint met geduldig luisteren. "
Grappig om te lezen In het licht van haar recente ervaringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Spoilertje over volgende uitzending en speculatie:Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Spoilertje over volgende uitzending en speculatie:Niet echt een spoiler, maar toch maar tussenhaakjes voor de zekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Nuna op 08-10-2005 14:55:54 ]
Ik vond het juist heel sterk van haar dat ze bleef toenaderen. Ik had op dag een die gasten al in de stront laten zakken!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:19 schreef ChrisJX het volgende:
(...)
Esther begint mij trouwens ook te irriteren. Ik heb het gehad met haar toenaderingspogingen. Had ze allemaal laten stikken! Maar nee hoor, mevrouw neemt nog afscheid van de groep ookIk had m'n rug naar ze toegedraaid, daaag
Al vind ik het wel geweldig dat ze nu vis gaat eten
Ik hoop dat ze terugkomt!!! Of dat ze op de minst de kans krijgt met het andere kamp te praten om uit te leggen wat er gebeurd is. Want denk maar niet dat meneer Carl alle klokken laat luiden na de samensmelting.
Nee, want er zijn 2 deelnemers meer dan normaal (Esther en Marnix). Normaal 16, nu 18. Dat heft die 2 die vrijwillig zijn opgestapt dus precies op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik me wel afvraag: Johnny en Elsje zijn er uitgegaan zonder eilandraad, maar toch zijn er geen eilandraden opgeschort ofzo. Zijn er dan straks niet veel te weinig mensen over?
Haha Douwequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
Douwe heeft inmiddels z'n eigen fansite: http://www.douwepopma.nl
mja ik heb je nog gezocht..... [maar toen begon 't Blok weerquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef Wup het volgende:
arg... nou heb ik Esther gemist, komt er nog een herhaling?
ik schakel stom genoeg nog steeds in op zondag op net 5 in de hoop dat ER begint [bloos]quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef babette21 het volgende:
mja ik heb je nog gezocht..... [maar toen begon 't Blok weer]
ha, dat wordt dan typen.....quote:ik heb 't even snel opgenomen maar kan het niet omzetten naar de pc
aha daarom was je kwijt: ik was nog naar BB gehold om daar in bold "Esther is op Talpa" te zetten.... maar je was er nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef Wup het volgende:
ik schakel stom genoeg nog steeds in op zondag op net 5 in de hoop dat ER begint [bloos]
Ze vond de twee weken in de grot geweldig, en de tien dagen erna wilde ze zsm vergetenquote:was Esther weer lief?
wel jammer eigenlijk, ik had nog steeds stiekeme hoop dat ze terug zou komen
ik ben er gek genoeg voor, dat weet jequote:ha, dat wordt dan typen.....
ik zie Meredith en/of Wim liever eerst vertrekken.... wat 'n janksmoelen zijn dat.........quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef Ronaldsen het volgende:
samensmelting vanavondHoop dat Carl uitgekotst gaat worden
dank voor de tipquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef babette21 het volgende:
@ Wup en alle andere die Esther nog even bij Beau en Linda willen zien:
afleveringen staan per item op de site van talpa....
die van gisteren ontbreekt nog, maar misschien over een paar dagen even checken?!
Ik denk juist dat hij bang was voor de opdracht, omdat hij het oudste is en fysiek het langzaamste. Dat hij daarom zijn reactie gaf van wat hij dacht op dat moment in die boot.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Ben bang dat Douwe eruit gaat vanavond.Het voorstukje zinspeelde daar een beetje op.
Ja, precies mijn gedachtequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef Funkytrip het volgende:
En toch jammer dat ze Esther niet terug lieten komen in de plaats van Wim...
Idd,quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
bij de terugblik viel het me nogmaals op hoe sportief Esther wel niet was bij de exit...
helemaal niet verbitterd, maar gewoon braaf afscheid nemen.... echt klasse!
dat gaat niet uitmaken, want Meredith sodeflikkert straks die boot uit....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef Noca het volgende:
Einde voor Douwe denk ik, die is te traag hiervoor.
Dat zou dan weer niet eerlijk zijn tov de rest die wel eerst een proef moet doen om te mogen blijven. Of ze had mee de boot in moeten gaan of er gewoon niet meer bij komen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat Esther nog terug komt.... die staat dadelijk de rest op te wachten op het eiland zodat ze toch met zijn tienen aan de samensmelting gaan beginnen....
eerlijk of niet, ik zou alleen al het gezicht van Carl willen zien...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:58 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Dat zou dan weer niet eerlijk zijn tov de rest die wel eerst een proef moet doen om te mogen blijven. Of ze had mee de boot in moeten gaan of er gewoon niet meer bij komen.
En dan ook nog bier erbijquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
Altijd leuk, zo'n vreselijk vette hap op een compleet uitgehonderde maag.
Daar gaat er vannacht weer minimaal 1 compleet over zijn nek![]()
Viel me vorige week ook al op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:04 schreef TheVulture het volgende:
in het voorstukje kwam trouwens de naam Chico voorbij bij het voorstellen van de kandidaten... weet iemand wie dat is want ik kan me niemand met de naam Chico voor de geest halen
Wel een lekkere doos!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:05 schreef golfer het volgende:
Die domme doos die als eerste op het strand was en dan op het eerste het beste krukje gaat zitten i.p.v. in de immuniteitsstoel.
Nou dan zou de ramp compleet zijn. Mijn eerste gedachte was, het zal toch niet waar zijn dat Esther daarin zit. Dat zou echt wat zijn, dan kan Esther nog even precies uitleggen wat er in haar kamp is gebeurd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:25 schreef Mes het volgende:
In dat kistje zit John??
in zee gegooid en afgemaakt door de haaienquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:25 schreef Mes het volgende:
In dat kistje zit John??
Good Riddance (Time of your life) van Green Day.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was dat nummer bij dat feestmaal? the time of .. ?
Wim?? eerder die vieze ranzige achterbakse belgische viswijvenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef caradoc het volgende:
Godver, Klere carl! k hoop dat Wim je aansteekt met z'n ziekte
Dankquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Good Riddance (Time of your life) van Green Day.
Dan heb je je eigen tent bij je!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef Flyduck het volgende:
Je zal toch steeds met een knots in je zwembroek lopen met zo een wijf als emma in de buurt ...
Niet te vergeten dat Elbert magnix bijna in het zand begroef, ik denk dat Magnix dat ook niet leuk vond.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef caradoc het volgende:
Ik vrees voor elbert, hij is een sterke kandidaat en hij gaat dwars lopen doen. Jammer, jammer.
Ik denk dat als je 24 uur per dag op haar lip zit je je flink gaat ergeren aan dat eeuwige opgewekte toontje en psychologie-student geanalyseer. Hoe oprecht ze ook is. Ik kan me voorstellen dat 2 eikels als John en Carl zich daar direct aan ergeren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is Esther wel het meest geliefe ER-personage ever. Ik ken echt niemand die een hekel aan d'r heeft...
Marnix zal toch wel op Carl stemmen lijkt me.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef caradoc het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat Elbert magnix bijna in het zand begroef, ik denk dat Magnix dat ook niet leuk vond.
Met imuniteit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Marnix zal toch wel op Carl stemmen lijkt me.
Wishful thinking!!! Hoop dat het helptquote:
Het is een aanstellerig klein kind, een dommekracht ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:33 schreef stefimke het volgende:
Elbert wat doe je nu?
Idd, beetje jammer dit. Die lui stemmen niet op elkaar, vooral in het begin was dat zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:36 schreef PirE het volgende:
Elbert wil naar huis, volgende week Fleur en daarna Douwe. Leuk een belgische show op de nederlandse tv.
edit: Douwe zegt hetzelfde en Douwe is toch wel mijn ER held samen met Esther.
dat zou heel goed kunnen... die belgen zijn idd vreselijk klote bezig gewoon!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind dit tot nu toe de minst leuke Expeditie Robinson..... zal dat aan die kutbelgen liggen, dit dit jaar super irritant zijn?
Ja. opzouten, eruit!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef MissTiger het volgende:
Douwe gaat volgende week 6 stemmen aan Carl geven denk ik![]()
Elbert zag het gewoon aankomen dat de belgen systematisch de nederlanders eruit gingen stemmen. Dat voel je gewoon aan. Met dit systeem wordt dit al veel lastiger.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Jahoor het kleine kutkind wil weer blijven, wat een lul
Precies. Opzouten ermee, zoals hij het zei.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef MissTiger het volgende:
Douwe gaat volgende week 6 stemmen aan Carl geven denk ik![]()
Het is heel simpel:quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef trepper het volgende:
Ben ik de enige die geen reet snapt van dat hele stemsysteem?Kan iemand het nog ff uitleggen?
Er zijn nog 6 eilandraden en iedereen heeft nog 6 stemmen per persoon. Per stemronde mag je zelf bepalen hoeveel stemmen je inzet totdat je alle 6 je stemmen verbruikt hebt. Je kan ook niet stemmen of gelijk 6 stemmen uitbrengen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef trepper het volgende:
Ben ik de enige die geen reet snapt van dat hele stemsysteem? :S Kan iemand het nog ff uitleggen?
Zal Esther misschien nog op dit eiland komen??? Zou wel leuk zijn...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef partijman het volgende:
carl en marnix op een eiland ik zie het steeds somberder in voor de waarheid rond ester
Esther?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vet systeem.
En carl en marnix op een nieuwe eiland? en in de voorstukjes zie je toch echt een dame bij het aapje, dus ben benieuwd
Ernst Paulquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Hummie de boel kn manipuleren maar Ernst Jan kan er ook wat van.
WK 1994: Brazilie - Nederland, die goal van Bebeto waarbij Romario niet hinderlijk buitenspel liepquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Hummie de boel kn manipuleren maar Ernst Jan kan er ook wat van. Wat een belachelijke regel. Alsof je tijdens het WK zegt we schaffen buitenspel af.
als daardoor Nederland wereldkampioen wordt, vind ik het best.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Hummie de boel kn manipuleren maar Ernst Jan kan er ook wat van. Wat een belachelijke regel. Alsof je tijdens het WK zegt we schaffen buitenspel af.
Dat staat idd op die sitequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Starfish het volgende:
Volgens mij is dat station Leeuwarden
Hijs geen ruk veranderdquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
Foto van Douwe, twee weken terug genomen.
Foto afkomstig van zijn officiële site, http://www.douwepopma.nl
[afbeelding]
Ow, ik begreep het anders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Er zijn nog 6 eilandraden en iedereen heeft nog 6 stemmen per persoon. Per stemronde mag je zelf bepalen hoeveel stemmen je inzet totdat je alle 6 je stemmen verbruikt hebt. Je kan ook niet stemmen of gelijk 6 stemmen uitbrengen.
Je kan dus:
ronde 1: geen stem
ronde 2: geen stem
ronder 3: 4 stemmen op Marleen (bv.
ronde 4: geen stem
ronde 5: 2 stemmen op Maxime
ronde 6: geen stem omdat je stemmen op zijn.
het verhaal van PirE kloptquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef easy-going het volgende:
Nu weet ik het niet meer!
Lol!quote:
Meredith heeft volgens mij regelmatig een grijs shirt aan, dus zou best kunnen dat zij dat is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:46 schreef caradoc het volgende:
Wie is dat meiske die met dat grijze, bezweten T-Shirt der hoofd naar boven doet in de intro als ze aan dat kruist "hangt"? Geweldige shot is dat elke keer![]()
![]()
Het heeft 5 jaar lang gewerkt en kan volgend jaar net zo goed weer succesvol zijn...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:53 schreef PirE het volgende:
Het format van een deels Belgisch, deel nederlands veld werkt gewoon niet door het nationalisme wat gewoon een grote rol speelt. De verschillen tussen nederlanders en belgen zijn gewoon te groot. Waarom niet gewoon een volledig nederlandse Expeditie.
Dat is juist het probleem. Een groot deel van de gecastte nederlanders hebben een uitgesproken persoonlijkheden (you hate 'em or love';em). Van de belgen hebben eigenlijk alleen Carl en Marnix een interessante persoonlijkheid die er uitspringt. De andere belgen zijn eigenlijk gewoon meelopers, die dan links gaan en dan rechts met als hoofddoel in het spel blijven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het heeft 5 jaar lang gewerkt en kan volgend jaar net zo goed weer succesvol zijn...
Dit jaar zie ik echt als een uitzondering op de regel, en misschien zelfs wel bewust gecast zo
Het lijkt of ze enkel van die nuchtere Nederlanders hebben uitgekozen, die lekker met de botte bijl hakken
Die Belgen worden ondertussen neergezet als stiekem, maar als we bv kijken naar de situatie met Esther,
dan is het nota bene een Nederlander [John] die als aanvoerder werd beschouwd...
Ik zie de rest van die belgen, muv Carl en Maxime, als volgzame, domme schapen...
Het is het eerste jaar dat ik anti-België ben, maar dat zegt niets over volgende edities
Kan me ook niet voorstellen dat ze plannen aanpassen omdat de Nederlanders er allemaal uitvliegen....
maar da's misschien naïeviteit van mijn kant
dat bedoel ik.... maar dat is iets van dit jaar, niet iets "typisch Belgisch"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:34 schreef PirE het volgende:
Dat is juist het probleem. Een groot deel van de gecastte nederlanders hebben een uitgesproken persoonlijkheden (you hate 'em or love';em). Van de belgen hebben eigenlijk alleen Carl en Marnix een interessante persoonlijkheid die er uitspringt. De andere belgen zijn eigenlijk gewoon meelopers, die dan links gaan en dan rechts met als hoofddoel in het spel blijven.
hoge bomen vangen veel wind, dat is na 5 jaar wel duidelijkquote:Douwe, Elbert, John, Nicole, Esther zijn/waren allemaal op hun manier aanwezig en dat pakt niet altijd positief uit. Wat ook niet helpt is de eliminatie van Esther onder aanvoering van John, die daarvoor keihard is afgestraft door een tactisch stemmende Carl, (die op John stemde zodat niemand kon zien op welke belg hij zou stemmen), waarna de rest met Carl meeging.
dit soort dingen wíl ik gewoon niet geloven....quote:Ik denk dat Talpa (en de belgische zender) beiden eisen dat er minimaal 1 landgenoot in de finale zit. Als er geen landgenoot meer in het spel zit zullen er toch een boel mensen afhaken.
Dat kun je niet zo eisen, het gaat wel om het spel natuurlijk. Er zullen vast en zeker mensen afhaken wanneer Elbert, Douwe en Fleur er nu achter elkaar uitgaan. Maar je kan een spel niet zodanig beinvloeden dat er Nederlanders inblijven, om te zorgen dat Nederland blijft kijken. Daarmee verlies je juist nog meer kijkers.. Mensen kijken om het programma zelf, persoonlijkheden en amusement. Het is niet zo dat wanneer de drie Nederlanders eruit gaan, het hele programma is verpest. Ik ben juist wel benieuwd wat er gaat gebeuren tussen de Belgen. Hoe ze gaan stemmen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat Talpa (en de belgische zender) beiden eisen dat er minimaal 1 landgenoot in de finale zit. Als er geen landgenoot meer in het spel zit zullen er toch een boel mensen afhaken.
Maxime, Marnix en Fleur..... denk ik [of lijkt me leuk, laat ik het zo zeggen]quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maxime, Marnix en .. zullen denk ik gaan strijden om de winst.
Elbert staat niet echt sterk op dit moment, maar hij kan er wel voor zorgen dat hij bijvoorbeeld gelijk 5 stemmen verbruikt om zo 1 belg weg te stemmen, vooral ook omdat hij het ene moment weg wil en het andere moment wil blijven. Als Elbert dat met wat theater laat merken dan zullen enkele belgen wat stemmen gaan verbruiken om Elbert weg te werken zodat hun positie zwakker wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:16 schreef Nuna het volgende:
Marnix is de enige Belg die ik het nog wel gun om te winnen. Elbert is de enige Nederlander die ik het gewoon niet gun om te winnen, hij voegt gewoon niets toe. (behalve dan zijn stemmen op de Belgen)
Ik hoop nog steeds dat Esther op een een of andere manier terug kan komen, maar die hoop zakt langzamerhand weg![]()
Slechte cijfers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
775.000 kijkers gisteren trouwens.
vergeet niet dat het keuzeaanbod ook in de loop der jaren groter is geworden. Dus verhoudingsgewijs zijn die cijfers niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:30 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Slechte cijfers.
Ter vergelijking aflevering 7 voorgaande edities:
2004: 1.423.000
2003: 1.319.000
2002: 1.210.000
2001: 696.000
Je vergeet ook nog Emma.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Douwe moet echt winnenal zie ik het niet gebeuren, maar hij is gewoon de tofste. Anders een van de andere Nederlanders, Marnix vind ik na gister ook al minder. Fleur is trouwens ook wel een watje zeg, in het ene shot zegt ze 'Elbert is mijn maatje', het volgende moment kondigt Elbert aan dat hij vertrekken wil en dat ze maar op hem moeten stemmen, zegt ze niks
Sowieso snap ik niet dat mensen daar niet op kunnen reageren, maargoed. Gelukkig is dat watje Wim eruit, nu Meredith nog, die heeft zo'n vervelend accent.. en Carl natuurlijk, maar dat is logisch
Vergeleken met een jaar geleden maakt dat maar heel weinig uit. Expeditie Robinson lijdt gewoon onder Talpa. Jammer voor zo'n goed programma, maar veel mensen gaan niet in een prullenbak kijken of ze leuke dingen vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:04 schreef the_undertaker het volgende:
vergeet niet dat het keuzeaanbod ook in de loop der jaren groter is geworden. Dus verhoudingsgewijs zijn die cijfers niet eens zo slecht.
Leuke vergelijking!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:04 schreef mbn het volgende:
Jammer voor zo'n goed programma, maar veel mensen gaan niet in een prullenbak kijken of ze leuke dingen vinden.
Dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:27 schreef caradoc het volgende:
Misschien moeten de mannetjes vechten om hun immuniteit of zoiets. Carl verliest het en wordt toch van het eiland afgebonjourd
daar heeft de productie vast al over nagedacht: volgende leuke twist, mits alle stemmen op zijn:quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:52 schreef Flyduck het volgende:
Vind het maar een vaag systeem. Wat nou als iedereen binnnen 2 rondes al ze stemmen opmaakt, dan kan er niet meer gestemd worden
Bah, vieze meeloopsterr. Ze kan niets, ze doet niets en ze is niets. Voor mij mag ze exit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, Emma valt nog mee vind ik, opzich.. maar ze verdient het totaal niet om te winnen.
Hoe zit dat eigenlijk met die extra stem die Maxime gewonnen heeft met die allereerste proef aan het kruis? Heeft hij daar nog steeds recht op of is hij die sinds de samensmelting kwijt?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:12 schreef KELDER het volgende:
[..]
daar heeft de productie vast al over nagedacht: volgende leuke twist, mits alle stemmen op zijn:
alleen de winnaar van de eliminatie proef wint een extra stem, en is er dus in zn eentje voor verantwoordelijk wie der uit gaatkan ook nog erg leuk worden
maar denk niet dat t zover komt...
En vergeet ook niet dat het voorgaande jaren op de zondagavond werd uitgezonden, dat keek toch iets lekkerder wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
vergeet niet dat het keuzeaanbod ook in de loop der jaren groter is geworden. Dus verhoudingsgewijs zijn die cijfers niet eens zo slecht.
Ik denk inderdaad dat de maandagavond de grootste oorzaak is. Ik bedoel, wat voor concurrentie had het op zondagavond nou echt? Sympathiek dat ze het niet tegenover Terra Incognita hebben geprogrammeerd, maar dat is zo oersaai dat ze dat volgend jaar net zo goed weer wel kunnen doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:01 schreef Bullpit het volgende:
En vergeet ook niet dat het voorgaande jaren op de zondagavond werd uitgezonden, dat keek toch iets lekkerder weg![]()
dat was ik alweer vergeten, dat ie die ook nog heeft..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:05 schreef Droeke het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die extra stem die Maxime gewonnen heeft met die allereerste proef aan het kruis? Heeft hij daar nog steeds recht op of is hij die sinds de samensmelting kwijt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |