Het is heel simpel:quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef trepper het volgende:
Ben ik de enige die geen reet snapt van dat hele stemsysteem?Kan iemand het nog ff uitleggen?
Er zijn nog 6 eilandraden en iedereen heeft nog 6 stemmen per persoon. Per stemronde mag je zelf bepalen hoeveel stemmen je inzet totdat je alle 6 je stemmen verbruikt hebt. Je kan ook niet stemmen of gelijk 6 stemmen uitbrengen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef trepper het volgende:
Ben ik de enige die geen reet snapt van dat hele stemsysteem? :S Kan iemand het nog ff uitleggen?
Zal Esther misschien nog op dit eiland komen??? Zou wel leuk zijn...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef partijman het volgende:
carl en marnix op een eiland ik zie het steeds somberder in voor de waarheid rond ester
Esther?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vet systeem.
En carl en marnix op een nieuwe eiland? en in de voorstukjes zie je toch echt een dame bij het aapje, dus ben benieuwd
Ernst Paulquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Hummie de boel kn manipuleren maar Ernst Jan kan er ook wat van.
WK 1994: Brazilie - Nederland, die goal van Bebeto waarbij Romario niet hinderlijk buitenspel liepquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Hummie de boel kn manipuleren maar Ernst Jan kan er ook wat van. Wat een belachelijke regel. Alsof je tijdens het WK zegt we schaffen buitenspel af.
als daardoor Nederland wereldkampioen wordt, vind ik het best.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Hummie de boel kn manipuleren maar Ernst Jan kan er ook wat van. Wat een belachelijke regel. Alsof je tijdens het WK zegt we schaffen buitenspel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |