Nou dan zou de ramp compleet zijn. Mijn eerste gedachte was, het zal toch niet waar zijn dat Esther daarin zit. Dat zou echt wat zijn, dan kan Esther nog even precies uitleggen wat er in haar kamp is gebeurd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:25 schreef Mes het volgende:
In dat kistje zit John??
in zee gegooid en afgemaakt door de haaienquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:25 schreef Mes het volgende:
In dat kistje zit John??
Good Riddance (Time of your life) van Green Day.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was dat nummer bij dat feestmaal? the time of .. ?
Wim?? eerder die vieze ranzige achterbakse belgische viswijvenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef caradoc het volgende:
Godver, Klere carl! k hoop dat Wim je aansteekt met z'n ziekte
Dankquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Good Riddance (Time of your life) van Green Day.
Dan heb je je eigen tent bij je!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef Flyduck het volgende:
Je zal toch steeds met een knots in je zwembroek lopen met zo een wijf als emma in de buurt ...
Niet te vergeten dat Elbert magnix bijna in het zand begroef, ik denk dat Magnix dat ook niet leuk vond.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef caradoc het volgende:
Ik vrees voor elbert, hij is een sterke kandidaat en hij gaat dwars lopen doen. Jammer, jammer.
Ik denk dat als je 24 uur per dag op haar lip zit je je flink gaat ergeren aan dat eeuwige opgewekte toontje en psychologie-student geanalyseer. Hoe oprecht ze ook is. Ik kan me voorstellen dat 2 eikels als John en Carl zich daar direct aan ergeren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is Esther wel het meest geliefe ER-personage ever. Ik ken echt niemand die een hekel aan d'r heeft...
Marnix zal toch wel op Carl stemmen lijkt me.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef caradoc het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat Elbert magnix bijna in het zand begroef, ik denk dat Magnix dat ook niet leuk vond.
Met imuniteit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Marnix zal toch wel op Carl stemmen lijkt me.
Wishful thinking!!! Hoop dat het helptquote:
Het is een aanstellerig klein kind, een dommekracht ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:33 schreef stefimke het volgende:
Elbert wat doe je nu?
Idd, beetje jammer dit. Die lui stemmen niet op elkaar, vooral in het begin was dat zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:36 schreef PirE het volgende:
Elbert wil naar huis, volgende week Fleur en daarna Douwe. Leuk een belgische show op de nederlandse tv.
edit: Douwe zegt hetzelfde en Douwe is toch wel mijn ER held samen met Esther.
dat zou heel goed kunnen... die belgen zijn idd vreselijk klote bezig gewoon!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind dit tot nu toe de minst leuke Expeditie Robinson..... zal dat aan die kutbelgen liggen, dit dit jaar super irritant zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |