dank voor de tipquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef babette21 het volgende:
@ Wup en alle andere die Esther nog even bij Beau en Linda willen zien:
afleveringen staan per item op de site van talpa....
die van gisteren ontbreekt nog, maar misschien over een paar dagen even checken?!
Ik denk juist dat hij bang was voor de opdracht, omdat hij het oudste is en fysiek het langzaamste. Dat hij daarom zijn reactie gaf van wat hij dacht op dat moment in die boot.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Ben bang dat Douwe eruit gaat vanavond.Het voorstukje zinspeelde daar een beetje op.
Ja, precies mijn gedachtequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef Funkytrip het volgende:
En toch jammer dat ze Esther niet terug lieten komen in de plaats van Wim...
Idd,quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
bij de terugblik viel het me nogmaals op hoe sportief Esther wel niet was bij de exit...
helemaal niet verbitterd, maar gewoon braaf afscheid nemen.... echt klasse!
dat gaat niet uitmaken, want Meredith sodeflikkert straks die boot uit....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef Noca het volgende:
Einde voor Douwe denk ik, die is te traag hiervoor.
Dat zou dan weer niet eerlijk zijn tov de rest die wel eerst een proef moet doen om te mogen blijven. Of ze had mee de boot in moeten gaan of er gewoon niet meer bij komen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat Esther nog terug komt.... die staat dadelijk de rest op te wachten op het eiland zodat ze toch met zijn tienen aan de samensmelting gaan beginnen....
eerlijk of niet, ik zou alleen al het gezicht van Carl willen zien...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:58 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Dat zou dan weer niet eerlijk zijn tov de rest die wel eerst een proef moet doen om te mogen blijven. Of ze had mee de boot in moeten gaan of er gewoon niet meer bij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |