ik had haar wel willen zien in de samensmelting.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:38 schreef lily het volgende:
Hier nog maar eens:
Je kunt veel over Esther (Jacobs) vinden op internet. Zij is marketing consultant en oa bedenkster van de "coins for care" aktie ten tijde van de overgang gulden/euro.
Ik hoop inderdaad dat de Nederlanders het lang volhouden, om nou nog vijf afleveringen alleen naar belgen te kijken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:52 schreef DrMarten het volgende:
3 Nederlanders tegen 8 Belgen, dat kan natuurlijk ook nooit goed gaan
Omdat de Nederlanders die eruit liggen er terecht uit liggen (op Esther na dan).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef caradoc het volgende:
Waarom stemmen de nederlanders dan ook geen belgen eruit. Dom dom dom
Dat zou wel fijn zijn want dan is kamp Zuid helemaal niks meer na de samensmelting en dan kan ik me voorstellen dat Carl en Meredith ook niet lang meer blijven.. Zeker omdat het kamp Noord pro-Esther was, en ze het al leuk genoeg vinden met elkaar en dus geen andere mensen erbij hoeven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond wel dat het voorstukje voor volgende week erg suggereerde dat Wim óf voor de samensmelting zou afvallen of tijdens die zware proef het niet zou halen.
Ja inderdaad, geduldig was Esther zeker, maar die primitieve bosapen John en Carl waren niet in staat om normaal te luisteren en te praten, dan wordt communiceren wel erg lastigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:53 schreef NoSigar het volgende:
Esther is wel erg tevreden met zichzelf:
"Ëster is een kei (...)De kunst is om je te verplaatsen in een ander en vanuit dát standpunt te communiceren. Kijk, dan worden gevoelige snaren geraakt. Dan worden belangen aangesproken, dan wordt in behoeften voorzien. Voorop gesteld dat effectief praten begint met geduldig luisteren. "
Grappig om te lezen In het licht van haar recente ervaringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Spoilertje over volgende uitzending en speculatie:Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Spoilertje over volgende uitzending en speculatie:Niet echt een spoiler, maar toch maar tussenhaakjes voor de zekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Nuna op 08-10-2005 14:55:54 ]
Ik vond het juist heel sterk van haar dat ze bleef toenaderen. Ik had op dag een die gasten al in de stront laten zakken!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:19 schreef ChrisJX het volgende:
(...)
Esther begint mij trouwens ook te irriteren. Ik heb het gehad met haar toenaderingspogingen. Had ze allemaal laten stikken! Maar nee hoor, mevrouw neemt nog afscheid van de groep ookIk had m'n rug naar ze toegedraaid, daaag
Al vind ik het wel geweldig dat ze nu vis gaat eten
Ik hoop dat ze terugkomt!!! Of dat ze op de minst de kans krijgt met het andere kamp te praten om uit te leggen wat er gebeurd is. Want denk maar niet dat meneer Carl alle klokken laat luiden na de samensmelting.
Nee, want er zijn 2 deelnemers meer dan normaal (Esther en Marnix). Normaal 16, nu 18. Dat heft die 2 die vrijwillig zijn opgestapt dus precies op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik me wel afvraag: Johnny en Elsje zijn er uitgegaan zonder eilandraad, maar toch zijn er geen eilandraden opgeschort ofzo. Zijn er dan straks niet veel te weinig mensen over?
Haha Douwequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
Douwe heeft inmiddels z'n eigen fansite: http://www.douwepopma.nl
mja ik heb je nog gezocht..... [maar toen begon 't Blok weerquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef Wup het volgende:
arg... nou heb ik Esther gemist, komt er nog een herhaling?
ik schakel stom genoeg nog steeds in op zondag op net 5 in de hoop dat ER begint [bloos]quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef babette21 het volgende:
mja ik heb je nog gezocht..... [maar toen begon 't Blok weer]
ha, dat wordt dan typen.....quote:ik heb 't even snel opgenomen maar kan het niet omzetten naar de pc
aha daarom was je kwijt: ik was nog naar BB gehold om daar in bold "Esther is op Talpa" te zetten.... maar je was er nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef Wup het volgende:
ik schakel stom genoeg nog steeds in op zondag op net 5 in de hoop dat ER begint [bloos]
Ze vond de twee weken in de grot geweldig, en de tien dagen erna wilde ze zsm vergetenquote:was Esther weer lief?
wel jammer eigenlijk, ik had nog steeds stiekeme hoop dat ze terug zou komen
ik ben er gek genoeg voor, dat weet jequote:ha, dat wordt dan typen.....
ik zie Meredith en/of Wim liever eerst vertrekken.... wat 'n janksmoelen zijn dat.........quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef Ronaldsen het volgende:
samensmelting vanavondHoop dat Carl uitgekotst gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |