Welke fictieve gestoorde fan zei dat wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef Jimmy het volgende:
I'm your biggest fan?
quote:
quote:
Dankjewel! Ben erg trots op mijn eerste punt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Die was vast nog nooit gevraagd.
Punt voor en nieuwe vraag door Shakermaker!
Gefeliciflapsteerd met je eerste punt en je mooie avatar.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:27 schreef bukgeit het volgende:
Secret Machines!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:31 schreef bukgeit het volgende:
Now here is nowhere, was het zoiets?
ik 3 , waarvan 2 dezelfdenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:39 schreef cafca het volgende:
Ik kom tot 4....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:44 schreef peaceman het volgende:
tin machine
rage against the machine
machinehead
zouk machine
soft machine
gokje op soul machine
Liefst wel, maar als het niet lukt mag er best 1 of 2 van een andere orde bij...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:33 schreef bukgeit het volgende:
Zoek je de Heer in al zijn gedaanten of moet het echt The Lord zijn?
vormcrisis?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:42 schreef bukgeit het volgende:
Het is me nog nooit overkomen, maar ik weet er niet een
die had ik alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Jimmy het volgende:
Als voorzetje mijn enige dan maar:
Guano Apes - The Lord of the Boards
Voel me vereerd dat ik veroorzaker van dat moment benquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:42 schreef bukgeit het volgende:
Het is me nog nooit overkomen, maar ik weet er niet een
Dat moment is al voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voel me vereerd dat ik veroorzaker van dat moment ben![]()
daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. het was wel het eerst nummer wat in mijn hoofd opkwam met Lord...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:56 schreef Jimmy het volgende:
Heet dat Janis Joplin nr niet alleen Mercedes Benz?
</mierenneuk>
Bij iedereen waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef cafca het volgende:
het was wel het eerst nummer wat in mijn hoofd opkwam met Lord...
Het was toch een hoogtepunt in mijn trivia-loopbaanquote:
Toch makkelijker dan ik dacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:32 schreef bukgeit het volgende:
Miss Kittin - Meet Sue Be She
Beach Boys - Little Honda
Laibach - Fiat
Prince - Little Red Corvette
Bob Dylan - From A Buick 6
Ik heb er nog één tegoed (zie pagina 1)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben weer weg, dus iemand anders mag een nieuwe vraag doen
Dat ze naar de kabel worden verbannen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:58 schreef bukgeit het volgende:
Wat is het nieuws rond muziekzender Radio 4?
Tony Joe Whitequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:59 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Ik heb er nog één tegoed (zie pagina 1)
Randy Crawford scoorde een hit met Rainy Night in Georgia. Maar wie schreef dit nummer?
Klopt! FunX (met BNN-bemoeienis) zou dan de vrijgekomen plek innemen. Is allemaal overigens nog niet zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:59 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Dat ze naar de kabel worden verbannen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:59 schreef ranja het volgende:
Ze beschouwen vanaf nu Sabbath, Velvet underground en Beatles ook als klassiek?
Correct. +1 bukgeitquote:
Twee? Ik ken er maar één. Zo leer ik ook nog wat bij, hehehhe.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:16 schreef bukgeit het volgende:
Het zijn er zelfs twee. (Gespiekt dus)
Gezien je huidige vorm hoeft dat niet direct iets te zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef bukgeit het volgende:
Het zijn voor mij onbekende nummers. Had het nooit geweten.
Het is al weer redelijk bijgetrokken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gezien je huidige vorm hoeft dat niet direct iets te zeggenOf is het alweer genormaliseerd?
![]()
*zucht* Ik ben er ook bang voor ..... Polk Salad Annie. Stelletje cultuurbarbarenquote:
Dappere poging..... maar geen een op de juiste plaats.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef peaceman het volgende:
Kojak Variety
King of America
Blood & Chocolate
This Year's Model
Armed Forces
Imperial Bedroom
?
Bukgeit kent zijn Elvis! bukgeit +1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef bukgeit het volgende:
This Year's Model
Armed Forces
Imperial Bedroom
King of America
Blood & Chocolate
Kojak Variety
Ach als je het fout doet, dan maar goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Dappere poging..... maar geen een op de juiste plaats.
nr 4 en 5 en 6 wel in de goede volgorde...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Is het dan nog groter? is het 12 jaar?
Close enough: iets meer dan drie jaar. Aretha is van 1942, Debbie van 1945.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:43 schreef Berkery het volgende:
2 jaar?
Hm ik dacht dat ze net zo oud was als m'n moeder, maar ze is toch 2 jaar jonger dan. Debbie dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:45 schreef bukgeit het volgende:
Debbie van 1945.
doe maarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:02 schreef niwreh het volgende:
iemand een nieuwe vraag?
quote:Often cited as one of the best hip-hop albums of the '90s,is the undisputed classic upon which
' reputation rests. It helped spearhead the artistic renaissance of New York hip-hop in the post-Chronic era, leading a return to street aesthetics. Yet even if
marks the beginning of a shift away from Native Tongues-inspired alternative rap, it's strongly rooted in that sensibility.
Daisy +1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:
NAS - Illmatic
lubje+1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:32 schreef lubje25 het volgende:
jay-z
Knap hoor:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Arnhemsgewijs?
We hebben 'm vooral gecomplimenteerd. Hij dacht dat niemand voor The Clientele was gekomen. Ze waren moe, hadden twaalf uur over de reis vanuit Kopenhagen gedaan, ze zaten te klooien met het geluid en er was bijna niemand. Kortom, er deugde niets van. Ik vond het geweldig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef Z het volgende:
[..]
Grmbl.
waar heb je het eigenlijk met de zanger van The Clientele over gehad?
Ik hoop toch dat ze snel nog een keer spelen in Nedeland!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef bukgeit het volgende:
We hebben 'm vooral gecomplimenteerd. Hij dacht dat niemand voor The Clientele was gekomen. Ze waren moe, hadden twaalf uur over de reis vanuit Kopenhagen gedaan, ze zaten te klooien met het geluid en er was bijna niemand. Kortom, er deugde niets van. Ik vond het geweldig.
Once we'll meetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:02 schreef Z het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze snel nog een keer spelen in Nedeland!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef lubje25 het volgende:
Daisy is even verhindert dus dan stel ik nog maar een vraag:
Wie is dit?
Hij had in Nederland volgens mij een hitje
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kan ik helaas niet goed rekenenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De onderste foto, da's sprekend belsen!
Niet echt. In het nummer wat in Nederland bekend is zong ie. In de USA is hij veel bekender.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:04 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij is het een reppert, of niet?
MadMaster + 1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Uncle Kracker (dankzij de tekst)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:10 schreef niwreh het volgende:
Natuurlijk bedoelde ik Jeanny, was ff vergeten hoe je het ook alweer schreef! Maar goed Duits dus...
Jawel!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef peaceman het volgende:
is het iets van Rammstein?
Nee, ander album.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef peaceman het volgende:
Mein Herz Brennt?
We hebben een winnaar!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:20 schreef Neleos het volgende:
Rammstein - Du Richts So Gut
quote:Ikura, Battera, Salmon. Tamago, Saladamaki.
Which one shall I order first? I just can't choose.
Kappa, Anakyu, Tekka. Sayori, Kazunoko.
Ooo, Let's eat a healthy menu. It's a famous Japanese meal.
Ooo, let's drink hot green tea After a Japanese meal.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Shonen Knife-Happy Hour?
Uzumaki_Naruto + 1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wacht,dat is het album waar het op staat
Shonen Knife-Sushi Bar is het dan
Welk nummer en van wie?quote:I worked like a slave for years,
Sweat so hard just to end my fears.
Not to end my life a poor man,
But by now, I know I should have run.
Mooi is dat. Doen ze hun best zich te vermommen, worden ze nog herkend door TSEquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo had ik ze dan weer wel herkend:
[afbeelding]
Nee, is het nog wat? Ze zien er een beetje, eehhmm, hippie uit zo...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nieuwe cd al gehoord TSE?
dat was een foto,van hun vorige albumquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, is het nog wat? Ze zien er een beetje, eehhmm, hippie uit zo...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
don't give up van kate bush en peter gabriel?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:37 schreef brother52 het volgende:
Massive nogwat van Oceansize?
quote:Left school with a first class pass,
Started work but as second class.
School taught one and one is two.
But right now, that answer just ain't true
quote:Ride,,
Take this place
On this trip
Just for me.
Ik ben nog op..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:28 schreef bukgeit het volgende:
Angry Samoans
Grumpyhead
Moody Boyz
Moodymann
My Vitriol
Mean Machine
Madness
Shaggy
Böhse Onkelz
Hans Dorrestijn
Geen idee, maar fijn filmpje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:44 schreef bukgeit het volgende:
Wat heeft [afbeelding] te maken met dit nummer?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 05:14 schreef Charmian het volgende:
David Banner?
lijkt wel zo'n 0900-promofilmpje trouwens![]()
Welke ALT-code is dat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef bukgeit het volgende:
ø
Madmaster +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Bløf
flobquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef cafca het volgende:
En ze traden op onder de naam blof?
Zo, daar zijn we weer van af...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kevin Rowland van de Dexy's Midnight Runners
De broer van de welbekende Scott McKenzie (If you're going to San Francisco)?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is Roger McKenzie?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
De broer van de welbekende Scott McKenzie (If you're going to San Francisco)?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:02 schreef dartfanaat het volgende:
Volgens mij weet ik 'm........Wildchild
The answers, my friend, are blowin' in the wind..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:03 schreef Jimmy het volgende:
Ik F5 me een ongeluk, en als ik ff niet kijk staan er een vraag en 4 antwoorden.
Ah, dat waaide er dus in mijn oog toen ik naar mijn werk fietste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The answers, my friend, are blowin' in the wind..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ah, dat waaide er dus in mijn oog toen ik naar mijn werk fietste.
Nee die heeft het ff druk... sorry... zal ff een vraag bedenken.. moment..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Peaceman ATV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |