die had ik alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Jimmy het volgende:
Als voorzetje mijn enige dan maar:
Guano Apes - The Lord of the Boards
Voel me vereerd dat ik veroorzaker van dat moment benquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:42 schreef bukgeit het volgende:
Het is me nog nooit overkomen, maar ik weet er niet een
Dat moment is al voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voel me vereerd dat ik veroorzaker van dat moment ben![]()
daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. het was wel het eerst nummer wat in mijn hoofd opkwam met Lord...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:56 schreef Jimmy het volgende:
Heet dat Janis Joplin nr niet alleen Mercedes Benz?
</mierenneuk>
Bij iedereen waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef cafca het volgende:
het was wel het eerst nummer wat in mijn hoofd opkwam met Lord...
Het was toch een hoogtepunt in mijn trivia-loopbaanquote:
Toch makkelijker dan ik dacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:32 schreef bukgeit het volgende:
Miss Kittin - Meet Sue Be She
Beach Boys - Little Honda
Laibach - Fiat
Prince - Little Red Corvette
Bob Dylan - From A Buick 6
Ik heb er nog één tegoed (zie pagina 1)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben weer weg, dus iemand anders mag een nieuwe vraag doen
Dat ze naar de kabel worden verbannen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:58 schreef bukgeit het volgende:
Wat is het nieuws rond muziekzender Radio 4?
Tony Joe Whitequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:59 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Ik heb er nog één tegoed (zie pagina 1)
Randy Crawford scoorde een hit met Rainy Night in Georgia. Maar wie schreef dit nummer?
Klopt! FunX (met BNN-bemoeienis) zou dan de vrijgekomen plek innemen. Is allemaal overigens nog niet zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:59 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Dat ze naar de kabel worden verbannen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:59 schreef ranja het volgende:
Ze beschouwen vanaf nu Sabbath, Velvet underground en Beatles ook als klassiek?
Correct. +1 bukgeitquote:
Twee? Ik ken er maar één. Zo leer ik ook nog wat bij, hehehhe.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:16 schreef bukgeit het volgende:
Het zijn er zelfs twee. (Gespiekt dus)
Gezien je huidige vorm hoeft dat niet direct iets te zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef bukgeit het volgende:
Het zijn voor mij onbekende nummers. Had het nooit geweten.
Het is al weer redelijk bijgetrokken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gezien je huidige vorm hoeft dat niet direct iets te zeggenOf is het alweer genormaliseerd?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |