Knap hoor:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Arnhemsgewijs?
We hebben 'm vooral gecomplimenteerd. Hij dacht dat niemand voor The Clientele was gekomen. Ze waren moe, hadden twaalf uur over de reis vanuit Kopenhagen gedaan, ze zaten te klooien met het geluid en er was bijna niemand. Kortom, er deugde niets van. Ik vond het geweldig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef Z het volgende:
[..]
Grmbl.
waar heb je het eigenlijk met de zanger van The Clientele over gehad?
Ik hoop toch dat ze snel nog een keer spelen in Nedeland!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef bukgeit het volgende:
We hebben 'm vooral gecomplimenteerd. Hij dacht dat niemand voor The Clientele was gekomen. Ze waren moe, hadden twaalf uur over de reis vanuit Kopenhagen gedaan, ze zaten te klooien met het geluid en er was bijna niemand. Kortom, er deugde niets van. Ik vond het geweldig.
Once we'll meetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:02 schreef Z het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze snel nog een keer spelen in Nedeland!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef lubje25 het volgende:
Daisy is even verhindert dus dan stel ik nog maar een vraag:
Wie is dit?
Hij had in Nederland volgens mij een hitje
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kan ik helaas niet goed rekenenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De onderste foto, da's sprekend belsen!
Niet echt. In het nummer wat in Nederland bekend is zong ie. In de USA is hij veel bekender.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:04 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij is het een reppert, of niet?
MadMaster + 1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Uncle Kracker (dankzij de tekst)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:10 schreef niwreh het volgende:
Natuurlijk bedoelde ik Jeanny, was ff vergeten hoe je het ook alweer schreef! Maar goed Duits dus...
Jawel!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef peaceman het volgende:
is het iets van Rammstein?
Nee, ander album.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef peaceman het volgende:
Mein Herz Brennt?
We hebben een winnaar!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:20 schreef Neleos het volgende:
Rammstein - Du Richts So Gut
quote:Ikura, Battera, Salmon. Tamago, Saladamaki.
Which one shall I order first? I just can't choose.
Kappa, Anakyu, Tekka. Sayori, Kazunoko.
Ooo, Let's eat a healthy menu. It's a famous Japanese meal.
Ooo, let's drink hot green tea After a Japanese meal.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Shonen Knife-Happy Hour?
Uzumaki_Naruto + 1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wacht,dat is het album waar het op staat
Shonen Knife-Sushi Bar is het dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |