Je hebt toch maar 1 condoommaat? Allemaal extra-large.quote:
Ik kantal altijd mijn hoofd iets naar voren, waardoor je strottenhoofd niet zo onder druk staat en je geen braakreflex krijg. (Fellatiologie)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Reflexen zijn er om onder controle te krijgen. Veel oefenen![]()
Nee. Ik stink nooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Wist je dat je erg uit je mondje gaat stinken als je lang niet eet?
Posthistory pberends -> Carice.quote:
Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je hebt toch maar 1 condoommaat? Allemaal extra-large.
Je lul ook niet? Volgens mij is er dan teveel van afgesneden.quote:
Stinkt je lul wel dan? Volgens mij is er te weinig van afgesneden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Je lul ook niet? Volgens mij is er dan teveel van afgesneden.
Tsja, het hangt wat van de positie af natuurlijk. Ik heb nog nooit een niet-onderdrukbare reflex gehad op dit terrein. Maar het hangt natuurlijk ook van eerder gememoreerde formaten af, denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kantal altijd mijn hoofd iets naar voren, waardoor je strottenhoofd niet zo onder druk staat en je geen braakreflex krijg. (Fellatiologie)
Oh ja, dat heeft natuurlijk ook nog z'n impact op de braakneigingen. De persoon die eraan vast zit ook wel iets denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Je lul ook niet? Volgens mij is er dan teveel van afgesneden.
Ik had er een keer één, die was zo groot dat het echt pijn deed. Het is leuk en aardig, hoor, maar er zijn grenzen, zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, het hangt wat van de positie af natuurlijk. Ik heb nog nooit een niet-onderdrukbare reflex gehad op dit terrein. Maar het hangt natuurlijk ook van eerder gememoreerde formaten af, denk ik.
Denk je dat de jongens nog blij zijn met de damesinvasie?
Van de leukste Europarlementarier in het EPquote:Uit de parlementaire mail deze week:
EUROPEES PARLEMENT
COLLEGE VAN QUAESTOREN
MEDEDELING - MEDEDELING - MEDEDELING
45/05
Betreft: Gebruik postvakken van de leden
Naar aanleiding van een aantal incidenten worden de collega's eraan herinnerd dat het gebruik van de postvakken van de leden in Brussel ASP 03E030 en Straatsburg LOW T01013, strikt voorbehouden is voor documenten in verband met de parlementaire werkzaamheden en diverse mededelingen.
In afwachting van nadere regels hiervoor van het Bureau, verzoeken de quaestoren de collega's de postvakken niet te gebruiken voor het bewaren van levensmiddelen, dranken of soortgelijke voorwerpen.
Mia DE VITS
Fungerend voorzitter
Wat een dieptepunt in je topic spamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
Stinklul goed middel om af te vallen?
Heb ik morgen een date, komt 'r een koortslipquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:05 schreef sizzler het volgende:
Zie ik mijn vriendin dit weekend niet .. gaan de dames het over fellatiotechnieken hebben.
Meteen tandpasta op doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb ik morgen een date, komt 'r een koortslip.
Ik had er een keer een in de hand, die was zo klein dat ik de rest maar heb laten zitten. Het is leuk en aardig, hoor, maar er zijn grenzen, zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had er een keer één, die was zo groot dat het echt pijn deed. Het is leuk en aardig, hoor, maar er zijn grenzen, zeg.
Hij hoeft niet wit te worden hoor....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Meteen tandpasta op doen.
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |