Heb ik geen ervaringen mee...gelukkig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben alleen geinteresseerd in het gemiddelde in ehm nuttige toestand![]()
Leert 15 jaar voetbal daar ook iets over?
Ja, ik wordt ermee geconfronteerd, jij vraagt ernaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zegt de man die 15 jaar lang heeft zitten kijken naar hoe lang de piemels van zijn teamgenoten zijn.
Oh, jammer, dat leek me nou wel weer aardig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaringen mee...gelukkig.
Mannenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zegt de man die 15 jaar lang heeft zitten kijken naar hoe lang de piemels van zijn teamgenoten zijn.
Oh tuurlijk geconfronteerd jaja, alsof je niet langs die piemels heen kan kijken, alsof die piemels op ooghoogte zitten!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, ik wordt ermee geconfronteerd, jij vraagt ernaar.
Smeerlap.
Het valt op, alright.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk geconfronteerd jaja, alsof je niet langs die piemels heen kan kijken, alsof die piemels op ooghoogte zitten!
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk geconfronteerd jaja, alsof je niet langs die piemels heen kan kijken, alsof die piemels op ooghoogte zitten!
En de aftrek?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
Het gemiddelde is 8,2 cm (omtrek)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef pberends het volgende:
Bedenk hier Michiel Smit-achtige uitspraken.
Ik zal maar niks zeggen over waar je al die centimeters zoal moet laten, als meisje zijnde..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gatver, ik was misselijk, nu dit soort teksten en houd ik de emmer iets dichter bij.
Wist je dat je erg uit je mondje gaat stinken als je lang niet eet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
Pff er staat nergens in de Koran dat je tijdens de ramadan niet over piemels mag praten hoor. Fundamentalisten!
Vertelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:36 schreef sigme het volgende:
Ik zal maar niks zeggen over waar je al die centimeters zoal moet laten, als meisje zijnde..![]()
Ik weet niet of finder_elf behoefte heeft aan extra huig-kietelingquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vertel
mss leert finder_elf_towns er nog wat van![]()
Hm, huig-kieteling is niet goed, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet of finder_elf behoefte heeft aan extra huig-kieteling![]()
Of uitleg daarover![]()
quote:Nieuw meldpunt moslimdiscriminatie in Amsterdam
Geen stage kunnen vinden, afgewezen worden bij sollicitaties of botweg uitgescholden worden. Dat is voor veel moslims helemaal niet ongewoon. Tot voor kort was er nog geen punt waar klachten ingediend konden worden, maar vanavond opent in Amsterdam een lokaal meldpunt moslimdiscriminatie.
Reflexen zijn er om onder controle te krijgen. Veel oefenenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm, huig-kieteling is niet goed, hoor.
Daar krijg je braakreflexen van.
Hij is wel al verbazingwekkend stil. Gaat alles goed nog Finder_elf_towns?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:41 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet of finder_elf behoefte heeft aan extra huig-kieteling![]()
Of uitleg daarover![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |