Brenda is nu alvast aan het oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Joost wil vast meteen een baby maken wanneer hij thuis komt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Iedereen voelt aan de buik van Tanja, want het kindje trappelt.
Roel: "Maar waar blijven al je darmen dan en zo joh?"
Z'n hersens zijn wel een beeeetje aangetast door de drugsquote:
Als de baby er eenmaal is wordt dat nog veel erger. Tanja=finalistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
Op deze manier word Tanja er dus niet uitgestemd... als ze allemaal die baby zo leuk vinden
Nee johquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Z'n hersens zijn wel een beeeetje aangetast door de drugs
Wat ik net zei... ik denk dus dat ze nu niet meer op haar stemmen omdat ze die baby zo kicken vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef svann het volgende:
Wie denkt nog dat er donderdag veel Tanja stemmen komen?
Daarvoor heb je toch een filter in je lichaam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee johDrugs richten echt geen schade aan
![]()
Sterker nog, mss wint ze deze BB welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de baby er eenmaal is wordt dat nog veel erger. Tanja=finalist
Als Tanja eruit gestemd wordt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die baby meegaat. Die is dan eigendom van BB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Qua nominaties en stemmen zou het kunnen, maar ik weet zeker dat Tanja vrijwillig vertrekt voordat BB afgelopen is; omdat ze het 'niet meer trekt' of een of ander akkefietje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ik al die tijd al bang voor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik net zei... ik denk dus dat ze nu niet meer op haar stemmen omdat ze die baby zo kicken vinden.
Whatever happens in the house, stays in the housequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als Tanja eruit gestemd wordt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die baby meegaat. Die is dan eigendom van BB.
Toch?![]()
Als dat kind ze een week wakker heeft gehouden gaat dat leuke wel over. En anders hebben wij alsnog prima TV aan alle irritaties over poepluiers, nachtvoeding, borstvoeding, privileges voor Tanja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
Op deze manier word Tanja er dus niet uitgestemd... als ze allemaal die baby zo leuk vinden
Nah.... Om Tanja eruit te stemmen is gewoon het dubbele aantal stemmen nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef Lkw het volgende:
Als Tanja eruit gestemd wordt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die baby meegaat. Die is dan eigendom van BB.
Toch?![]()
Als je nog 1 keer zegt... Vlieske, krijg je een beukquote:
Belangrijker dan het doel zijn de middelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja gaat een kaart voor de baby trekken
Ik denk dat ze nog steeds op 2 nominaties kan rekenen. Maar ze is de laatste tijd zo positief, dat ik denk dat de kijkers haar ook wel weer in het huis willen houden. Tegen Menno ofzo, zal ze wel winnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Tanja inderdaad niet meer genomineerd wordt.
Of ze moet ineens stoppen met tellen donderdagmiddag, en gaan roken.
Ga direct terug naar start... U ontvangt geen 20.000 euroquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja gaat een kaart voor de baby trekken
Ze hebben nu al vanwege de kijkers heel veel moeite om Tanja eruit te stemmen. Straks zal het echt Tanje en de baby zijn die ze wegstemmen. Dat durven ze nooit meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als dat kind ze een week wakker heeft gehouden gaat dat leuke wel over. En anders hebben wij alsnog prima TV aan alle irritaties over poepluiers, nachtvoeding, borstvoeding, privileges voor Tanja.
Tenzij menno de day saved door er meer dan 100 ballen in te gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds op 2 nominaties kan rekenen. Maar ze is de laatste tijd zo positief, dat ik denk dat de kijkers haar ook wel weer in het huis willen houden. Tegen Menno ofzo, zal ze wel winnen.
Mooie kaartquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Belangrijker dan het doel zijn de middelen.
Mijn handelingen zijn vervuld van liefde en zorg
Denk niet dat dat uitmaakt. Dat zal dan inmiddels al een week geleden zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tenzij menno de day saved door er meer dan 100 ballen in te gooien.
Misschien beter voor dat kindje ook... maar nog beter zou zijn als die hele Tanja mét kind in buik zou vertrekken. Arm kindje dat nog voor de geboorte commercie is... snik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Whatever happens in the house, stays in the house![]()
het gebrek aan stenge rantsoenweken is nogal in zijn nadeel, hij heeft steeds een behoorlijk groot aandeel in de weekopdrachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Tenzij menno de day saved door er meer dan 100 ballen in te gooien.
En bijzonder vaag.... Om 100 manieren uit te leggen... Beetje zoals de bijbel zeg maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef svann het volgende:
Bah, wat ontzettend klef die inzichtkaarten!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ga direct terug naar start... U ontvangt geen 20.000 euro
Wel jammer dat BVD de discussie Edwin-Linschoten afkapte.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zit met mijn rug naar Edwin toe en kijk ondertussen naar Chantal
(hoe diep kun je als mens zakken.....
* Loedertje zakt onderuit
In diezelfde week kan Tanja ook al weer 2 keer een achterlijke actie gehad hebben, nog afgezien van een bijna-exit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Denk niet dat dat uitmaakt. Dat zal dan inmiddels al een week geleden zijn.
En hij zit weer gewoon met Ingrid het nomineren te bespreken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef schatje het volgende:
Big Sister heeft Menno kennelijk vergeven voor zijn eerdere uitlatingen dat er gerommeld zou worden met het stemmen, want ze was weer heel lief tegen hem.
![]()
![]()
Die ogenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Tanja helemaal in haar sas. Roel luistert nu zelfs aan haar buik
[afbeelding]
Dan doe ik met Ingrid mee en ga daarvoor ook even duimen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
In diezelfde week kan Tanja ook al weer 2 keer een achterlijke actie gehad hebben, nog afgezien van een bijna-exit.
??? ze moeten toch deze week nomineren? En dan volgende week weer een exitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat uitmaakt. Dat zal dan inmiddels al een week geleden zijn.
Wie nomineren ze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
En hij zit weer gewoon met Ingrid het nomineren te bespreken.
En dus zou Menno dan tegenover Tanja kunnen zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
??? ze moeten toch deze week nomineren? En dan volgende week weer een exit
ja sorry, wilde net mijn berichtje gaan veranderen. Kwartje viel een beetje erg laat geloof ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dus zou Menno dan tegenover Tanja kunnen zitten.
Daarom. Donderdag is de weekopdracht en die week daarop is pas de exit (meeste belletjes zijn altijd tijdens de live uitzending). Dan is Menno zijn korfbal succes (áls hij het haalt) al een week geleden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
??? ze moeten toch deze week nomineren? En dan volgende week weer een exit
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ogen
Alsof ze denkt "SOSSSSSSSSS"
Dat wordt dan een ziekenhuis bevalling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
Tanja heeft de laatste dagen heel veel dorst![]()
Cuall hoopt stilletjes op een te hoge bloeddruk en dan exit Tanja![]()
jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef riri het volgende:
Menno en Ingrid zijn heel geslepen bezig
Rob heeft zijn kruit verschoten. Hij is de laatste dagen zo stil. Naast het truckje metzijn been heeft hij niets meer bij te dragen aan deze bijna onmogelijk missie. Hùhquote:
Als de baby er eenmaal is, weten de bewoners dat BB/Hummie tevreden is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben nu al vanwege de kijkers heel veel moeite om Tanja eruit te stemmen. Straks zal het echt Tanje en de baby zijn die ze wegstemmen. Dat durven ze nooit meer.
Damn.. ik zat net Menno/Ingrid te luisteren dus heb die even gemist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
En? Wat vind je ervan, Scanman?
Moet ze een brilletje kopen?
Tja, het blijft een spel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef riri het volgende:
as usualquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef riri het volgende:
Menno weet het nog niet, die gaat tactisch stemmen en Ingrid op een man.quote:
Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef riri het volgende:
Dat zei ze inderdaad.quote:
Ja, Nathalie en Dido hebben gezegd niet op Lieske en Roel te stemmen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja, het blijft een spel.
Ik vraag me alleen af of ze zijn vergeten dat ze nominaties niet mogen bespreken; de rest doet het ook namelijk.
Denk wel dat dat menselijk is. Denk dat het je daar in dat huis toch wel heel erg bezig houdt, heel dat nominatie gebeuren. Het er dan niet over hebben, houdt volgens mij geen mens vol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja, het blijft een spel.
Ik vraag me alleen af of ze zijn vergeten dat ze nominaties niet mogen bespreken; de rest doet het ook namelijk.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef -Delta- het volgende:
Plus de nachtenlang gekrijs en gejank, jahoor dan hakken de ze knoop wel door![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het is iemand die 'het doorheeft en de laatste dagen onzekerder geworden is en om zijn eigen grapjes lacht enzo'.
Ik vermoed dat ze Rob gaat nomineren.
Mee eens, maar het staat wel in de regels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk wel dat dat menselijk is. Denk dat het je daar in dat huis toch wel heel erg bezig houdt, heel dat nominatie gebeuren. Het er dan niet over hebben, houdt volgens mij geen mens vol.
Dat vind ik toch nog iets anders dan dat je gewoon even meldt op wie je wél gaat stemmen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, Nathalie en Dido hebben gezegd niet op Lieske en Roel te stemmen.
Helemaal mee eens!, vond het toch al onzinnige regel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens, maar het staat wel in de regels.
Die regel maar afschaffen!![]()
Dat maakt het dus weer makkelijker voor Menno om tactisch te stemmen......quote:
De enige die Joost zou nomineren zou Roel moeten zijn... die word nog wel eens gek door zijn drukte... en misschien omdat die vind dat Joost geen echte man-man is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef Rica het volgende:
Als Joost nu eens genomineerd zou worden..
Hebben ze dat wel gedaan dan? Dat heb ik dan gemist. Hebben ze dus gezegd op Rob te zullen stemmen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch nog iets anders dan dat je gewoon even meldt op wie je wél gaat stemmen.
Dat deden Menno en Ingrid dan ook geen van beiden. Tenminste niet met zoveel woorden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Dat vind ik toch nog iets anders dan dat je gewoon even meldt op wie je wél gaat stemmen.
Menno niet, Ingrid is volgens mij heel erg te beinvloedenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Ik vertrouw Ingrid en Menno sowieso niet.
Eergister tegen Chantal "Nee echt Chantal, als we met z'n 2-en praten, dan is het over ons leven ná BB, niet over anderen hier, echt, over ons alleen"
Jahoor Ingrid, vandaar dat elke keer als ik inschakel je zegt "Menno, nu ophouden, ik ga het niet meer bespreken, stil nou..."
![]()
Daar komt nog bij dat Menno wel eens mazzel kan hebben als Rob ook genomineerd is. Hij zal het niet van erg veel personen meer winnen, maar van Rob wel denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt het dus weer makkelijker voor Menno om tactisch te stemmen......
Ja god zeg, als Tanja er zo lang inblijft, dan haak ik af hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik denk niet dat ze de baby weg durven te stemmen, omdat ze denken dat ze dan genadeloos afgerekend zullen worden door de kijkers, wat inderdaad best zou kunnen ook.
Ja dat denk ik ook, al denk ik dat Tanja zelf dan toch echt naar huis wil en dan niet meer zal worden tegengehouden door BBquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik denk niet dat ze de baby weg durven te stemmen, omdat ze denken dat ze dan genadeloos afgerekend zullen worden door de kijkers, wat inderdaad best zou kunnen ook.
Het schijnt zo ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Hebben ze dat wel gedaan dan? Dat heb ik dan gemist. Hebben ze dus gezegd op Rob te zullen stemmen?
Ja weinig kans dus. Net als Chantal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De enige die Joost zou nomineren zou Roel moeten zijn... die word nog wel eens gek door zijn drukte... en misschien omdat die vind dat Joost geen echte man-man is.
En omdat Dido Joost volop aandacht geeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
De enige die Joost zou nomineren zou Roel moeten zijn... die word nog wel eens gek door zijn drukte... en misschien omdat die vind dat Joost geen echte man-man is.
Ik vind Ingrid een hardstikke aardige meid, maar ik walg van dat soort zielige vrouwtjes, die alleen niks zijn en iemand nodig hebben om sterker te staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno niet, Ingrid is volgens mij heel erg te beinvloeden
als Menno & Ingrid met iemand anders in gesprek zijn gaat dat constant in de wij-vorm, heel storend vind ik dat
edit: verkeerd gelezen... dacht wie blijft er over voor rob.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:56 schreef svann het volgende:
Wie blijft er voor Nathalie over? Rob lijkt me onwaarschijnlijk. Chantal?
Mwah....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat deden Menno en Ingrid dan ook geen van beiden. Tenminste niet met zoveel woorden.
Zij zou Roel wel eens kunnen noemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:56 schreef svann het volgende:
Wie blijft er voor Nathalie over? Rob lijkt me onwaarschijnlijk. Chantal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |