quote:
"Streams die lijken op die van basst"quote:
ik kan die man dus echt niet zien, hè of horenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Wat een rancuneus wezen is dat zeg
(overigens bewonderingswaardig hoeveel namen hij aan het produceren is per minuut )
Ik zit met mijn rug naar Edwin toe en kijk ondertussen naar Chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:13 schreef milagro het volgende:
[..]
ik kan die man dus echt niet zien, hè of horen![]()
![]()
dan nog liever Chantal's gna gna gna
hoewel
Got it...enuhhhh semi-kenners, laten we zeggen dat ik weet hoe je een pc opstart en nog een aantal essentiele dingen en dan houdt het op...dusuhhh...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Streams die lijken op die van basst"
Ik denk niet dat basst (of wie dan ook) 'eigen' streams heeft, óf er iets mee doet waardoor ze er anders uitzien. Wat jij bij regenworm ziet is een media player, verder niets. Dat zegt helemaal niets over de streams die er afgespeeld worden.
Dat jij dus zo'n semi-kenners post maakt vind ik hilarisch.
Ze zei gelijk: ik hoop het niet (giechel)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Joost had wel gelijknet met de lengte van de baby. Vreemd dat Tanja dat niet weet.
Ja als ik haar soms hoor weet ze er maar weinig vanaf en heeft ze zich er niet echt in verdieptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Joost had wel gelijknet met de lengte van de baby. Vreemd dat Tanja dat niet weet.
Maar is dus wel zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zei gelijk: ik hoop het niet (giechel)
Oit moanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
veel plezier met de ballen en tot morgen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
veel plezier met de ballen en tot morgen.
Brenda is nu alvast aan het oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Joost wil vast meteen een baby maken wanneer hij thuis komt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Iedereen voelt aan de buik van Tanja, want het kindje trappelt.
Roel: "Maar waar blijven al je darmen dan en zo joh?"
Z'n hersens zijn wel een beeeetje aangetast door de drugsquote:
Als de baby er eenmaal is wordt dat nog veel erger. Tanja=finalistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
Op deze manier word Tanja er dus niet uitgestemd... als ze allemaal die baby zo leuk vinden
Nee johquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Z'n hersens zijn wel een beeeetje aangetast door de drugs
Wat ik net zei... ik denk dus dat ze nu niet meer op haar stemmen omdat ze die baby zo kicken vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef svann het volgende:
Wie denkt nog dat er donderdag veel Tanja stemmen komen?
Daarvoor heb je toch een filter in je lichaam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee johDrugs richten echt geen schade aan
![]()
Sterker nog, mss wint ze deze BB welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de baby er eenmaal is wordt dat nog veel erger. Tanja=finalist
Als Tanja eruit gestemd wordt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die baby meegaat. Die is dan eigendom van BB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Qua nominaties en stemmen zou het kunnen, maar ik weet zeker dat Tanja vrijwillig vertrekt voordat BB afgelopen is; omdat ze het 'niet meer trekt' of een of ander akkefietje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ik al die tijd al bang voor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik net zei... ik denk dus dat ze nu niet meer op haar stemmen omdat ze die baby zo kicken vinden.
Whatever happens in the house, stays in the housequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als Tanja eruit gestemd wordt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die baby meegaat. Die is dan eigendom van BB.
Toch?![]()
Als dat kind ze een week wakker heeft gehouden gaat dat leuke wel over. En anders hebben wij alsnog prima TV aan alle irritaties over poepluiers, nachtvoeding, borstvoeding, privileges voor Tanja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
Op deze manier word Tanja er dus niet uitgestemd... als ze allemaal die baby zo leuk vinden
Nah.... Om Tanja eruit te stemmen is gewoon het dubbele aantal stemmen nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef Lkw het volgende:
Als Tanja eruit gestemd wordt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die baby meegaat. Die is dan eigendom van BB.
Toch?![]()
Als je nog 1 keer zegt... Vlieske, krijg je een beukquote:
Belangrijker dan het doel zijn de middelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja gaat een kaart voor de baby trekken
Ik denk dat ze nog steeds op 2 nominaties kan rekenen. Maar ze is de laatste tijd zo positief, dat ik denk dat de kijkers haar ook wel weer in het huis willen houden. Tegen Menno ofzo, zal ze wel winnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Tanja inderdaad niet meer genomineerd wordt.
Of ze moet ineens stoppen met tellen donderdagmiddag, en gaan roken.
Ga direct terug naar start... U ontvangt geen 20.000 euroquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja gaat een kaart voor de baby trekken
Ze hebben nu al vanwege de kijkers heel veel moeite om Tanja eruit te stemmen. Straks zal het echt Tanje en de baby zijn die ze wegstemmen. Dat durven ze nooit meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als dat kind ze een week wakker heeft gehouden gaat dat leuke wel over. En anders hebben wij alsnog prima TV aan alle irritaties over poepluiers, nachtvoeding, borstvoeding, privileges voor Tanja.
Tenzij menno de day saved door er meer dan 100 ballen in te gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds op 2 nominaties kan rekenen. Maar ze is de laatste tijd zo positief, dat ik denk dat de kijkers haar ook wel weer in het huis willen houden. Tegen Menno ofzo, zal ze wel winnen.
Mooie kaartquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Belangrijker dan het doel zijn de middelen.
Mijn handelingen zijn vervuld van liefde en zorg
Denk niet dat dat uitmaakt. Dat zal dan inmiddels al een week geleden zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tenzij menno de day saved door er meer dan 100 ballen in te gooien.
Misschien beter voor dat kindje ook... maar nog beter zou zijn als die hele Tanja mét kind in buik zou vertrekken. Arm kindje dat nog voor de geboorte commercie is... snik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Whatever happens in the house, stays in the house![]()
het gebrek aan stenge rantsoenweken is nogal in zijn nadeel, hij heeft steeds een behoorlijk groot aandeel in de weekopdrachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Tenzij menno de day saved door er meer dan 100 ballen in te gooien.
En bijzonder vaag.... Om 100 manieren uit te leggen... Beetje zoals de bijbel zeg maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef svann het volgende:
Bah, wat ontzettend klef die inzichtkaarten!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ga direct terug naar start... U ontvangt geen 20.000 euro
Wel jammer dat BVD de discussie Edwin-Linschoten afkapte.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zit met mijn rug naar Edwin toe en kijk ondertussen naar Chantal
(hoe diep kun je als mens zakken.....
* Loedertje zakt onderuit
In diezelfde week kan Tanja ook al weer 2 keer een achterlijke actie gehad hebben, nog afgezien van een bijna-exit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Denk niet dat dat uitmaakt. Dat zal dan inmiddels al een week geleden zijn.
En hij zit weer gewoon met Ingrid het nomineren te bespreken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef schatje het volgende:
Big Sister heeft Menno kennelijk vergeven voor zijn eerdere uitlatingen dat er gerommeld zou worden met het stemmen, want ze was weer heel lief tegen hem.
![]()
![]()
Die ogenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Tanja helemaal in haar sas. Roel luistert nu zelfs aan haar buik
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |