Brenda is nu alvast aan het oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Joost wil vast meteen een baby maken wanneer hij thuis komt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Iedereen voelt aan de buik van Tanja, want het kindje trappelt.
Roel: "Maar waar blijven al je darmen dan en zo joh?"
Z'n hersens zijn wel een beeeetje aangetast door de drugsquote:
Als de baby er eenmaal is wordt dat nog veel erger. Tanja=finalistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
Op deze manier word Tanja er dus niet uitgestemd... als ze allemaal die baby zo leuk vinden
Nee johquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Z'n hersens zijn wel een beeeetje aangetast door de drugs
Wat ik net zei... ik denk dus dat ze nu niet meer op haar stemmen omdat ze die baby zo kicken vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef svann het volgende:
Wie denkt nog dat er donderdag veel Tanja stemmen komen?
Daarvoor heb je toch een filter in je lichaam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee johDrugs richten echt geen schade aan
![]()
Sterker nog, mss wint ze deze BB welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de baby er eenmaal is wordt dat nog veel erger. Tanja=finalist
Als Tanja eruit gestemd wordt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die baby meegaat. Die is dan eigendom van BB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Qua nominaties en stemmen zou het kunnen, maar ik weet zeker dat Tanja vrijwillig vertrekt voordat BB afgelopen is; omdat ze het 'niet meer trekt' of een of ander akkefietje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ik al die tijd al bang voor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik net zei... ik denk dus dat ze nu niet meer op haar stemmen omdat ze die baby zo kicken vinden.
Whatever happens in the house, stays in the housequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als Tanja eruit gestemd wordt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die baby meegaat. Die is dan eigendom van BB.
Toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |