pure luiheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:54 schreef Timon223 het volgende:
mogen ze maar beperkt oefenen?
mja, is altijd beter dan een broek in haar scheurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Dido... er zit een scheur in je broek.
[afbeelding]
Dido denkt: beter dan een broek in mijn scheurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dido denkt: beter dan een broek in mijn scheur![]()
Familie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:01 schreef Timon223 het volgende:
[..]
mja, is altijd beter dan een broek in haar scheur![]()
Die kan bijna in het tietentopic.quote:
Die vind ik ni zo handig, kep deze www.sanshine.nl/fok/BB5-htmlstreams.zipquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook al de hele dag: http://bb5.florisd.nl/
Zal ook een beetje liggen aan het smelten van de ijskappen Dido deze week. Als Roel zich wéér veheugt op Dido en niets krijgt zal hij Linda wel weer proberen. Die doet wel mee als ze genoeg gedronken heeft denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwd hoe Roel zich dan gaat opstellen.
En ook wel naar Linda
Avonne, kun jij je avatar effe een flink stuk kleiner maken?quote:
Kom kom, das hip hoor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef Djoj het volgende:
Waar heb jij je streams vandaag regenworm?? Deze lijken op die van basst...
Ik gebruik het programma bbstream2005.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef Djoj het volgende:
[..]
Waar heb jij je streams vandaag regenworm?? Deze lijken op die van basst...
quote:
"Streams die lijken op die van basst"quote:
ik kan die man dus echt niet zien, hè of horenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Wat een rancuneus wezen is dat zeg
(overigens bewonderingswaardig hoeveel namen hij aan het produceren is per minuut )
Ik zit met mijn rug naar Edwin toe en kijk ondertussen naar Chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:13 schreef milagro het volgende:
[..]
ik kan die man dus echt niet zien, hè of horen![]()
![]()
dan nog liever Chantal's gna gna gna
hoewel
Got it...enuhhhh semi-kenners, laten we zeggen dat ik weet hoe je een pc opstart en nog een aantal essentiele dingen en dan houdt het op...dusuhhh...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Streams die lijken op die van basst"
Ik denk niet dat basst (of wie dan ook) 'eigen' streams heeft, óf er iets mee doet waardoor ze er anders uitzien. Wat jij bij regenworm ziet is een media player, verder niets. Dat zegt helemaal niets over de streams die er afgespeeld worden.
Dat jij dus zo'n semi-kenners post maakt vind ik hilarisch.
Ze zei gelijk: ik hoop het niet (giechel)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Joost had wel gelijknet met de lengte van de baby. Vreemd dat Tanja dat niet weet.
Ja als ik haar soms hoor weet ze er maar weinig vanaf en heeft ze zich er niet echt in verdieptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Joost had wel gelijknet met de lengte van de baby. Vreemd dat Tanja dat niet weet.
Maar is dus wel zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zei gelijk: ik hoop het niet (giechel)
Oit moanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
veel plezier met de ballen en tot morgen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
veel plezier met de ballen en tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |