En dat na 5 minuten al!!quote:
weltrustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar weer eens naar bed, morgen weer vroeg op
trustequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, heb die van bast ofzo...maar ga ff proberen wat er net geschreven werd..kwil weer loeruquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gebruik je http://www.vkmag/com/media/indexbigbrother.html ?
quote:
Dit is de eerste keer oefenen. Dat kan zomaar goed komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..].. De eerste 100 is het minst moeilijk dus moet hij ruim boven de 50 zitten.
dus 30 in de laatste serie van 100... dat kan dus beter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben er 77 in in 12 minuten.
moet dus haalbaar zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben er 77 in in 12 minuten.
Ik weet het niet. Hij staat nu ook nog totaal zonder stress te gooien. Komt nog bij dat er in huis een flink aantal ballen zijn opgepakt die al waren gevallen.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook slapen
Veel plezier met de ballen!
ze zullen dan stijve armen hebben als het dan echt gedaan moet worden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Falco het volgende:
Morgen moeten ze nog zes keer oefenen: twee keer in de ochtend, twee keer in de middag en twee keer in de avond. Die dag erop nog drie keer achter elkaar. Ondertussen moet Menno solo nog apart oefenen desnoods met Ingrid erbij als aangooister en dan gaan ze deze opdracht halen.
Ik denk dat Menno overmorgen zijn armen niet meer kan bewegen als hij er morgen 1200 ballen moet gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Falco het volgende:
Morgen moeten ze nog zes keer oefenen: twee keer in de ochtend, twee keer in de middag en twee keer in de avond. Die dag erop nog drie keer achter elkaar. Ondertussen moet Menno solo nog apart oefenen desnoods met Ingrid erbij als aangooister en dan gaan ze deze opdracht halen.
Een aantal dames zijn bang dat ze spierpijn krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Falco het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Hopelijk halen ze de opdracht (wat ik ook redelijk begok) en dan kan er weer lekker gezopen worden a.s. zaterdag
Ben benieuwd hoe Roel zich dan gaat opstellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:54 schreef Pinball het volgende:Ja
Als er maar muziek bij is, niet weer zo'n hoerenfeest
Nee, zo vaak als ze willen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:54 schreef Timon223 het volgende:
mogen ze maar beperkt oefenen?
vol op haar bek nemen, en daarna neukenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Roel zich dan gaat opstellen.
En ook wel naar Linda
Met veel ontspanning tussendoor moet het niet zo'n heel groot probleem zijn denk ik...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno overmorgen zijn armen niet meer kan bewegen als hij er morgen 1200 ballen moet gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |