Dit is de eerste keer oefenen. Dat kan zomaar goed komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..].. De eerste 100 is het minst moeilijk dus moet hij ruim boven de 50 zitten.
dus 30 in de laatste serie van 100... dat kan dus beter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben er 77 in in 12 minuten.
moet dus haalbaar zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben er 77 in in 12 minuten.
Ik weet het niet. Hij staat nu ook nog totaal zonder stress te gooien. Komt nog bij dat er in huis een flink aantal ballen zijn opgepakt die al waren gevallen.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook slapen
Veel plezier met de ballen!
ze zullen dan stijve armen hebben als het dan echt gedaan moet worden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Falco het volgende:
Morgen moeten ze nog zes keer oefenen: twee keer in de ochtend, twee keer in de middag en twee keer in de avond. Die dag erop nog drie keer achter elkaar. Ondertussen moet Menno solo nog apart oefenen desnoods met Ingrid erbij als aangooister en dan gaan ze deze opdracht halen.
Ik denk dat Menno overmorgen zijn armen niet meer kan bewegen als hij er morgen 1200 ballen moet gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Falco het volgende:
Morgen moeten ze nog zes keer oefenen: twee keer in de ochtend, twee keer in de middag en twee keer in de avond. Die dag erop nog drie keer achter elkaar. Ondertussen moet Menno solo nog apart oefenen desnoods met Ingrid erbij als aangooister en dan gaan ze deze opdracht halen.
Een aantal dames zijn bang dat ze spierpijn krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Falco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |