Dan doe ik met Ingrid mee en ga daarvoor ook even duimen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
In diezelfde week kan Tanja ook al weer 2 keer een achterlijke actie gehad hebben, nog afgezien van een bijna-exit.
??? ze moeten toch deze week nomineren? En dan volgende week weer een exitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat uitmaakt. Dat zal dan inmiddels al een week geleden zijn.
Wie nomineren ze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
En hij zit weer gewoon met Ingrid het nomineren te bespreken.
En dus zou Menno dan tegenover Tanja kunnen zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
??? ze moeten toch deze week nomineren? En dan volgende week weer een exit
ja sorry, wilde net mijn berichtje gaan veranderen. Kwartje viel een beetje erg laat geloof ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dus zou Menno dan tegenover Tanja kunnen zitten.
Daarom. Donderdag is de weekopdracht en die week daarop is pas de exit (meeste belletjes zijn altijd tijdens de live uitzending). Dan is Menno zijn korfbal succes (áls hij het haalt) al een week geleden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
??? ze moeten toch deze week nomineren? En dan volgende week weer een exit
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ogen
Alsof ze denkt "SOSSSSSSSSS"
Dat wordt dan een ziekenhuis bevalling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
Tanja heeft de laatste dagen heel veel dorst![]()
Cuall hoopt stilletjes op een te hoge bloeddruk en dan exit Tanja![]()
jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef riri het volgende:
Menno en Ingrid zijn heel geslepen bezig
Rob heeft zijn kruit verschoten. Hij is de laatste dagen zo stil. Naast het truckje metzijn been heeft hij niets meer bij te dragen aan deze bijna onmogelijk missie. Hùhquote:
Als de baby er eenmaal is, weten de bewoners dat BB/Hummie tevreden is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben nu al vanwege de kijkers heel veel moeite om Tanja eruit te stemmen. Straks zal het echt Tanje en de baby zijn die ze wegstemmen. Dat durven ze nooit meer.
Damn.. ik zat net Menno/Ingrid te luisteren dus heb die even gemist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
En? Wat vind je ervan, Scanman?
Moet ze een brilletje kopen?
Tja, het blijft een spel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef riri het volgende:
as usualquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef riri het volgende:
Menno weet het nog niet, die gaat tactisch stemmen en Ingrid op een man.quote:
Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef riri het volgende:
Dat zei ze inderdaad.quote:
Ja, Nathalie en Dido hebben gezegd niet op Lieske en Roel te stemmen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja, het blijft een spel.
Ik vraag me alleen af of ze zijn vergeten dat ze nominaties niet mogen bespreken; de rest doet het ook namelijk.
Denk wel dat dat menselijk is. Denk dat het je daar in dat huis toch wel heel erg bezig houdt, heel dat nominatie gebeuren. Het er dan niet over hebben, houdt volgens mij geen mens vol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja, het blijft een spel.
Ik vraag me alleen af of ze zijn vergeten dat ze nominaties niet mogen bespreken; de rest doet het ook namelijk.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef -Delta- het volgende:
Plus de nachtenlang gekrijs en gejank, jahoor dan hakken de ze knoop wel door![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het is iemand die 'het doorheeft en de laatste dagen onzekerder geworden is en om zijn eigen grapjes lacht enzo'.
Ik vermoed dat ze Rob gaat nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |