Mee eens, maar het staat wel in de regels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk wel dat dat menselijk is. Denk dat het je daar in dat huis toch wel heel erg bezig houdt, heel dat nominatie gebeuren. Het er dan niet over hebben, houdt volgens mij geen mens vol.
Dat vind ik toch nog iets anders dan dat je gewoon even meldt op wie je wél gaat stemmen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, Nathalie en Dido hebben gezegd niet op Lieske en Roel te stemmen.
Helemaal mee eens!, vond het toch al onzinnige regel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens, maar het staat wel in de regels.
Die regel maar afschaffen!![]()
Dat maakt het dus weer makkelijker voor Menno om tactisch te stemmen......quote:
De enige die Joost zou nomineren zou Roel moeten zijn... die word nog wel eens gek door zijn drukte... en misschien omdat die vind dat Joost geen echte man-man is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef Rica het volgende:
Als Joost nu eens genomineerd zou worden..
Hebben ze dat wel gedaan dan? Dat heb ik dan gemist. Hebben ze dus gezegd op Rob te zullen stemmen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch nog iets anders dan dat je gewoon even meldt op wie je wél gaat stemmen.
Dat deden Menno en Ingrid dan ook geen van beiden. Tenminste niet met zoveel woorden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Dat vind ik toch nog iets anders dan dat je gewoon even meldt op wie je wél gaat stemmen.
Menno niet, Ingrid is volgens mij heel erg te beinvloedenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Ik vertrouw Ingrid en Menno sowieso niet.
Eergister tegen Chantal "Nee echt Chantal, als we met z'n 2-en praten, dan is het over ons leven ná BB, niet over anderen hier, echt, over ons alleen"
Jahoor Ingrid, vandaar dat elke keer als ik inschakel je zegt "Menno, nu ophouden, ik ga het niet meer bespreken, stil nou..."
![]()
Daar komt nog bij dat Menno wel eens mazzel kan hebben als Rob ook genomineerd is. Hij zal het niet van erg veel personen meer winnen, maar van Rob wel denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt het dus weer makkelijker voor Menno om tactisch te stemmen......
Ja god zeg, als Tanja er zo lang inblijft, dan haak ik af hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik denk niet dat ze de baby weg durven te stemmen, omdat ze denken dat ze dan genadeloos afgerekend zullen worden door de kijkers, wat inderdaad best zou kunnen ook.
Ja dat denk ik ook, al denk ik dat Tanja zelf dan toch echt naar huis wil en dan niet meer zal worden tegengehouden door BBquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik denk niet dat ze de baby weg durven te stemmen, omdat ze denken dat ze dan genadeloos afgerekend zullen worden door de kijkers, wat inderdaad best zou kunnen ook.
Het schijnt zo ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Hebben ze dat wel gedaan dan? Dat heb ik dan gemist. Hebben ze dus gezegd op Rob te zullen stemmen?
Ja weinig kans dus. Net als Chantal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De enige die Joost zou nomineren zou Roel moeten zijn... die word nog wel eens gek door zijn drukte... en misschien omdat die vind dat Joost geen echte man-man is.
En omdat Dido Joost volop aandacht geeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
De enige die Joost zou nomineren zou Roel moeten zijn... die word nog wel eens gek door zijn drukte... en misschien omdat die vind dat Joost geen echte man-man is.
Ik vind Ingrid een hardstikke aardige meid, maar ik walg van dat soort zielige vrouwtjes, die alleen niks zijn en iemand nodig hebben om sterker te staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno niet, Ingrid is volgens mij heel erg te beinvloeden
als Menno & Ingrid met iemand anders in gesprek zijn gaat dat constant in de wij-vorm, heel storend vind ik dat
edit: verkeerd gelezen... dacht wie blijft er over voor rob.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:56 schreef svann het volgende:
Wie blijft er voor Nathalie over? Rob lijkt me onwaarschijnlijk. Chantal?
Mwah....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat deden Menno en Ingrid dan ook geen van beiden. Tenminste niet met zoveel woorden.
Zij zou Roel wel eens kunnen noemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:56 schreef svann het volgende:
Wie blijft er voor Nathalie over? Rob lijkt me onwaarschijnlijk. Chantal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |