quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef BVO het volgende:
Maak me eens mod.
Geen MEDquote:
Geef me eens een tag danquote:
morgen is ie opeens paars ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je nooit meer terug komt
Ja, en dan ben ik blauw.quote:
Misschien ik welquote:
Bij mn avatar he?quote:
Goeiemorgen allemaal. Als ik jullie naam noem noemen jullie iets dat te maken heeft met de herfst. Goeiemorgen Mukie.quote:
Gevallen gekleurde blaadjesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal. Als ik jullie naam noem noemen jullie iets dat te maken heeft met de herfst. Goeiemorgen Mukie.
Bupa je word eng !quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Muwahahahaha!
Hier lach ik om.
![]()
Lach nu nog, dadelijk zal het lachen jullie vergaan als ik als dictator alleenheerser ben van dit forum!
Jullie zullen als was in mijn handen zijn.
Ik de poppenspeler, jullie mijn marionettenpoppen.
OIquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goedemorgen Sven.
Zit je al op je stage?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal. Als ik jullie naam noem noemen jullie iets dat te maken heeft met de herfst. .
Offline, net toen ik wilde BB-posten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wat dan?
Sorryquote:
Sorry HeatWavequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef MissBliss het volgende:
en ik kan mn mond ook helemaal niet ver meer open doen
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef MissBliss het volgende:
Goodmorning![]()
Auw, het lijkt wel of iemand me een kaakslag gegeven heeften ik kan mn mond ook helemaal niet ver meer open doen
Open up, bitch!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef MissBliss het volgende:
Goodmorning![]()
Auw, het lijkt wel of iemand me een kaakslag gegeven heeften ik kan mn mond ook helemaal niet ver meer open doen
Ach, het zal wel niet zoveel uitmaken, toch?quote:
Van welke BN'er krijg jij 'm nou echt niet omhoog?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:57 schreef pberends het volgende:
Van welke BN'er krijg jij 'm nou echt niet omhoog?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah, kutzooi. Mag ie naar ONZ? Mag vast nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
GC
Buupquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Open er maar een nieuw topic, al kan ik niet garanderen dat bupavla het open laat
Oiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, het zal wel niet zoveel uitmaken, toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |