OIquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goedemorgen Sven.
Zit je al op je stage?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal. Als ik jullie naam noem noemen jullie iets dat te maken heeft met de herfst. .
Offline, net toen ik wilde BB-posten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wat dan?
Sorryquote:
Sorry HeatWavequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef MissBliss het volgende:
en ik kan mn mond ook helemaal niet ver meer open doen
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef MissBliss het volgende:
Goodmorning![]()
Auw, het lijkt wel of iemand me een kaakslag gegeven heeften ik kan mn mond ook helemaal niet ver meer open doen
Open up, bitch!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef MissBliss het volgende:
Goodmorning![]()
Auw, het lijkt wel of iemand me een kaakslag gegeven heeften ik kan mn mond ook helemaal niet ver meer open doen
Ach, het zal wel niet zoveel uitmaken, toch?quote:
Van welke BN'er krijg jij 'm nou echt niet omhoog?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:57 schreef pberends het volgende:
Van welke BN'er krijg jij 'm nou echt niet omhoog?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah, kutzooi. Mag ie naar ONZ? Mag vast nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
GC
Buupquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Open er maar een nieuw topic, al kan ik niet garanderen dat bupavla het open laat
Oiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, het zal wel niet zoveel uitmaken, toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |