En maar blijven bunkeren bij de MacSnackquote:ALTIJD, MAAR DAN OOK ALTIJD heb ik lauwe cola of koude hamburgers/friet.
Als je hier in deze kloterimboe iets te eten wil op dit uur moet je door de McDrive of met een speer het veld in.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:55 schreef N.icka het volgende:
Dan ben je ook dom , als je steeds terug gaat
Dus je gaat vrijwillig terug , zeik dan ook niet zoquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Als je hier in deze kloterimboe iets te eten wil op dit uur moet je door de McDrive of met een speer het veld in.
Vanavond had ik even geen zin meer in haas.
Je kan ook eten kopen en dat thuis klaar maken.........quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Als je hier in deze kloterimboe iets te eten wil op dit uur moet je door de McDrive of met een speer het veld in.
Vanavond had ik even geen zin meer in haas.
Hier niet. Het lijkt hier wel zo conservatief als het vaticaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Je kan ook eten kopen en dat thuis klaar maken.........
Een neger, zwakzinnige of homoseksueel?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Whahaha ik ken de manager daar.![]()
Goh, je hebt echt baanbrekende humor...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb 'm trouwens gezegd dat ie steeds als ie jou ziet effe een keer in die cola moet pissen dus dat van dat lauw zonder prik kan wel kloppen.
Er is er niet maar 1quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Whahaha ik ken de manager daar.![]()
Jawel hoor. Of was het nou Roermond.. bij het outletcenter..quote:
Een vrouw.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:01 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Een neger, zwakzinnige of homoseksueel?
Alsof die interesse tonen in zo'n wandelende psychose als jou.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef R2cksson het volgende:
Binnenkort kom ik alleen nog maar in die van Eindhoven. Daar hebben ze tenminste mooie meisjes ipv die lelijke dikke tonnen frietvet zoals in Echt.
Daar zit geen Mac, dat weet ik dan weer toevallig omdat mijn oom daar de manager van alle horeca isquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jawel hoor. Of was het nou Roermond.. bij het outletcenter..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |