Dixonsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef space-kees het volgende:
waar te koop? voor die ¤99 (kijkschop zeker)
Zat ook al te rekenen vond het wel erg kleinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef tsjsieb het volgende:
Een ipod nano is 8,9 x 4,1 x 0,69 cm en dat is 89 x 41 x 6,9 mm, geen 69 mm dik, maar 6,9 mm dik
Iets dikker als de helft van de dikte vandit telefoontje dus.
Jaquote:
whaha loserquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Geqxon het volgende:
Helaas is zijn broertje oer en oer lelijk
Ik vind het wel vet dat hij zelfs dat "melkglas" effect heeft, net als een iPod. Dit gaat zeker mijn volgende telefoon worden!
diep van binnen ben je een apple fanboyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik koop een telefoon voor het design ja, is daar wat mis mee?
Luister: Er is niks mis met OSX, iPod, iriver, Linux, Windows of wat dan ook. Als een iBook het beste bij je past qua wensen en eisen dan neem je dat. Wil je perse gamen, dan neem je een X86 pc met Windows XP.
En wil je een simpele telefoon, die uberdun is en er goed uitziet, dan neem je deze
Ik koop een telefoon ook om het design, want bellen en smsen (de dingen waar je dat ding voor koopt) kunnen ze toch allemaal wel. Al die camera's, 50-cent-beltonen en andere bling bling shit hoef ik niet per se. Ik heb liever een mooie telefoon met weinig functies, dan een lelijk ding waar je zelfs koffie mee kunt zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef iDex het volgende:
[..]
whaha losereerst zeggen dat iedereen een mac alleen voor het design koopt en nu ben je zelf van plan om daaraan mee te doen
![]()
ik vind hem zelf ook wel mooiik ga hem ook wel aanschaffen denk ik.
ik had het meer over geqxon die een beetje een hekel heeft aan apple fanboys die een apple kopen voor het designquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik koop een telefoon ook om het design, want bellen en smsen (de dingen waar je dat ding voor koopt) kunnen ze toch allemaal wel. Al die camera's, 50-cent-beltonen en andere bling bling shit hoef ik niet per se. Ik heb liever een mooie telefoon met weinig functies, dan een lelijk ding waar je zelfs koffie mee kunt zetten.
...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef EvilWasp het volgende:
Al ergens te koop i.c.m abbo?
sommige toestellen komen niet allemaal in een abbo versie. ik denk dat deze alleen prepayd blijftquote:
Hij is net iets dunner dan 2 Nano's op elkaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Net een Nano
Jammer dat ik er geen zoek, maar anders zou ik zeker voor deze gaan kijken!
GAAF!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef Fuxl het volgende:
Ik heb hem vadaag gekocht!
Ik vind hem best heel mooi, lekker simpel stijlvol vorm gegeven.. De voorkant is een beetje metallic-wit, zijkant en achterkant is zilvergrijs en de het klepje van de accu heeft een geborsteld alu-look (ik neem aan dat dit niet echt geborsteld alu is)..
Hij is echt prettig dun, toetsen zijn juist weer heerlijk groot..
Hij is nu nog aan het opladen dus verder kan ik er nog niet echt is over zeggen.
Nog effe een brakke webcamfoto om de achterkant te laten zien:
[afbeelding]
Ja het is hi (quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:36 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
GAAF!
Jammer van de simlock, anders had ik er ook wel over gaan denken.
De, inmiddels verouderde, SE T630 (of 610?) was te koop voor rond de ¤ 120 euri en had Bluetooth. Het kan dus wel voor die prijsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sja, wat wil je van een laag-segment telefoon van ¤99
Ook niet met die waardeloze "I" van I-Mode?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:51 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja het is hi () prepaid nu. De telefoon is gelukkig niet branded, ik laat hem binnenkort simlock vrij maken zodra de simkaart van mijn nieuwe dim-only abbo binnen is..
Zoals op die foto te zien is..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ook niet met die waardeloze "I" van I-Mode?
Nouja op die i na vind ik het toch echt een goed toestel voor die prijs.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het ook, ziet er echt dramatisch uit.
Tja, zijn er nog goedkope BT modellen te kopen die het liefst geen Sony Ericsson zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:39 schreef McMarco het volgende:
[..]
De, inmiddels verouderde, SE T630 (of 610?) was te koop voor rond de ¤ 120 euri en had Bluetooth. Het kan dus wel voor die prijs
Deze is lekker plat en heeft een mooi design, een andere telefoon heeft BT, het is maar wat je wilt..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, zijn er nog goedkope BT modellen te kopen die het liefst geen Sony Ericsson zijn?
Die dit geen apart topic waard vindtquote:Geachten,
Ik heb een NEC N343i aangeschaft, het toeval wil dat ik thuis een USB kabel had liggen die in de telefoon past. Nu, op mijn computer wordt de telefoon wel herkend, maar Windows kan verder geen drivers vinden/installeren. Mijn vraag: Heeft iemand deze drivers voor mij?
Bvd,
Mathijs
Jij wel dan ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef MatiCe het volgende:
Speciaal voor Geqxon:
[..]
Die dit geen apart topic waard vindt
Ja, maar die is dus inmiddels op slot. Hier nogmaals mijn verzoek:quote:
Ik heb echt exact hetzelfde, ik heb alleen het probleem dat ik nog een jaar aan mijn vodafone abonnement vastzit, en de email functie schijnt zeker niet te werken met een vodafone simkaart. Simlockvrij maken is op het moment trouwens ook nog niet mogelijk, maar ik heb al een mannetje die het binnenkort wel zal kunnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:43 schreef Roolio het volgende:
Ik kan geen drivers vinden voor de telefoon helaas..Windows herkent hem tot nu toe als een of ander modem..
![]()
Vraag me trouwens af of ik als ik het toestel simlockvrij laat maken en er een vodafone abbo op neem of ik nog kan imoden? Vind het email ontvagen namelijk verrekte handig! Elk emailtje dat ik krijg kan ik direct gratis lezen op mn telefoon!
Als het niet kan, met welke provider kan het nog wel? Hi natuurlijk, maar ook KPN? Wil namelijk geen prepaid en het liefst een aanbieder met bellen en smsen uit 1 bundel..
Volgens mij is het een standaard mini-USB poortje. Ik heb toevallig de kabel van mn rekenmachine..quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:31 schreef n00cL30n het volgende:
Hmm.. NEC site ook niet?
Da's wel behoorlijk bagger... Wat voor een passend USB kabeltje gebruiken jullie trouwens, zo'n zelfde als waarmee je je camera aan je pc knoopt?
Koel...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:50 schreef Geqxon het volgende:
Grappig, zelf heb ik de MPX200 en wil ik deze waarschijnlijk als volgende telefoon
De MPX200 is leuk om mee te spelen, maar na een tijdje gebruik je al die speeltjes niet en wordt je er gek van dat je er amper fatsoenlijk mee kan bellen (afdrukken van een telefoongesprek duurt iets van 2 seconden, irritant piep bij het afsluiten van een telefoongesprek, laatst bleef hij hangen op een SMS, opstartijd is like 1-2 minuten enz.)
Tja..quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:41 schreef MatiCe het volgende:
De agenda op de N343i stelt niet al te veel voor...
Kijk... dit soort dingetjes hoor ik heel graag!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:07 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb toevallig ook nogmijn z600 in gebruik, totdat mijn N343i simlock vrij is. Ik zal eens een vergelijking voor je geven.
Tik tak tik tak tik tak
Ok, de agenda's verschillen niet veel , heel weinig zelfs, in tegenstelling tot eerdere berichten stelt de agenda net zoveel voor als die van SE, ik vind hem zelfs wat mooier vormgegeven en afspraken zijn gemakkelijker in te voeren aangezien dit op een enkel scherm moet gebeuren, bij SE was daar zo'n achterlijk soort wizard voor.
Ik herzie mijn mening,de agenda van de NEC is in MIJN OGEN beter dan die van de z600
Ik heb trouwens in gmail het zo ingesteld dat hij een kopie van elke email in postvak in forward naar dat @imail.nl adres. Dan weet je altijd en overal meteen dat je een email hebt en kan je het gelijk lezen en evt. reageren. Best wel handig! (Behalve als je echt veel (junk)mail krijgt in je postvak in..)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef MatiCe het volgende:
Als iemand trouwens leuke ringtones of wallpapers heeft, graag mailen naar [afbeelding]
Wallpapers bij voorkeur 128x160
Gewooon klikken op msn downloaden en dan staat het bij je java programma's..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:40 schreef Ghanso het volgende:
Het is een erg hippe en solide 'handset'.
Maar nu heb ik zitten proberen en proberen om verschillende java spelletjes van onder andere midlet.org te instaleren bestaande uit .jad en .jar. Ik heb tevens geprobeerd om op mijn eigen homewebserver via wapbuddy java te installeren, ik heb ook in de .jad telkens de link naar de .jar aangepast. Maar het lukt gewoon niet. Hoe werkt het installeren van bijvoorbeeld msn messenger voor imode via de hi imode site dan eigenlijk, dat is ook java.
Is er iemand die het wel gelukt is?
Vraag me af wat er nu dan onder die knop zit.. Ik zie een apenstaartje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
De N343i heeft nu een broertje erbij, exact dezelfde specificaties, maar dan zonder i-mode en i-mode branding: de NEC E121
Al ergens te koop gezien?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
De N343i heeft nu een broertje erbij, exact dezelfde specificaties, maar dan zonder i-mode en i-mode branding: de NEC E121
Dat kan over 11 maandenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef J.A.N.A. het volgende:
Is het al mogelijk om de foon al sim-lock vrij te maken?
quote:
Lijkt wel of ontdanks de standaard mini-usb poort de telefoon helemaal niet bedoeld is om op de computer aan te sluiten..quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef neo2000 het volgende:
Roolio, spijtig om te zien dat ze bij HWinfo ook geen antwoord op je vraag hebben. Wel op dat andere Imode forum nog iets gevonden? (ff vluchtig gelezen, kabel is niet goed..?)
Dr zit (ontdanks wat sommige websites beweren) geen infra rood op helaas.. Foto's van je telefoon zul je dus naar jezelf moeten emailen..quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef Tarin het volgende:
Die telefoon ziet er leuk uit inderdaad.
Hoe is het met de infraroodmogelijkheden gesteld? Kan je bijvoorbeeld wel contactpersonen of foto's via IR versturen?
En is het telefoonboek een beetje logisch geordend? (ik kan in mijn huidige SE maximaal 3 of 4 nummers onder 1 naam hangen, maar in dat ding van m'n ma past maar 1 nummer per naam..)
Batterij gaat volgens mij wel 4/5 dagen mee.. Misschien nog wel iets langer.. Ligt er ook aan wat je er allemala mee doet natuurlijk..quote:Op woensdag 2 november 2005 12:02 schreef Adelante het volgende:
leuk telefoontje voor erbij, goed strak design
hoe is het met de batterij levensduur gesteld eigenlijk?
Meh.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:49 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dr zit (ontdanks wat sommige websites beweren) geen infra rood op helaas.. Foto's van je telefoon zul je dus naar jezelf moeten emailen..
[...]
Jups!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef space-kees het volgende:
waarom heeft zo'n mooie *geile* telefoon nou niet de functie's dat die *bloed-geil* is
maar er zit dus geen IR opquote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef neo2000 het volgende:
Bluetooth voor IR in de plaats had ik ook niet echt een probleem gevonden..
Hij start snel op, hij loopt nooit vast. En grote harde knopjes!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:30 schreef vliegtuigje het volgende:
hij's mooi.
Maar, is hij traag met opstarten / hangt hij snel vast?
En sms't hij ook een beetje handig? (niet zoals bij van die irritante zachte toetsjes, bijvoorbeeld)
Thx!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hij start snel op, hij loopt nooit vast. En grote harde knopjes!
Dan zou ik deze niet kopen. Want als je overdreven snel typt houdt het scrollen door de verschillende letters onder het knopje je niet bij. Dus dat als je 3x heel snel op de ramt dat je de E krijgt ipv de F.quote:Op zondag 13 november 2005 13:16 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Thx!*hebbe hebbe hebbe
*
Nog één vraagje mss, ik heb een sony ericsson die mijn sms-tempo bijlange na niet bijhoudt. Hij loopt als het ware 5 woorden achter, wat bloedirritant is. Is dat bij deze telefoon niet het geval (moet er wel bij vermelden dat ik echt niet overdreven snel typ)
had de 'niet' mss in't vet moeten zettenquote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Roolio het volgende:
Dan zou ik deze niet kopen. Want als je overdreven snel typt houdt het scrollen door de verschillende letters onder het knopje je niet bij. Dus dat als je 3x heel snel op de ramt dat je de E krijgt ipv de F.
T9 gebruikers en mensen die gewoon snel smsen ipv extreem snel hebben daar dus geen last van..
bij de meest geroemde unlocker "DR. .... " van Rdam is het nog niet mogelijk.. vorige week iig niet!!quote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef Adelante het volgende:
Ik wil 'm ook wel, alleen niet met Hi: is die non-branded versie al ergens te koop of valt dit model op de gebruikelijke locaties al simlockvrij te maken?
Als je voor de eerste keer imode dan krijg je een imode imailadres en dan krijg je je gegevens allemaal. Dan ben je volgens mij ook meteen aangemeld voor MMS..quote:Op zondag 20 november 2005 23:12 schreef vliegtuigje het volgende:
Ik heb em. Vraagje nog, ik heb nooit gemms'd en nu begreepk dat je vóórdat je dat kunt, bepaalde dingen moet instellen. Bij deze gsm kan je je de instellingen echter niet laten mailen door hi.
Weet iemand waar en hoe (en wat) ik moet instellen om te kunnen mms'en?
En moet je iets aparts instellen om te kunnen imoden?
Ja, Google eens naar de NEC E121.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:09 schreef Stiemie het volgende:
Is het ook mogelijk om deze telefoon te nemen zonder iMode, zodat je dus alleen kunt bellen en sms-en? Ik maak namelijk toch geen gebruik van deze dingen, maar vind het wel een hele mooie telefoon...
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 24 november 2005 09:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, Google eens naar de NEC E121.
Verdomd! Het werkt! Bedankt, het is echt super handig!quote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef marlesy het volgende:
Hey!
Ik vond per toeval een progje waarmee je n343i en pc kunt connecten
http://www.mtrend.net/i-mode/downloads/HM_de.zip![]()
![]()
![]()
Veel suc6 ermee!
En nog iets anders dan. Als ik gegevens opsla in mijn telefoonboek, en ik vul dan geen email in (bij e-mail 1), dan vult het toestel een ander emailadres in van iemand anders? Weet iemand hier meer van? Is er misschien een update ergens te krijgen???
Marlesy
1) Weinig, genoeg om een stuk of wat foto's te maken (30 ofzo?), en je kan een hele boel smsjes en emailtjes en contacten opslaan)quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef IntroV het volgende:
1) hoeveel geheugen zit er in dit ding?
2) kan 'ie mp3's gebruiken als ringtone?
3) en ik neem aan dat je er ook wel mp3's gewoon mee af kan spelen, als een soort walkman?
hmmmm, klinkt nogal matig eigenlijk allemaal. Maar goed, 't lijkt erop alsof je eigenlijk ook niet echt weet wat de specs zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:04 schreef Roolio het volgende:
1) Weinig, genoeg om een stuk of wat foto's te maken (30 ofzo?), en je kan een hele boel smsjes en emailtjes en contacten opslaan)
2) Geen idee, lijkt me niet nuttig
3) Nee. En als het wel kan: niet nuttig.
Ik weet alleen dat dit niet zo'n telefoon is waar je mp3's op gaat luisteren en mooie foto's maken. Deze telefoon koop je niet echt om de uitgebreide functies maar meer om het uiterlijk, dikte en prijs.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef IntroV het volgende:
[..]
hmmmm, klinkt nogal matig eigenlijk allemaal. Maar goed, 't lijkt erop alsof je eigenlijk ook niet echt weet wat de specs zijn.
Als je nou eerst de anderen berichten van het topic leest, dan had je geweten dat deze telefoon geen mp3 af kan spelen etc. etc.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef IntroV het volgende:
[..]
hmmmm, klinkt nogal matig eigenlijk allemaal. Maar goed, 't lijkt erop alsof je eigenlijk ook niet echt weet wat de specs zijn.
Er zit wel Hi/KPN simlock op maar (zeker omdat er standaard Hi simkaart inzit), zal een Hi abbonement zeker moeten lukken..quote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef plakkert- het volgende:
Kan iemand bevestigen of er in deze telefoon ook Hi abonnements kaartjes gaan?
nou... bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef mark_03 het volgende:
Denk ook dat dit mijn nieuwe telefoon gaat worden. Maar dan wel de E121-versie.
Helaas, 15 posts boven je was iemand je voor. Blijft een handig programmatje natuulijk..!quote:Op maandag 19 december 2005 02:19 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb trouwens drivers gevonden voor de N343i, dus aan iedereen die een USB-kabeltje heeft dat past op de N343i:
http://www.mtrend.net/i-mode/downloads/HM_de.zip (NL)
Beheer met dit programma je telefoonboek, foto's en andere afbeeldingen en ringtones.
Helaas kun je geen applicaties uploaden hiermee, maar beter iets dan niets![]()
Dus nu kun je met een USB kabel je foto's op je N343i naar je PC overpompen ?quote:Op maandag 19 december 2005 02:19 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb trouwens drivers gevonden voor de N343i, dus aan iedereen die een USB-kabeltje heeft dat past op de N343i:
http://www.mtrend.net/i-mode/downloads/HM_de.zip (NL)
Beheer met dit programma je telefoonboek, foto's en andere afbeeldingen en ringtones.
Helaas kun je geen applicaties uploaden hiermee, maar beter iets dan niets![]()
Ja. Al zit op je telefoon natuurlijk een mini-USB ipv normaal..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus nu kun je met een USB kabel je foto's op je N343i naar je PC overpompen ?
AArgh waarom houd ik mijn active topics niet in de gatenquote:Op maandag 19 december 2005 23:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
Helaas, 15 posts boven je was iemand je voor. Blijft een handig programmatje natuulijk..!
Is de mogelijkheid om gratis email te ontvangen een tijdelijk actie, of is dat altijd al standaard gratis geweest bij iMode?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:43 schreef Roolio het volgende:
Vind het email ontvagen namelijk verrekte handig! Elk emailtje dat ik krijg kan ik direct gratis lezen op mn telefoon!
He bah, net vorige week gekochtquote:Op woensdag 28 december 2005 14:20 schreef Boe-man het volgende:
Hij is nu in de aanbieding bij primafoon voor ¤79,99
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
He bah, net vorige week gekocht.
*kuch* hoe? *kuch*quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef ricost het volgende:
Best leuk 79,99 voor een telefoon die je na 10 minuten unlocked hebt en dus kan gebruiken met je (Belgische) Proximus sim :p
Volgende staat erop:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:55 schreef Roolio het volgende:
Ik ben de oplader kwijt van mijn nec![]()
Zou een van jullie aub de speceficaties van de lader hier willen posten. Dus hoeveel volt en amperes het afgeeft enzo? Dan kan ik een nieuwe kopen. (weet iemand waar?)
Bij voorbaat dank!
Uh nee hoor, perfect! Bedankt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:05 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Volgende staat erop:
Output: 5.3V ---- 640mA
Model:KWT05E18CN2250 -1
Als je wat meer wilt weten vraag maar![]()
dan wis je de restquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:44 schreef mark_03 het volgende:
Heb 'm zelf nu ook... beetje jammer dat je maar 10 sms'jes kunt opslaan. Doe ik iets verkeerd of kan er echt niet meer op
.
Ja duhquote:
Ik vond het ook al vreemd. Heb je dat ergens ingesteld ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:20 schreef Roolio het volgende:
Juist op de telefoon zelf.
Euhmz.. hetzelfde als Float Mobile agent, Nokia suite... en dat soort...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef Merovingian het volgende:
wat zou je er nog meer mee willen dan
Mijn telefoon is tegenwoordig ook van slag. Bij 168 smsjes op de telefoon begon hij ineens met het vullen van de simkaart ipv de telefoon. Toen heb ik er een aantal op de telefoon gewist, maar hij bleef alles maar op de simkaart zetten. Nu heb ik alle smsjes maar gewist, ik hoop dat ie ze vanaf nu weer op de telefoon zet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef Merovingian het volgende:
ik heb hetzelfde, kan hem wel met de pc verbinden maar niet met mijn laptop. ik moet nog ff uitproberen met hetzelfde kabeltje, want dat was wel verschillend...
weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat je smsjes in de gsm opgeslagen worden ipv op de sim? sim kan ik 25 kwijt, gsm 250. maar hij zet ze automatisch op de sim, en ik kan echt nergens een wijzigen optie vinden ofzo
Nee het is zo'n constante iritante piep er steeds doorheen..quote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef kermitje het volgende:
piepen tijdens bellen..... zou de "minuut aangave" kunnen zijn? instellingen>telefoon>minuutherinnering?
Had hetzelfde... zodra de SIM volzit zet ie alles automatisch op de telefoon ... nadeel is wel dat je simkaart altijd vol zit...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef Merovingian het volgende:
ik heb hetzelfde, kan hem wel met de pc verbinden maar niet met mijn laptop. ik moet nog ff uitproberen met hetzelfde kabeltje, want dat was wel verschillend...
weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat je smsjes in de gsm opgeslagen worden ipv op de sim? sim kan ik 25 kwijt, gsm 250. maar hij zet ze automatisch op de sim, en ik kan echt nergens een wijzigen optie vinden ofzo
dat doet ie bij mij dus niet :squote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Had hetzelfde... zodra de SIM volzit zet ie alles automatisch op de telefoon ... nadeel is wel dat je simkaart altijd vol zit...
Veel problemen met smsjes opslaan dus.. Denk dat het een firmware foutje is en/of hopelijk iets van de eerdere batches..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe zijn ondertussen de ervaringen met deze telefoon?
Ik kreeg net een super-aanbieding namelijk en ben wel benieuwd of hij na een tijdje nog steeds goed bevallen is
Huh is dat serieus of is dat een foutje? Nouja ik heb toch net een abonnementje afgesloten voor mn nec..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zou zeggen: Bestel hem even gratis opnieuw
Dat is serieus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:27 schreef Roolio het volgende:
[..]
Huh is dat serieus of is dat een foutje? Nouja ik heb toch net een abonnementje afgesloten voor mn nec..
Ja daar heb ik helemaal geen zin in om achteraan te zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is serieus.
Ze krijgen geld als ze abbo's verkopen.. Zoveel dat ze dit geld er makkelijk van terug kunnen betalen (cashback-actie) en toch nog winst maken. Je kan ook nog een Nokia gratis krijgen als je wil.
Alleen niet vergeten je abbo op te zeggen na 2 jaar..
Ja ik heb hem gewoon prepaid gekocht daar helaas. En zij waren het die ook juist om de bon vroegen. Terwijl hij niet eens ouder dan 1 jaar KAN zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef Merovingian het volgende:
je kunt ook naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, als je een abbo hebt sta je gewoon in het systeem daar en kunnen ze zo je bon opnieuw uitdraaien. hebben ze bij mij ook een keer gedaan voor mijn vorige gsm
Hmm dan ga ik nog maar eens langs.. Maar denk niet dat ze het doen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef Merovingian het volgende:
als je nog weet wanneer je hem gekocht hebt (exacte datum en hoe laat ongeveer) kunnen ze ook wel een bon uitdraaien...
Wat betaal je dan nog wel iedere maand?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is serieus.
Ze krijgen geld als ze abbo's verkopen.. Zoveel dat ze dit geld er makkelijk van terug kunnen betalen (cashback-actie) en toch nog winst maken. Je kan ook nog een Nokia gratis krijgen als je wil.
Alleen niet vergeten je abbo op te zeggen na 2 jaar..
Ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:44 schreef space-kees het volgende:
[..]
Wat betaal je dan nog wel iedere maand?
Het aantal minuten die je belt?
Schopje!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Roolio het volgende:
Een kopietje van iemands bonnetje vind ik ook prima!
Wie?
En je hoeft niks te betalen? Of krijg je eerst een klap geld op je rekening en moet je vervolgens wel betalen per maand?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb hem binnen nu, via die gratis actie paar posts boven je, maar er zit helaas geen aankoopbewijs bij oid.
Na 4 maanden krijg je het volledige bedrag (¤400 nog wat) terug op je rekening en ondertussen wordt maandelijks het abbo bedrag afgeschreven door KPN. + evt. de gemaakte belkosten..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
En je hoeft niks te betalen? Of krijg je eerst een klap geld op je rekening en moet je vervolgens wel betalen per maand?
Ik heb het besteld, ik wacht het rustig afquote:Op maandag 27 maart 2006 17:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Na 4 maanden krijg je het volledige bedrag (¤400 nog wat) terug op je rekening en ondertussen wordt maandelijks het abbo bedrag afgeschreven door KPN. + evt. de gemaakte belkosten..
Althans, zo heb ik 'm besteld, niet dat ik straks de schuldige ben, als iemand het straks ook doet en het mis gaat om een of andere reden
Er zal vast wel iets bijzitten wat als kwitantie geldt. Anders heb je ook geen voet om op te staan als jouw exemplaar kapot is..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
Er zit geen bon bij, alleen voor het abbo wat er bij zit..
Ik denk ook niet dat ik dat heb..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:54 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets bijzitten wat als kwitantie geldt. Anders heb je ook geen voet om op te staan als jouw exemplaar kapot is..
quote:Erg irritant en het valt ook nog eens onder valsheid in geschriften oid.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Jump het volgende:
Roolie, stop eens met vragen om een bonnetje aub
En om te quoten:
[..]
Mag ik er een topic over openen?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Jump het volgende:
En om te quoten:
[..]
Ja als je daar al moeilijk over gaat doen. T'is niet dat de telefoon al meer dan een jaar oud is he..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef iDex het volgende:
[..]
Ik denk het ff niet? je kan lezen dat het valsheid in geschriften is? dus illegaal
geef mij 1 reden waarom het valsheid in geschriften is?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Jump het volgende:
En om te quoten:
[..]
Komt omdat er abbo bij zit.quote:Op maandag 3 april 2006 11:56 schreef Conflict het volgende:
ik heb hem ook binnen, gratis en er zit niet eens een simlock op
Ik heb gewoon mijn simkaart erin gedaan, die van de KPN gebruik ik gewoon niet. Dan verpats ik mijn nokia 6610i voor 100 euro en ben ik blijquote:Op maandag 3 april 2006 14:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Komt omdat er abbo bij zit.
Erg handig
Het is gewoon dezelfde stekker als de lader. Ik heb zo'n USB kabeltje voor een cardreader en die past ook in de telefoonquote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, hoe zit dat met die usb-kabel
Ik heb toevallig vanmiddag een kabeltje gehaald met aan de ene kant een USB aansluiting en de andere kant een mini-usb, maar die paste niet
Die is net kleiner dan de aansluiting hier..
Inderdaad, neem gewoon je lader mee, dan weet je zeker dat ie past.quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, hoe zit dat met die usb-kabel
Ik heb toevallig vanmiddag een kabeltje gehaald met aan de ene kant een USB aansluiting en de andere kant een mini-usb, maar die paste niet
Die is net kleiner dan de aansluiting hier..
Dan had je de andere versie moeten kopen sufferd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Jimbolino het volgende:
is het iemand al gelukt om de imode rommel eruit te krijgen?
ik kan op de officiele site van nec ook weinig software voor deze phone vinden...
dat je alleen maar kan synchroniseren met oultook express ipv outlook is ook erg matig.
Dan synchroniseer je eerst je outlook met outlook express, paar klikjes...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Jimbolino het volgende:
is het iemand al gelukt om de imode rommel eruit te krijgen?
ik kan op de officiele site van nec ook weinig software voor deze phone vinden...
dat je alleen maar kan synchroniseren met oultook express ipv outlook is ook erg matig.
Via de computer ofzo?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Conflict het volgende:
Hoe moet je je sim nou naar je telefoonboek kopieren? Dat is echt onduidelijk!
Lees het topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:50 schreef Lukaso het volgende:
kan iemand ff een met dees camera geschoten foto posten? ik ben benieuwd...
Jij hebt toch ook 3 benen waarvan de middelste korter is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:38 schreef Roolio het volgende:
Klopt het dat aan de binnenkant van de 3 oplaadcontactjes de middelste 'korter' is?
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook 3 benen waarvan de middelste korter is.![]()
I don'tquote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook 3 benen waarvan de middelste korter is.![]()
Nog iemand die serieus kan antwoorden? Ik heb het dus over de 3 contactpuntjes op de telefoon voor de accu. Hoort de middelste wat verder naar binnen gebogen te zijn?quote:
Ik las op internet, al ging het om een ander apparaat, dat de accu zo dood is dat het het 'oplaadcircuit' niet activeert en zodoende niet kan laden..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het lampje van je beeldscherm gaat aan als je hem in de oplader prikt, werkt dat dus niet, dan gaat er inderdaad iets mis.
En met de bijgeleverde oplossing van het probleem is dit probleem opgelost! Olé!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik las op internet, al ging het om een ander apparaat, dat de accu zo dood is dat het het 'oplaadcircuit' niet activeert en zodoende niet kan laden..
Vaak is dit de oplossing ja, even de accu op zijn donder geven en weer op laten starten, maar wel raar dat het je met 3,6 volt is gelukt, terwijl de accu normaal op 3,7 volt werkt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
En met de bijgeleverde oplossing van het probleem is dit probleem opgelost! Olé!
Voor de geïnteresseerden:
Ik heb 3 1.2 volt oplaadbare AA batterijen met elkaar verbonden dmv kleine stukjes koperdraad uit een telefoonkabel en dat met plakband gehecht. daarna heb ik de +pool van deze 3 batterijen aan de + van de accu gehangen en de -pool aan de - van de accu. Erg goed zal het wel niet zijn maar hij laadt nu in ieder geval!
Nouja die 0.1 volt zal het verschil ook niet maken hoor.. Probleem is dat de accu niet meer wil laden..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:13 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Vaak is dit de oplossing ja, even de accu op zijn donder geven en weer op laten starten, maar wel raar dat het je met 3,6 volt is gelukt, terwijl de accu normaal op 3,7 volt werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |