Thx!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hij start snel op, hij loopt nooit vast. En grote harde knopjes!
Dan zou ik deze niet kopen. Want als je overdreven snel typt houdt het scrollen door de verschillende letters onder het knopje je niet bij. Dus dat als je 3x heel snel op de ramt dat je de E krijgt ipv de F.quote:Op zondag 13 november 2005 13:16 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Thx!*hebbe hebbe hebbe
*
Nog één vraagje mss, ik heb een sony ericsson die mijn sms-tempo bijlange na niet bijhoudt. Hij loopt als het ware 5 woorden achter, wat bloedirritant is. Is dat bij deze telefoon niet het geval (moet er wel bij vermelden dat ik echt niet overdreven snel typ)
had de 'niet' mss in't vet moeten zettenquote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Roolio het volgende:
Dan zou ik deze niet kopen. Want als je overdreven snel typt houdt het scrollen door de verschillende letters onder het knopje je niet bij. Dus dat als je 3x heel snel op de ramt dat je de E krijgt ipv de F.
T9 gebruikers en mensen die gewoon snel smsen ipv extreem snel hebben daar dus geen last van..
bij de meest geroemde unlocker "DR. .... " van Rdam is het nog niet mogelijk.. vorige week iig niet!!quote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef Adelante het volgende:
Ik wil 'm ook wel, alleen niet met Hi: is die non-branded versie al ergens te koop of valt dit model op de gebruikelijke locaties al simlockvrij te maken?
Als je voor de eerste keer imode dan krijg je een imode imailadres en dan krijg je je gegevens allemaal. Dan ben je volgens mij ook meteen aangemeld voor MMS..quote:Op zondag 20 november 2005 23:12 schreef vliegtuigje het volgende:
Ik heb em. Vraagje nog, ik heb nooit gemms'd en nu begreepk dat je vóórdat je dat kunt, bepaalde dingen moet instellen. Bij deze gsm kan je je de instellingen echter niet laten mailen door hi.
Weet iemand waar en hoe (en wat) ik moet instellen om te kunnen mms'en?
En moet je iets aparts instellen om te kunnen imoden?
Ja, Google eens naar de NEC E121.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:09 schreef Stiemie het volgende:
Is het ook mogelijk om deze telefoon te nemen zonder iMode, zodat je dus alleen kunt bellen en sms-en? Ik maak namelijk toch geen gebruik van deze dingen, maar vind het wel een hele mooie telefoon...
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 24 november 2005 09:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, Google eens naar de NEC E121.
Verdomd! Het werkt! Bedankt, het is echt super handig!quote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef marlesy het volgende:
Hey!
Ik vond per toeval een progje waarmee je n343i en pc kunt connecten
http://www.mtrend.net/i-mode/downloads/HM_de.zip![]()
![]()
![]()
Veel suc6 ermee!
En nog iets anders dan. Als ik gegevens opsla in mijn telefoonboek, en ik vul dan geen email in (bij e-mail 1), dan vult het toestel een ander emailadres in van iemand anders? Weet iemand hier meer van? Is er misschien een update ergens te krijgen???
Marlesy
1) Weinig, genoeg om een stuk of wat foto's te maken (30 ofzo?), en je kan een hele boel smsjes en emailtjes en contacten opslaan)quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef IntroV het volgende:
1) hoeveel geheugen zit er in dit ding?
2) kan 'ie mp3's gebruiken als ringtone?
3) en ik neem aan dat je er ook wel mp3's gewoon mee af kan spelen, als een soort walkman?
hmmmm, klinkt nogal matig eigenlijk allemaal. Maar goed, 't lijkt erop alsof je eigenlijk ook niet echt weet wat de specs zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:04 schreef Roolio het volgende:
1) Weinig, genoeg om een stuk of wat foto's te maken (30 ofzo?), en je kan een hele boel smsjes en emailtjes en contacten opslaan)
2) Geen idee, lijkt me niet nuttig
3) Nee. En als het wel kan: niet nuttig.
Ik weet alleen dat dit niet zo'n telefoon is waar je mp3's op gaat luisteren en mooie foto's maken. Deze telefoon koop je niet echt om de uitgebreide functies maar meer om het uiterlijk, dikte en prijs.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef IntroV het volgende:
[..]
hmmmm, klinkt nogal matig eigenlijk allemaal. Maar goed, 't lijkt erop alsof je eigenlijk ook niet echt weet wat de specs zijn.
Als je nou eerst de anderen berichten van het topic leest, dan had je geweten dat deze telefoon geen mp3 af kan spelen etc. etc.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef IntroV het volgende:
[..]
hmmmm, klinkt nogal matig eigenlijk allemaal. Maar goed, 't lijkt erop alsof je eigenlijk ook niet echt weet wat de specs zijn.
Er zit wel Hi/KPN simlock op maar (zeker omdat er standaard Hi simkaart inzit), zal een Hi abbonement zeker moeten lukken..quote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef plakkert- het volgende:
Kan iemand bevestigen of er in deze telefoon ook Hi abonnements kaartjes gaan?
nou... bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef mark_03 het volgende:
Denk ook dat dit mijn nieuwe telefoon gaat worden. Maar dan wel de E121-versie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |