Vraag me af wat er nu dan onder die knop zit.. Ik zie een apenstaartje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
De N343i heeft nu een broertje erbij, exact dezelfde specificaties, maar dan zonder i-mode en i-mode branding: de NEC E121
Al ergens te koop gezien?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
De N343i heeft nu een broertje erbij, exact dezelfde specificaties, maar dan zonder i-mode en i-mode branding: de NEC E121
Dat kan over 11 maandenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef J.A.N.A. het volgende:
Is het al mogelijk om de foon al sim-lock vrij te maken?
quote:
Lijkt wel of ontdanks de standaard mini-usb poort de telefoon helemaal niet bedoeld is om op de computer aan te sluiten..quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef neo2000 het volgende:
Roolio, spijtig om te zien dat ze bij HWinfo ook geen antwoord op je vraag hebben. Wel op dat andere Imode forum nog iets gevonden? (ff vluchtig gelezen, kabel is niet goed..?)
Dr zit (ontdanks wat sommige websites beweren) geen infra rood op helaas.. Foto's van je telefoon zul je dus naar jezelf moeten emailen..quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef Tarin het volgende:
Die telefoon ziet er leuk uit inderdaad.
Hoe is het met de infraroodmogelijkheden gesteld? Kan je bijvoorbeeld wel contactpersonen of foto's via IR versturen?
En is het telefoonboek een beetje logisch geordend? (ik kan in mijn huidige SE maximaal 3 of 4 nummers onder 1 naam hangen, maar in dat ding van m'n ma past maar 1 nummer per naam..)
Batterij gaat volgens mij wel 4/5 dagen mee.. Misschien nog wel iets langer.. Ligt er ook aan wat je er allemala mee doet natuurlijk..quote:Op woensdag 2 november 2005 12:02 schreef Adelante het volgende:
leuk telefoontje voor erbij, goed strak design
hoe is het met de batterij levensduur gesteld eigenlijk?
Meh.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:49 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dr zit (ontdanks wat sommige websites beweren) geen infra rood op helaas.. Foto's van je telefoon zul je dus naar jezelf moeten emailen..
[...]
Jups!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef space-kees het volgende:
waarom heeft zo'n mooie *geile* telefoon nou niet de functie's dat die *bloed-geil* is
maar er zit dus geen IR opquote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef neo2000 het volgende:
Bluetooth voor IR in de plaats had ik ook niet echt een probleem gevonden..
Hij start snel op, hij loopt nooit vast. En grote harde knopjes!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:30 schreef vliegtuigje het volgende:
hij's mooi.
Maar, is hij traag met opstarten / hangt hij snel vast?
En sms't hij ook een beetje handig? (niet zoals bij van die irritante zachte toetsjes, bijvoorbeeld)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |