Euhmz.. hetzelfde als Float Mobile agent, Nokia suite... en dat soort...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef Merovingian het volgende:
wat zou je er nog meer mee willen dan
Mijn telefoon is tegenwoordig ook van slag. Bij 168 smsjes op de telefoon begon hij ineens met het vullen van de simkaart ipv de telefoon. Toen heb ik er een aantal op de telefoon gewist, maar hij bleef alles maar op de simkaart zetten. Nu heb ik alle smsjes maar gewist, ik hoop dat ie ze vanaf nu weer op de telefoon zet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef Merovingian het volgende:
ik heb hetzelfde, kan hem wel met de pc verbinden maar niet met mijn laptop. ik moet nog ff uitproberen met hetzelfde kabeltje, want dat was wel verschillend...
weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat je smsjes in de gsm opgeslagen worden ipv op de sim? sim kan ik 25 kwijt, gsm 250. maar hij zet ze automatisch op de sim, en ik kan echt nergens een wijzigen optie vinden ofzo
Nee het is zo'n constante iritante piep er steeds doorheen..quote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef kermitje het volgende:
piepen tijdens bellen..... zou de "minuut aangave" kunnen zijn? instellingen>telefoon>minuutherinnering?
Had hetzelfde... zodra de SIM volzit zet ie alles automatisch op de telefoon ... nadeel is wel dat je simkaart altijd vol zit...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef Merovingian het volgende:
ik heb hetzelfde, kan hem wel met de pc verbinden maar niet met mijn laptop. ik moet nog ff uitproberen met hetzelfde kabeltje, want dat was wel verschillend...
weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat je smsjes in de gsm opgeslagen worden ipv op de sim? sim kan ik 25 kwijt, gsm 250. maar hij zet ze automatisch op de sim, en ik kan echt nergens een wijzigen optie vinden ofzo
dat doet ie bij mij dus niet :squote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Had hetzelfde... zodra de SIM volzit zet ie alles automatisch op de telefoon ... nadeel is wel dat je simkaart altijd vol zit...
Veel problemen met smsjes opslaan dus.. Denk dat het een firmware foutje is en/of hopelijk iets van de eerdere batches..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe zijn ondertussen de ervaringen met deze telefoon?
Ik kreeg net een super-aanbieding namelijk en ben wel benieuwd of hij na een tijdje nog steeds goed bevallen is
Huh is dat serieus of is dat een foutje? Nouja ik heb toch net een abonnementje afgesloten voor mn nec..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zou zeggen: Bestel hem even gratis opnieuw
Dat is serieus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:27 schreef Roolio het volgende:
[..]
Huh is dat serieus of is dat een foutje? Nouja ik heb toch net een abonnementje afgesloten voor mn nec..
Ja daar heb ik helemaal geen zin in om achteraan te zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is serieus.
Ze krijgen geld als ze abbo's verkopen.. Zoveel dat ze dit geld er makkelijk van terug kunnen betalen (cashback-actie) en toch nog winst maken. Je kan ook nog een Nokia gratis krijgen als je wil.
Alleen niet vergeten je abbo op te zeggen na 2 jaar..
Ja ik heb hem gewoon prepaid gekocht daar helaas. En zij waren het die ook juist om de bon vroegen. Terwijl hij niet eens ouder dan 1 jaar KAN zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef Merovingian het volgende:
je kunt ook naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, als je een abbo hebt sta je gewoon in het systeem daar en kunnen ze zo je bon opnieuw uitdraaien. hebben ze bij mij ook een keer gedaan voor mijn vorige gsm
Hmm dan ga ik nog maar eens langs.. Maar denk niet dat ze het doen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef Merovingian het volgende:
als je nog weet wanneer je hem gekocht hebt (exacte datum en hoe laat ongeveer) kunnen ze ook wel een bon uitdraaien...
Wat betaal je dan nog wel iedere maand?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is serieus.
Ze krijgen geld als ze abbo's verkopen.. Zoveel dat ze dit geld er makkelijk van terug kunnen betalen (cashback-actie) en toch nog winst maken. Je kan ook nog een Nokia gratis krijgen als je wil.
Alleen niet vergeten je abbo op te zeggen na 2 jaar..
Ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:44 schreef space-kees het volgende:
[..]
Wat betaal je dan nog wel iedere maand?
Het aantal minuten die je belt?
Schopje!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Roolio het volgende:
Een kopietje van iemands bonnetje vind ik ook prima!
Wie?
En je hoeft niks te betalen? Of krijg je eerst een klap geld op je rekening en moet je vervolgens wel betalen per maand?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb hem binnen nu, via die gratis actie paar posts boven je, maar er zit helaas geen aankoopbewijs bij oid.
Na 4 maanden krijg je het volledige bedrag (¤400 nog wat) terug op je rekening en ondertussen wordt maandelijks het abbo bedrag afgeschreven door KPN. + evt. de gemaakte belkosten..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
En je hoeft niks te betalen? Of krijg je eerst een klap geld op je rekening en moet je vervolgens wel betalen per maand?
Ik heb het besteld, ik wacht het rustig afquote:Op maandag 27 maart 2006 17:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Na 4 maanden krijg je het volledige bedrag (¤400 nog wat) terug op je rekening en ondertussen wordt maandelijks het abbo bedrag afgeschreven door KPN. + evt. de gemaakte belkosten..
Althans, zo heb ik 'm besteld, niet dat ik straks de schuldige ben, als iemand het straks ook doet en het mis gaat om een of andere reden
Er zal vast wel iets bijzitten wat als kwitantie geldt. Anders heb je ook geen voet om op te staan als jouw exemplaar kapot is..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
Er zit geen bon bij, alleen voor het abbo wat er bij zit..
Ik denk ook niet dat ik dat heb..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:54 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets bijzitten wat als kwitantie geldt. Anders heb je ook geen voet om op te staan als jouw exemplaar kapot is..
quote:Erg irritant en het valt ook nog eens onder valsheid in geschriften oid.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Jump het volgende:
Roolie, stop eens met vragen om een bonnetje aub
En om te quoten:
[..]
Mag ik er een topic over openen?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Jump het volgende:
En om te quoten:
[..]
Ja als je daar al moeilijk over gaat doen. T'is niet dat de telefoon al meer dan een jaar oud is he..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef iDex het volgende:
[..]
Ik denk het ff niet? je kan lezen dat het valsheid in geschriften is? dus illegaal
geef mij 1 reden waarom het valsheid in geschriften is?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Jump het volgende:
En om te quoten:
[..]
Komt omdat er abbo bij zit.quote:Op maandag 3 april 2006 11:56 schreef Conflict het volgende:
ik heb hem ook binnen, gratis en er zit niet eens een simlock op
Ik heb gewoon mijn simkaart erin gedaan, die van de KPN gebruik ik gewoon niet. Dan verpats ik mijn nokia 6610i voor 100 euro en ben ik blijquote:Op maandag 3 april 2006 14:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Komt omdat er abbo bij zit.
Erg handig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |