Dixonsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef space-kees het volgende:
waar te koop? voor die ¤99 (kijkschop zeker)
Zat ook al te rekenen vond het wel erg kleinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef tsjsieb het volgende:
Een ipod nano is 8,9 x 4,1 x 0,69 cm en dat is 89 x 41 x 6,9 mm, geen 69 mm dik, maar 6,9 mm dik
Iets dikker als de helft van de dikte vandit telefoontje dus.
Jaquote:
whaha loserquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Geqxon het volgende:
Helaas is zijn broertje oer en oer lelijk
Ik vind het wel vet dat hij zelfs dat "melkglas" effect heeft, net als een iPod. Dit gaat zeker mijn volgende telefoon worden!
diep van binnen ben je een apple fanboyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik koop een telefoon voor het design ja, is daar wat mis mee?
Luister: Er is niks mis met OSX, iPod, iriver, Linux, Windows of wat dan ook. Als een iBook het beste bij je past qua wensen en eisen dan neem je dat. Wil je perse gamen, dan neem je een X86 pc met Windows XP.
En wil je een simpele telefoon, die uberdun is en er goed uitziet, dan neem je deze
Ik koop een telefoon ook om het design, want bellen en smsen (de dingen waar je dat ding voor koopt) kunnen ze toch allemaal wel. Al die camera's, 50-cent-beltonen en andere bling bling shit hoef ik niet per se. Ik heb liever een mooie telefoon met weinig functies, dan een lelijk ding waar je zelfs koffie mee kunt zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef iDex het volgende:
[..]
whaha losereerst zeggen dat iedereen een mac alleen voor het design koopt en nu ben je zelf van plan om daaraan mee te doen
![]()
ik vind hem zelf ook wel mooiik ga hem ook wel aanschaffen denk ik.
ik had het meer over geqxon die een beetje een hekel heeft aan apple fanboys die een apple kopen voor het designquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik koop een telefoon ook om het design, want bellen en smsen (de dingen waar je dat ding voor koopt) kunnen ze toch allemaal wel. Al die camera's, 50-cent-beltonen en andere bling bling shit hoef ik niet per se. Ik heb liever een mooie telefoon met weinig functies, dan een lelijk ding waar je zelfs koffie mee kunt zetten.
...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef EvilWasp het volgende:
Al ergens te koop i.c.m abbo?
sommige toestellen komen niet allemaal in een abbo versie. ik denk dat deze alleen prepayd blijftquote:
Hij is net iets dunner dan 2 Nano's op elkaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Net een Nano
Jammer dat ik er geen zoek, maar anders zou ik zeker voor deze gaan kijken!
GAAF!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef Fuxl het volgende:
Ik heb hem vadaag gekocht!
Ik vind hem best heel mooi, lekker simpel stijlvol vorm gegeven.. De voorkant is een beetje metallic-wit, zijkant en achterkant is zilvergrijs en de het klepje van de accu heeft een geborsteld alu-look (ik neem aan dat dit niet echt geborsteld alu is)..
Hij is echt prettig dun, toetsen zijn juist weer heerlijk groot..
Hij is nu nog aan het opladen dus verder kan ik er nog niet echt is over zeggen.
Nog effe een brakke webcamfoto om de achterkant te laten zien:
[afbeelding]
Ja het is hi (quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:36 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
GAAF!
Jammer van de simlock, anders had ik er ook wel over gaan denken.
De, inmiddels verouderde, SE T630 (of 610?) was te koop voor rond de ¤ 120 euri en had Bluetooth. Het kan dus wel voor die prijsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sja, wat wil je van een laag-segment telefoon van ¤99
Ook niet met die waardeloze "I" van I-Mode?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:51 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja het is hi () prepaid nu. De telefoon is gelukkig niet branded, ik laat hem binnenkort simlock vrij maken zodra de simkaart van mijn nieuwe dim-only abbo binnen is..
Zoals op die foto te zien is..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ook niet met die waardeloze "I" van I-Mode?
Nouja op die i na vind ik het toch echt een goed toestel voor die prijs.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het ook, ziet er echt dramatisch uit.
Tja, zijn er nog goedkope BT modellen te kopen die het liefst geen Sony Ericsson zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:39 schreef McMarco het volgende:
[..]
De, inmiddels verouderde, SE T630 (of 610?) was te koop voor rond de ¤ 120 euri en had Bluetooth. Het kan dus wel voor die prijs
Deze is lekker plat en heeft een mooi design, een andere telefoon heeft BT, het is maar wat je wilt..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, zijn er nog goedkope BT modellen te kopen die het liefst geen Sony Ericsson zijn?
Die dit geen apart topic waard vindtquote:Geachten,
Ik heb een NEC N343i aangeschaft, het toeval wil dat ik thuis een USB kabel had liggen die in de telefoon past. Nu, op mijn computer wordt de telefoon wel herkend, maar Windows kan verder geen drivers vinden/installeren. Mijn vraag: Heeft iemand deze drivers voor mij?
Bvd,
Mathijs
Jij wel dan ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef MatiCe het volgende:
Speciaal voor Geqxon:
[..]
Die dit geen apart topic waard vindt
Ja, maar die is dus inmiddels op slot. Hier nogmaals mijn verzoek:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |