Het is gewoon dezelfde stekker als de lader. Ik heb zo'n USB kabeltje voor een cardreader en die past ook in de telefoonquote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, hoe zit dat met die usb-kabel
Ik heb toevallig vanmiddag een kabeltje gehaald met aan de ene kant een USB aansluiting en de andere kant een mini-usb, maar die paste niet
Die is net kleiner dan de aansluiting hier..
Inderdaad, neem gewoon je lader mee, dan weet je zeker dat ie past.quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, hoe zit dat met die usb-kabel
Ik heb toevallig vanmiddag een kabeltje gehaald met aan de ene kant een USB aansluiting en de andere kant een mini-usb, maar die paste niet
Die is net kleiner dan de aansluiting hier..
Dan had je de andere versie moeten kopen sufferd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Jimbolino het volgende:
is het iemand al gelukt om de imode rommel eruit te krijgen?
ik kan op de officiele site van nec ook weinig software voor deze phone vinden...
dat je alleen maar kan synchroniseren met oultook express ipv outlook is ook erg matig.
Dan synchroniseer je eerst je outlook met outlook express, paar klikjes...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Jimbolino het volgende:
is het iemand al gelukt om de imode rommel eruit te krijgen?
ik kan op de officiele site van nec ook weinig software voor deze phone vinden...
dat je alleen maar kan synchroniseren met oultook express ipv outlook is ook erg matig.
Via de computer ofzo?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Conflict het volgende:
Hoe moet je je sim nou naar je telefoonboek kopieren? Dat is echt onduidelijk!
Lees het topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:50 schreef Lukaso het volgende:
kan iemand ff een met dees camera geschoten foto posten? ik ben benieuwd...
Jij hebt toch ook 3 benen waarvan de middelste korter is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:38 schreef Roolio het volgende:
Klopt het dat aan de binnenkant van de 3 oplaadcontactjes de middelste 'korter' is?
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook 3 benen waarvan de middelste korter is.![]()
I don'tquote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook 3 benen waarvan de middelste korter is.![]()
Nog iemand die serieus kan antwoorden? Ik heb het dus over de 3 contactpuntjes op de telefoon voor de accu. Hoort de middelste wat verder naar binnen gebogen te zijn?quote:
Ik las op internet, al ging het om een ander apparaat, dat de accu zo dood is dat het het 'oplaadcircuit' niet activeert en zodoende niet kan laden..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het lampje van je beeldscherm gaat aan als je hem in de oplader prikt, werkt dat dus niet, dan gaat er inderdaad iets mis.
En met de bijgeleverde oplossing van het probleem is dit probleem opgelost! Olé!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik las op internet, al ging het om een ander apparaat, dat de accu zo dood is dat het het 'oplaadcircuit' niet activeert en zodoende niet kan laden..
Vaak is dit de oplossing ja, even de accu op zijn donder geven en weer op laten starten, maar wel raar dat het je met 3,6 volt is gelukt, terwijl de accu normaal op 3,7 volt werkt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
En met de bijgeleverde oplossing van het probleem is dit probleem opgelost! Olé!
Voor de geïnteresseerden:
Ik heb 3 1.2 volt oplaadbare AA batterijen met elkaar verbonden dmv kleine stukjes koperdraad uit een telefoonkabel en dat met plakband gehecht. daarna heb ik de +pool van deze 3 batterijen aan de + van de accu gehangen en de -pool aan de - van de accu. Erg goed zal het wel niet zijn maar hij laadt nu in ieder geval!
Nouja die 0.1 volt zal het verschil ook niet maken hoor.. Probleem is dat de accu niet meer wil laden..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:13 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Vaak is dit de oplossing ja, even de accu op zijn donder geven en weer op laten starten, maar wel raar dat het je met 3,6 volt is gelukt, terwijl de accu normaal op 3,7 volt werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |