quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:39 schreef GoLLeM het volgende:
Ik heb een piercing in mijn derde tepel, maar ik zi er nooit aan tijdens de sex
ben benieuwd naar wat voor een meerwaarde het heeft?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef erodome het volgende:
Heb een klithoodpercing en wat doe je ermee, tja, spelen, de hele dag door het liefste
Ik zit serieus vaak aan het bovense bolletje te klieren, gewoon buiten de seks om, voelt erg fijn allemaal
Maar verder doe je er weinig mee wat je normaal ook niet doet, alleen wordt het wat extra gestimuleerd.
tijdens de sex word je clitoris idd meer gestimuleerd en daardoor is mijn orgasme ook heftiger meestalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ben benieuwd naar wat voor een meerwaarde het heeft?
is het lekkerder tijdens de sex, wordt je clit meer gestimuleerd dan zonder?
en hoe is het zetten, erg pijnlijk?
en hoe werkt dat nou presies [vroeg de noob], zit het metaal dan rechtstreekt op je clit, doordat hij door dat kapje gaat? of zit er nog huid tussen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tijdens de sex word je clitoris idd meer gestimuleerd en daardoor is mijn orgasme ook heftiger meestal
Ik vond het zetten niet zo'n pijn doen, alleen als ze het gaatje prikken doet het ff een seconde pijn, maar daarna geen last meer van gehad
ik heb het nog nooit gehad iigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:04 schreef OnlineGokker het volgende:
Is het trouwens waar dat als een vrouw met clithood in de auto zit met harde muziek + bass dat ze dan klaarkomt?
er zit nog een stukje huid tussen van het kapje, en ja, dat is gevoelig, maar dat is juist de bedoelingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en hoe werkt dat nou presies [vroeg de noob], zit het metaal dan rechtstreekt op je clit, doordat hij door dat kapje gaat? of zit er nog huid tussen?
is dat niet rete gevoelig dan?
en hoe moet je dat verzorgen na het zetten, je kan er toch geen unicura opsmeren
Ja, je wordt meer gestimuleerd dan zonder...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ben benieuwd naar wat voor een meerwaarde het heeft?
is het lekkerder tijdens de sex, wordt je clit meer gestimuleerd dan zonder?
en hoe is het zetten, erg pijnlijk?
maar, stel je nou voor dat je een ontzettend gevoelige clit hebt, die geen directe stimulatie kan hebben, veel vrouwen hebben dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, je wordt meer gestimuleerd dan zonder...
Om even van mijn eigen uit te gaan, een verticale...
Het bovenste bolletje van het staafje rust op de plek waar de zenuwbundel van de klit naar binnen gaat, dit stukje is erg gevoelig voor stimulatie en kom je normaal eigenlijk niet bij.
Die bundel die daar naar binnen gaat loopt ook onder de klithood zelf door, waar het staafje zelf overheen ligt en dat stimuleerd, ook iets wat je normaal niet op die manier kan doen.
Het onderste bolletje rust op de klit zelf en stimuleerd dat extra.
Je hebt dus 3 extra vormen van stimulatie zeg maar.
Het zetten valt reuze mee zeg ik als ontzettend watje zijnde op die gebieden, ik was doodsbang, serieus, maar zodra je de pijn voelt is het alweer over, het is even een hele felle scheut pijn, maar die duurt maar een fractie, dan is het over, dan even het sierraad erin zetten, die overgang geeft een wat minder fel scheutje pijn, misschien hou je daarna nog even een dof ietwat richting pijnlijk gevoel over, maar niets wat ernstig is.
whehequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef erodome het volgende:
, alleen in het begin kwam ik al bijna klaar van traplopen en fietsen, maar je went snel aan het gevoel en dat gaat weer over.
In het begin merkte ik het ook wel met fietsen ja, met traplopen niet . En ik kan idd ook klaarkomen van de bubbels in het bubbelbad jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:43 schreef erodome het volgende:
Het is dat het nieuw is en dat je op elk gevoeltje let, het is heeeeeeeel erg gevoelig in het begin, maar goed dat dat over gaat hoor, alhoewel fietsen nogsteeds een veel leukere bezigheid is als daarvoor
Wat nog leuker is zijn bubbelbaden, in gewone openbare zwembaden moet ik opletten dat er niet teveel bubbels tussen mijn benen doorkomen, want dat is iets te lekker, in een parenclub bubbelbad eens uitgeprobeert hoe lekker dat kan worden en tja, dat is heeeeeeeel lekker, zeg maar gerust dat je daar klaar op kan komen
Bij mij ging dat primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan je na het zetten eigelijk wel sexen/masturberen?
of moet er dan een onthoudingsperiode ingelast worden?
ik mocht gewoon gelijk masturebren en neuken en dat ging prima, nergens last van gehad, als je het maar goed schoonhoudtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:58 schreef erodome het volgende:
Het moet wel even genezen ja om infectie's te verkomen, maar in het begin is het ook te gevoelig allemaal nog om te sexen hoor, de wond voel je dan als je ermee bezig gaat.
Even genezen dus, maar na een week kon ik me niet meer inhouden en moest het uitgeprobeert worden(wel geneukt trouwens tussendoor).
jij hebt een verticale?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik mocht gewoon gelijk masturebren en neuken en dat ging prima, nergens last van gehad, als je het maar goed schoonhoudt
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
het valt nog niet mee om plaatjes/foto's te zoeken van piercings..
ik ben daar geen member, dus kan geen foto's bekijken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef cazzie het volgende:
[..]
http://www.bmezine.com/pierce/bme-pirc.html
je haalt me de woorden uit mn mondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben daar geen member, dus kan geen foto's bekijken?
[img]http://balada_drumnbass.blig.ig.com.br/imagens/clit9.jpg[/img]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
het valt nog niet mee om plaatjes/foto's te zoeken van clithood piercings..
die is idd erg mooi!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef erodome het volgende:
Zo en nog 1tje waarop de piecing gewoon erg mooi te zien is, hoop dat de foto niet tever gaat...
[afbeelding]
Gewoon doen als je dat wilt kanjer!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:57 schreef Noukienouk het volgende:
lijkt mij ook echt super!!
Alleen durf niet .....![]()
Ik heb zelf een tepelpiercing..
Vond het zz daarvan geen pijn doen.
Ze zeggen dus dat tepelpierc de gevoeligste plek is om te piercen..
Nou ik geloof daar niet zo in..
Zijn dr ook dames die een tepelpierc en clithood pierc hebben..
Die mij dus het tegendeel kunnen bewijzen?![]()
You wish!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:42 schreef zapsel het volgende:
[..]
Gewoon doen als je dat wilt kanjer!![]()
laat je hem wel aan me zien dan?![]()
of moet ik mee?
Nee hoor, het is een mooi kutje om te zien. Mooie lippen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef erodome het volgende:
Zo en nog 1tje waarop de piecing gewoon erg mooi te zien is, hoop dat de foto niet tever gaat...
[afbeelding]
ja inderdaad helaas pinda kaasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
die site is inmiddels down
daar heb ik mn tongpiercing laten zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Hoi met GoLLeM.
L'Extremiste in Arnhem schijnt een erg goede te zijn
Foto graag, laat ons ook mee genietenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:24 schreef zwartedoos het volgende:
heb ook clithoodpiercing(verticaal) t zetten was ik erg nerveus voor liet zelfs plasje angstzweet achter(skyleer wat wil je)tis een pijnscheut die ik tot in mn tenen voelde maar daarna ist ook over was in een week tijd genezen en heb er nooit spijt van gehad
![]()
Je moet het niet laten omdat je het niet durft het is echt niet eng, naja een beetje danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:47 schreef appelsap het volgende:
Het lijkt mij echt super om een clithoodpiercing te hebben maar ik durf niet
Dat heb ik met een Prins Albertquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:47 schreef appelsap het volgende:
Het lijkt mij echt super om een clithoodpiercing te hebben maar ik durf niet
kan ik me voorstellenquote:
Daarom juist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
al lijkt een clithoodpiercing me minder eng en ingrijpend dan een prins albert.
Gewoon doen! Echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef purplerose het volgende:
ik wil ook een clithoodpiercing maar durf ook nog niet goed
same here. Plus dat het ook wel best prijzig isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef purplerose het volgende:
ik wil ook een clithoodpiercing maar durf ook nog niet goed
valt mee toch? 60, 65 euro?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:09 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
same here. Plus dat het ook wel best prijzig is
75 euroquote:
hier in de buurt 60, 65quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
75 eurogewoon 2 dingen doen
![]()
*geld opzijleggen
*moed verzamelen
Maastricht 55... hele goeie piercingshop op de Brusselsestraatquote:
Plezier gegarandeerd....quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:09 schreef Remcoo het volgende:
shit zeg, jullie durven wel damesIk zou er niet aan moeten denken om er 1 door m'n eikel te laten slaan... brrrr
Overigens moet ik toegeven dat het wel mooi staat, en je kunt er vast leuk mee spelen![]()
Klopt het risico is wat kleiner...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef erodome het volgende:
Door de klit heen zou ik ook niet durven hoor, dat heeft een groot risiko, straks doet dat knopje het niet meer, de gruwel zeg
Dat is bij een prins albert geloof ik niet echt zo aan de orde of wel soms?
Als ik dat bij een vent hoor dat ie een heeft denk ik direct aan een dikke gayquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef PA1975 het volgende:
[..]
Plezier gegarandeerd....
Niet zo flauw en gewoon ff doorbijten, stelt niks voor![]()
Zou wel kunnen, maartoch.. Niks voor mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:20 schreef erodome het volgende:
Dan zit je erg fout met je gedachte's, want er zijn toch best een hoop heterosexuele mannen die gewoon een piercing hebben, heb niet echt het idee dat dt bij gay's meer voorkomt als bij hetero's...
Laat eens een foto zien van je gesloten lipjes, lijkt me leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben vandaag met toch aardig wat zenuwen richting de piercer gegaan...
aardige vrouw, maar het kon niet bij mij. Omdat mijn lippen netjes gesloten zitten ofzo, en dan zou het genezen niet goed gaan zei ze. Heeft ze wel nog wat andere mogelijkheden gegeven (christna) maar daar had ik op dat moment geen oren naar... helaas
Hmm, mijn lippen zitten ook netjes geslotenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende: Omdat mijn lippen netjes gesloten zitten ofzo, en dan zou het genezen niet goed gaan zei ze.
xima, je bent bij Miranda geweest van Extremiste ? ze weet van de hoed en de rand.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben vandaag met toch aardig wat zenuwen richting de piercer gegaan... aardige vrouw,
maar het kon niet bij mij. Heeft ze wel nog wat andere mogelijkheden gegeven (christna)
maar daar had ik op dat moment geen oren naar... helaas![]()
Als ik iets lelijks vind is het wel een clitpiercing.quote:Op maandag 14 november 2005 21:45 schreef Oksel het volgende:
Mijn vriendin heeft er 1.. en het deed haar ECHT heel veel pijn bij het zetten.. terwijl ze van haar tepelpiercings niets voelde.. en kleinzerig is ze niet..
Staat super.. ze heeft echt een designpoes..![]()
Hoef je niet bang voor te zijn!!quote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
misschien heel stom maar gaan de poortjes in het vliegveld ook af met een clithood piercing?!!
weet niet wara die dingen van gemaakt zijn... gewoon oorbellen niet maar....
heb egt geen idee :S
tja en wat nou als je een 8jarige jongetje tegen komt met een magnetische beugelquote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
misschien heel stom maar gaan de poortjes in het vliegveld ook af met een clithood piercing?!!
leuk maar helaas een fabeltjequote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef Fiduci het volgende:
Is het nu een fabeletje dat je eerst goed nat moet zijn voordat hij gezet kan worden? Ofterwijl je moet eerst even met jezelf spelen daar voordat ze hem erin zetten??
Denk toch dat er een kern van waarheid in zit, klinkt ook wel logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:14 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
leuk maar helaas een fabeltje
Ja maar dan toch denk ik dat het wel waar is. Ik weet niet waarom?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef firestorm_99 het volgende:
jah maar als alles nat is glijd en glibbert alles alle kanten op en is het lastiger om iets vast te pakken...
dit vraagt om foto's!!!quote:Op maandag 14 november 2005 21:45 schreef Oksel het volgende:
Staat super.. ze heeft echt een designpoes..![]()
Nee, dat gaat niet af daarvan, het is chirurgisch staal of wat anders, maar niets waarvan die poortjes afgaan, zou wat worden dan zegquote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
Pffffffff zeg, wilde je net uitnodigen om te zien of je mond nu zo groot is of dat het echt is, maar nu wil ik al niet meerquote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef deek het volgende:
[..]
Als ik iets lelijks vind is het wel een clitpiercing.
dan zie ik er nog liever een dikke bos schaamhaar erop.
Het is gewoon niet waar, klaar........quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef deek het volgende:
[..]
Denk toch dat er een kern van waarheid in zit, klinkt ook wel logisch eigenlijk.
Als de meid in kwestie nat is, is ook alles een beetje meer opgezet zal ik maar zeggen, dus makkelijker behandelbaar, dus waarschijnlijk toch wel waar, maar word weer hardnekkig ontkend hier, jammer.
Mijn mond is niet bovengemiddled groot, m'n leuter daarentegen......quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Pffffffff zeg, wilde je net uitnodigen om te zien of je mond nu zo groot is of dat het echt is, maar nu wil ik al niet meer![]()
Nee, want je vind mijn piercing lelijk en het is of heel erg graag, of niet bij mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:28 schreef deek het volgende:
[..]
Mijn mond is niet bovengemiddled groot, m'n leuter daarentegen......
mag ik nu wel weer?
Motor, surfen, dat klinkt goed al, jou hou ik in mijn achterhoofdquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:55 schreef firestorm_99 het volgende:
heel graag!
Dan kun je die piercing toch ook uit doen, je krijgt er wel de nacht van je leven voor terug, beloof ik je, ik zal er voor zorgen dat mijn zak goed vol zit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, want je vind mijn piercing lelijk en het is of heel erg graag, of niet bij mij
ik voel me gevleid!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Motor, surfen, dat klinkt goed al, jou hou ik in mijn achterhoofd
Mijn piercing uit??????????????quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef deek het volgende:
[..]
Dan kun je die piercing toch ook uit doen, je krijgt er wel de nacht van je leven voor terug, beloof ik je, ik zal er voor zorgen dat mijn zak goed vol zit.![]()
Ik wil heel graag.
Zo'n 55 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef Fiduci het volgende:
-knip-
On-Topic: Wat kost het nou om een klithoodpiercing te zetten?
Het is piercing uit of pech hebben,quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn piercing uit??????????????
Ben je helemaal gek geworden ofzo, die gaat niet uit, NIET, nee, echt niet, voor nog geen miljoen!!!!
En hoe wil je me de nacht van mijn leven bezorgen zonder piercing, dan ben in ontheemt, naakt, nope, hij is 1 keer eruit geweest en dat is me niet goed bevallen...
Kijk maar in mijn fotoboek voor een totaal beeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef Fiduci het volgende:
Van mij mag hij zeer zeker in blijven erodome, is voor mij ook een nieuwe belevenis.. ennuh waarschijnlijk heb ik je ook wat te beiden![]()
Ik kan me alleen nog geen totaalbeeld van je voorstellen... klein tipje van de sluier?
On-Topic: Wat kost het nou om een klitpiercing te zetten?
Mijn ervaring met mannen met zo'n grote mond is dat het bij een grote mond blijft, dus met deze grootspraak doe je jezelf geen goed bij mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:37 schreef deek het volgende:
[..]
Het is piercing uit of pech hebben,
Ik principieel tegen piercings in vagina's, maar geloof mij Erodome ik heb meerdere meiden gehad die op het moment supreme toch maar kozen voor de 25 cm, en de piercing toch maar uit deden.
Ik kan je beloven als je die van mij er 1 keer in hebt gehad wil je niets anders meer.
Slaap er nog maar 1 nachtje over meid
of kijk eens hier http://piercing.pagina.nl/quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef liabell het volgende:
wil ook een clit piercing zag wat foto's op
wil je wat specifieker zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef liabell het volgende:
-quote verwijderd-
Gewoon doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef purplerose het volgende:
Ik moet toch echt es al mijn moed bij elkaar rapen en hem laten zetten
Die van mij was 60 euro incl. sierraad anders 50 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef Fiduci het volgende:
On-Topic: Wat kost het nou om een klitpiercing te zetten?
Je zou hier zo iets anders kunnen invullen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En toen ik hem net had zat ik echt zo'n beetje de hele dag met me hand in me broek er mee te spelen, nu eigenlijk alleen nog onder de douche en tijdens het masturberen/seksen
Te gek voor je!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef Matness het volgende:
ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaresse van een clithoodpiercing, een verticaal staafje.
iets langer nog, binnenkort ga ik er een kortere in laten zetten.
gisteren voor het eerst geneukt, en mijn gó¤¬ wat ben ik klaargekomen
echt, had ik veel eerder moeten doen.
ik kom niet heel snel klaar tijdens het neuken, maar dit was gewoon echt genieten.
*blij*
*hihihi*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef GekkeGerben het volgende:
[..]
Te gek voor je!Jammer alleen dat je al een Fuckbuddy hebt
![]()
tong, tepel, en een verse clithood hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:43 schreef RobinK het volgende:
dat meen je niet!
ik vind het toch wel erg geil een clit piercing.. en in de tong maar verder ben ik er niet zo'n fan van
NO WAY.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef PA1975 het volgende:
[..]
Plezier gegarandeerd....
Niet zo flauw en gewoon ff doorbijten, stelt niks voor![]()
maak me gekquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Matness het volgende:
[..]
tong, tepel, en een verse clithood hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |