You wish!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:42 schreef zapsel het volgende:
[..]
Gewoon doen als je dat wilt kanjer!![]()
laat je hem wel aan me zien dan?![]()
of moet ik mee?
Nee hoor, het is een mooi kutje om te zien. Mooie lippen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef erodome het volgende:
Zo en nog 1tje waarop de piecing gewoon erg mooi te zien is, hoop dat de foto niet tever gaat...
[afbeelding]
ja inderdaad helaas pinda kaasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
die site is inmiddels down
daar heb ik mn tongpiercing laten zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Hoi met GoLLeM.
L'Extremiste in Arnhem schijnt een erg goede te zijn
Foto graag, laat ons ook mee genietenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:24 schreef zwartedoos het volgende:
heb ook clithoodpiercing(verticaal) t zetten was ik erg nerveus voor liet zelfs plasje angstzweet achter(skyleer wat wil je)tis een pijnscheut die ik tot in mn tenen voelde maar daarna ist ook over was in een week tijd genezen en heb er nooit spijt van gehad
![]()
Je moet het niet laten omdat je het niet durft het is echt niet eng, naja een beetje danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:47 schreef appelsap het volgende:
Het lijkt mij echt super om een clithoodpiercing te hebben maar ik durf niet
Dat heb ik met een Prins Albertquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:47 schreef appelsap het volgende:
Het lijkt mij echt super om een clithoodpiercing te hebben maar ik durf niet
kan ik me voorstellenquote:
Daarom juist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
al lijkt een clithoodpiercing me minder eng en ingrijpend dan een prins albert.
Gewoon doen! Echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef purplerose het volgende:
ik wil ook een clithoodpiercing maar durf ook nog niet goed
same here. Plus dat het ook wel best prijzig isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef purplerose het volgende:
ik wil ook een clithoodpiercing maar durf ook nog niet goed
valt mee toch? 60, 65 euro?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:09 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
same here. Plus dat het ook wel best prijzig is
75 euroquote:
hier in de buurt 60, 65quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
75 eurogewoon 2 dingen doen
![]()
*geld opzijleggen
*moed verzamelen
Maastricht 55... hele goeie piercingshop op de Brusselsestraatquote:
Plezier gegarandeerd....quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:09 schreef Remcoo het volgende:
shit zeg, jullie durven wel damesIk zou er niet aan moeten denken om er 1 door m'n eikel te laten slaan... brrrr
Overigens moet ik toegeven dat het wel mooi staat, en je kunt er vast leuk mee spelen![]()
Klopt het risico is wat kleiner...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef erodome het volgende:
Door de klit heen zou ik ook niet durven hoor, dat heeft een groot risiko, straks doet dat knopje het niet meer, de gruwel zeg
Dat is bij een prins albert geloof ik niet echt zo aan de orde of wel soms?
Als ik dat bij een vent hoor dat ie een heeft denk ik direct aan een dikke gayquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef PA1975 het volgende:
[..]
Plezier gegarandeerd....
Niet zo flauw en gewoon ff doorbijten, stelt niks voor![]()
Zou wel kunnen, maartoch.. Niks voor mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:20 schreef erodome het volgende:
Dan zit je erg fout met je gedachte's, want er zijn toch best een hoop heterosexuele mannen die gewoon een piercing hebben, heb niet echt het idee dat dt bij gay's meer voorkomt als bij hetero's...
Laat eens een foto zien van je gesloten lipjes, lijkt me leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben vandaag met toch aardig wat zenuwen richting de piercer gegaan...
aardige vrouw, maar het kon niet bij mij. Omdat mijn lippen netjes gesloten zitten ofzo, en dan zou het genezen niet goed gaan zei ze. Heeft ze wel nog wat andere mogelijkheden gegeven (christna) maar daar had ik op dat moment geen oren naar... helaas
Hmm, mijn lippen zitten ook netjes geslotenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende: Omdat mijn lippen netjes gesloten zitten ofzo, en dan zou het genezen niet goed gaan zei ze.
xima, je bent bij Miranda geweest van Extremiste ? ze weet van de hoed en de rand.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben vandaag met toch aardig wat zenuwen richting de piercer gegaan... aardige vrouw,
maar het kon niet bij mij. Heeft ze wel nog wat andere mogelijkheden gegeven (christna)
maar daar had ik op dat moment geen oren naar... helaas![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |