75 euroquote:
hier in de buurt 60, 65quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
75 eurogewoon 2 dingen doen
![]()
*geld opzijleggen
*moed verzamelen
Maastricht 55... hele goeie piercingshop op de Brusselsestraatquote:
Plezier gegarandeerd....quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:09 schreef Remcoo het volgende:
shit zeg, jullie durven wel damesIk zou er niet aan moeten denken om er 1 door m'n eikel te laten slaan... brrrr
Overigens moet ik toegeven dat het wel mooi staat, en je kunt er vast leuk mee spelen![]()
Klopt het risico is wat kleiner...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef erodome het volgende:
Door de klit heen zou ik ook niet durven hoor, dat heeft een groot risiko, straks doet dat knopje het niet meer, de gruwel zeg
Dat is bij een prins albert geloof ik niet echt zo aan de orde of wel soms?
Als ik dat bij een vent hoor dat ie een heeft denk ik direct aan een dikke gayquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef PA1975 het volgende:
[..]
Plezier gegarandeerd....
Niet zo flauw en gewoon ff doorbijten, stelt niks voor![]()
Zou wel kunnen, maartoch.. Niks voor mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:20 schreef erodome het volgende:
Dan zit je erg fout met je gedachte's, want er zijn toch best een hoop heterosexuele mannen die gewoon een piercing hebben, heb niet echt het idee dat dt bij gay's meer voorkomt als bij hetero's...
Laat eens een foto zien van je gesloten lipjes, lijkt me leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben vandaag met toch aardig wat zenuwen richting de piercer gegaan...
aardige vrouw, maar het kon niet bij mij. Omdat mijn lippen netjes gesloten zitten ofzo, en dan zou het genezen niet goed gaan zei ze. Heeft ze wel nog wat andere mogelijkheden gegeven (christna) maar daar had ik op dat moment geen oren naar... helaas
Hmm, mijn lippen zitten ook netjes geslotenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende: Omdat mijn lippen netjes gesloten zitten ofzo, en dan zou het genezen niet goed gaan zei ze.
xima, je bent bij Miranda geweest van Extremiste ? ze weet van de hoed en de rand.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben vandaag met toch aardig wat zenuwen richting de piercer gegaan... aardige vrouw,
maar het kon niet bij mij. Heeft ze wel nog wat andere mogelijkheden gegeven (christna)
maar daar had ik op dat moment geen oren naar... helaas![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |