ik mocht gewoon gelijk masturebren en neuken en dat ging prima, nergens last van gehad, als je het maar goed schoonhoudtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:58 schreef erodome het volgende:
Het moet wel even genezen ja om infectie's te verkomen, maar in het begin is het ook te gevoelig allemaal nog om te sexen hoor, de wond voel je dan als je ermee bezig gaat.
Even genezen dus, maar na een week kon ik me niet meer inhouden en moest het uitgeprobeert worden(wel geneukt trouwens tussendoor).
jij hebt een verticale?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik mocht gewoon gelijk masturebren en neuken en dat ging prima, nergens last van gehad, als je het maar goed schoonhoudt
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
het valt nog niet mee om plaatjes/foto's te zoeken van piercings..
ik ben daar geen member, dus kan geen foto's bekijken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef cazzie het volgende:
[..]
http://www.bmezine.com/pierce/bme-pirc.html
je haalt me de woorden uit mn mondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben daar geen member, dus kan geen foto's bekijken?
[img]http://balada_drumnbass.blig.ig.com.br/imagens/clit9.jpg[/img]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
het valt nog niet mee om plaatjes/foto's te zoeken van clithood piercings..
die is idd erg mooi!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef erodome het volgende:
Zo en nog 1tje waarop de piecing gewoon erg mooi te zien is, hoop dat de foto niet tever gaat...
[afbeelding]
Gewoon doen als je dat wilt kanjer!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:57 schreef Noukienouk het volgende:
lijkt mij ook echt super!!
Alleen durf niet .....![]()
Ik heb zelf een tepelpiercing..
Vond het zz daarvan geen pijn doen.
Ze zeggen dus dat tepelpierc de gevoeligste plek is om te piercen..
Nou ik geloof daar niet zo in..
Zijn dr ook dames die een tepelpierc en clithood pierc hebben..
Die mij dus het tegendeel kunnen bewijzen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |