abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:12:40 #1
127226 PA1975
Prins Albert
pi_31174249
Intieme piercings...
Wie heeft ze en wat doe je dr mee??
hahaha, er van genieten natuurlijk...

Deel hier uw ervaringen
pi_31175373
Mijn vriendin heeft er 1 en daar speel ik zo vaak mogelijk mee
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_31175507
wat zijn intieme piercings volgens jou ? alleen klit en eikel of ook tong en tepel ???
namaste
pi_31175895
Heb een klithoodpercing en wat doe je ermee, tja, spelen, de hele dag door het liefste

Ik zit serieus vaak aan het bovense bolletje te klieren, gewoon buiten de seks om, voelt erg fijn allemaal

Maar verder doe je er weinig mee wat je normaal ook niet doet, alleen wordt het wat extra gestimuleerd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31176853
ik heb een tepelpiercing en een clithoodpiercing en ik speel er mee tijdens t masturberen en de sex, maar verder niet echt.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:39:38 #6
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31176885
Ik heb een piercing in mijn derde tepel, maar ik zi er nooit aan tijdens de sex
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:55:16 #7
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31177300
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:39 schreef GoLLeM het volgende:
Ik heb een piercing in mijn derde tepel, maar ik zi er nooit aan tijdens de sex
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_31177351
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef erodome het volgende:
Heb een klithoodpercing en wat doe je ermee, tja, spelen, de hele dag door het liefste

Ik zit serieus vaak aan het bovense bolletje te klieren, gewoon buiten de seks om, voelt erg fijn allemaal

Maar verder doe je er weinig mee wat je normaal ook niet doet, alleen wordt het wat extra gestimuleerd.
ben benieuwd naar wat voor een meerwaarde het heeft?
is het lekkerder tijdens de sex, wordt je clit meer gestimuleerd dan zonder?
en hoe is het zetten, erg pijnlijk?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31177476
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

tijdens de sex word je clitoris idd meer gestimuleerd en daardoor is mijn orgasme ook heftiger meestal

Ik vond het zetten niet zo'n pijn doen, alleen als ze het gaatje prikken doet het ff een seconde pijn, maar daarna geen last meer van gehad
pi_31177557
Is het trouwens waar dat als een vrouw met clithood in de auto zit met harde muziek + bass dat ze dan klaarkomt?
pi_31177589
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tijdens de sex word je clitoris idd meer gestimuleerd en daardoor is mijn orgasme ook heftiger meestal

Ik vond het zetten niet zo'n pijn doen, alleen als ze het gaatje prikken doet het ff een seconde pijn, maar daarna geen last meer van gehad
en hoe werkt dat nou presies [vroeg de noob], zit het metaal dan rechtstreekt op je clit, doordat hij door dat kapje gaat? of zit er nog huid tussen?
is dat niet rete gevoelig dan?
en hoe moet je dat verzorgen na het zetten, je kan er toch geen unicura opsmeren
pi_31177601
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:04 schreef OnlineGokker het volgende:
Is het trouwens waar dat als een vrouw met clithood in de auto zit met harde muziek + bass dat ze dan klaarkomt?
ik heb het nog nooit gehad iig
pi_31177629
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik heb het nog nooit gehad iig
Maar wel dat het "iets" doet?
pi_31177666
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

en hoe werkt dat nou presies [vroeg de noob], zit het metaal dan rechtstreekt op je clit, doordat hij door dat kapje gaat? of zit er nog huid tussen?
is dat niet rete gevoelig dan?
en hoe moet je dat verzorgen na het zetten, je kan er toch geen unicura opsmeren
er zit nog een stukje huid tussen van het kapje, en ja, dat is gevoelig, maar dat is juist de bedoeling

En je krijgt gewoon een soort ontsmettingsmiddel mee en dat moet je er de eerste paar weken een paar keer per dag op druppelen
pi_31177680
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Maar wel dat het "iets" doet?
nee
pi_31177710
wat is het verschil tussen een horizontale en een verticale?
en wat voor 1 heb jij er sylvana?
pi_31178170
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Ja, je wordt meer gestimuleerd dan zonder...

Om even van mijn eigen uit te gaan, een verticale...
Het bovenste bolletje van het staafje rust op de plek waar de zenuwbundel van de klit naar binnen gaat, dit stukje is erg gevoelig voor stimulatie en kom je normaal eigenlijk niet bij.
Die bundel die daar naar binnen gaat loopt ook onder de klithood zelf door, waar het staafje zelf overheen ligt en dat stimuleerd, ook iets wat je normaal niet op die manier kan doen.
Het onderste bolletje rust op de klit zelf en stimuleerd dat extra.

Je hebt dus 3 extra vormen van stimulatie zeg maar.

Het zetten valt reuze mee zeg ik als ontzettend watje zijnde op die gebieden, ik was doodsbang, serieus, maar zodra je de pijn voelt is het alweer over, het is even een hele felle scheut pijn, maar die duurt maar een fractie, dan is het over, dan even het sierraad erin zetten, die overgang geeft een wat minder fel scheutje pijn, misschien hou je daarna nog even een dof ietwat richting pijnlijk gevoel over, maar niets wat ernstig is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31178238
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, je wordt meer gestimuleerd dan zonder...

Om even van mijn eigen uit te gaan, een verticale...
Het bovenste bolletje van het staafje rust op de plek waar de zenuwbundel van de klit naar binnen gaat, dit stukje is erg gevoelig voor stimulatie en kom je normaal eigenlijk niet bij.
Die bundel die daar naar binnen gaat loopt ook onder de klithood zelf door, waar het staafje zelf overheen ligt en dat stimuleerd, ook iets wat je normaal niet op die manier kan doen.
Het onderste bolletje rust op de klit zelf en stimuleerd dat extra.

Je hebt dus 3 extra vormen van stimulatie zeg maar.

Het zetten valt reuze mee zeg ik als ontzettend watje zijnde op die gebieden, ik was doodsbang, serieus, maar zodra je de pijn voelt is het alweer over, het is even een hele felle scheut pijn, maar die duurt maar een fractie, dan is het over, dan even het sierraad erin zetten, die overgang geeft een wat minder fel scheutje pijn, misschien hou je daarna nog even een dof ietwat richting pijnlijk gevoel over, maar niets wat ernstig is.
maar, stel je nou voor dat je een ontzettend gevoelige clit hebt, die geen directe stimulatie kan hebben, veel vrouwen hebben dat.
als je dan zo een ding laat zetten, ga je dan niet ontzettend de mist in, doordat het veel te gevoelig is, en je dus continu met pijn , of een onplezierig gevoel rondloopt?
pi_31178512
Nope, geen last van gehad, directe stimulatie is mij meestal ook teveel, piercing heb ik geen last van, alleen in het begin kwam ik al bijna klaar van traplopen en fietsen, maar je went snel aan het gevoel en dat gaat weer over.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:37:51 #20
128375 wilwilwel
Momento Mori
pi_31178526
ik vind clit en tepel piercings wel geil, kun je lekker mee spelen
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31178570
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef erodome het volgende:
, alleen in het begin kwam ik al bijna klaar van traplopen en fietsen, maar je went snel aan het gevoel en dat gaat weer over.
whehe
pi_31178662
Het is dat het nieuw is en dat je op elk gevoeltje let, het is heeeeeeeel erg gevoelig in het begin, maar goed dat dat over gaat hoor, alhoewel fietsen nogsteeds een veel leukere bezigheid is als daarvoor

Wat nog leuker is zijn bubbelbaden, in gewone openbare zwembaden moet ik opletten dat er niet teveel bubbels tussen mijn benen doorkomen, want dat is iets te lekker, in een parenclub bubbelbad eens uitgeprobeert hoe lekker dat kan worden en tja, dat is heeeeeeeel lekker, zeg maar gerust dat je daar klaar op kan komen
pi_31178929
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:43 schreef erodome het volgende:
Het is dat het nieuw is en dat je op elk gevoeltje let, het is heeeeeeeel erg gevoelig in het begin, maar goed dat dat over gaat hoor, alhoewel fietsen nogsteeds een veel leukere bezigheid is als daarvoor

Wat nog leuker is zijn bubbelbaden, in gewone openbare zwembaden moet ik opletten dat er niet teveel bubbels tussen mijn benen doorkomen, want dat is iets te lekker, in een parenclub bubbelbad eens uitgeprobeert hoe lekker dat kan worden en tja, dat is heeeeeeeel lekker, zeg maar gerust dat je daar klaar op kan komen
In het begin merkte ik het ook wel met fietsen ja, met traplopen niet . En ik kan idd ook klaarkomen van de bubbels in het bubbelbad ja En toen ik hem net had zat ik echt zo'n beetje de hele dag met me hand in me broek er mee te spelen, nu eigenlijk alleen nog onder de douche en tijdens het masturberen/seksen
pi_31178954
kan je na het zetten eigelijk wel sexen/masturberen?
of moet er dan een onthoudingsperiode ingelast worden?
pi_31179044
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan je na het zetten eigelijk wel sexen/masturberen?
of moet er dan een onthoudingsperiode ingelast worden?
Bij mij ging dat prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')