Nope...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef mr_anonimous het volgende:
JP?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Alien?
Best wel.quote:
Wel een lekker formaatje voor een omeletje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
Best wel.
Gelukkig zien ze er in de film een stuk beter uit.
Posdnous +1quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
CCH Pounder?
IMDB zegt Joie Susannah Leequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht altijd dat ze Jade Angelou Lee heette.
Of Met Mya Angelou Harrison kan ook wel. Die R&B zangeres.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
IMDB zegt Joie Susannah Lee
Misschien ben je in de war met Maya Angelou.
Dus je gokt drie keer, het is drie keer fout, en dan zeg je dat je altijd dacht dat ze weer anders heette. Ik raak het spoor een beetje bijsterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht altijd dat ze Jade Angelou Lee heette.
13:26 uur tot 13:38 uur Eeuwig bezig???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef Posdnous het volgende:
Nou vooruit, ik reken hem goed, anders ben je eeuwig bezig.
Joie Lee is de naam.
mr_anonimous +1
Jade was toch mijn eerste gok? Ik wist verder dat haar voornaam met een J begon dus dreunde ik meisjesnamen met een J op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dus je gokt drie keer, het is drie keer fout, en dan zeg je dat je altijd dacht dat ze weer anders heette. Ik raak het spoor een beetje bijster
Alleen bepaalt de vraagsteller wie het punt krijgt. Dat is niet noodzakelijk degene die het beste antwoord geeft.quote:
Brandon Lee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films met hem
[afbeelding]
Nee, meneer beleefde zijn finest hours in de jaren 80 en een beetje nog in de 90's .quote:
Ja, sorry. Misschien iets te vroeg conclusies getrokken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef Mennosson het volgende:
[..]
13:26 uur tot 13:38 uur Eeuwig bezig???
Nee, hij heeft geen putjesgezicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:55 schreef sampoo het volgende:
Leek mij een recente foto maar mijn eerste keuze was Edward James Olmos uit Blade Runner?
Tja, niet echt een herkenbaar gezicht. Zo'n dertien in een dozijn Hollywood kop. Speelde 'ie toevallig in Mutant X?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films met hem
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:55 schreef sampoo het volgende:
Leek mij een recente foto maar mijn eerste keuze was Edward James Olmos uit Blade Runner?
Dankjewel, ook jij bedankt Mr A, en ik beloof op mijn plek te blijven bij goede antwoordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, sorry. Misschien iets te vroeg conclusies getrokken.
Het punt mag naar Mennosson dan.
Mennosson +1
Ah, had die eerste gok over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jade was toch mijn eerste gok? Ik wist verder dat haar voornaam met een J begon dus dreunde ik meisjesnamen met een J op.
Nee geen mutant X.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, niet echt een herkenbaar gezicht. Zo'n dertien in een dozijn Hollywood kop. Speelde 'ie toevallig in Mutant X?
Jij ben liefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Posdonous geef het maar aan Mennoson.
Mits hij beloofd nooit meer weg te gaan als ik het goede antwoord geef!![]()
Want vorige keer was het wel erg zuur. Was geloof ik 30 seconde te laat met Sexy Beast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Dankjewel, ook jij bedankt Mr A, en ik beloof op mijn plek te blijven bij goede antwoorden
Zullen we wel gewoon de vraag van Mr A laten staan, ben wel benieuwd??
Als jij Mennoson zelfs gelijk geeft moet ik wel..quote:
I rememberquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Want vorige keer was het wel erg zuur. Was geloof ik 30 seconde te laat met Sexy Beast.
Is goed.
Is het ook. Maar in een hele bekende film uit de jaren 90 liep hij ook in zo'n pakkie maar dan van de brandweer.quote:
Backdraft?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het ook. Maar in een hele bekende film uit de jaren 90 liep hij ook in zo'n pakkie maar dan van de brandweer.
Nee. Hij speelde de lead in die film. In Top Gun waren dat TC en Val Kilmer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef Sheridana het volgende:
Oke, Top Gun dus... ?
quote:
Hij zat naast Backdraft o.a. in Iron Eagle, Born on the fourth of July en in Risky Business (uncredited)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef BwennieBren het volgende:
Jason Gedrick
Ik kijk net even in z'n IMDB pagina. Ik sta er echt van te kijken dat je 'm kent. In de enige bekende films die hij gedaan heeft, lijkt hij een bijrol te hebben...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef BwennieBren het volgende:
Jason Gedrick
Iron Eagle en Backdraft zijn dan ook de enige films die ik gezien heb met hem erin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kijk net even in z'n IMDB pagina. Ik sta er echt van te kijken dat je 'm kent. In de enige bekende films die hij gedaan heeft, lijkt hij een bijrol te hebben...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
After the sunset? Hayek en Brosnan?
Erg denderend vond ik hem niet maar Salma in bikini is altijd prettig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Net afgekeken, leuke film![]()
mr_anonimous +1
't zal wel door mij leeftijd komen maar Pierce mag er ook nog steeds wezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Erg denderend vond ik hem niet maar Salma in bikini is altijd prettig.
Daar heb jij meer kijk op dan ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
't zal wel door mij leeftijd komen maar Pierce mag er ook nog steeds wezen![]()
Dat lijkt Peggy Jane wel...quote:
9 jaar jonger.quote:
Je dochter helpt weer een handje? Monique is haar voornaam idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef BwennieBren het volgende:
Zij van Zoop, monique of zo?
Maar wel uit eigen land? (gezien de trieste setting in de tweede foto)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
9 jaar jonger.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar wel uit eigen land? (gezien de trieste setting in de tweede foto)
Ik kijk ook Nickelodeon hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je dochter helpt weer een handje? Monique is haar voornaam idd.
quote:
Nee hoor dat is Monique.quote:
Mennoson +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef Mennosson het volgende:
Monique van der Werf
Dacht het niet! Ben het Brides of Fu Manchu-incidentje nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef sampoo het volgende:
Het is Monique van der WerfF. Punt naar mij!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Mijn dochter wel zegt ze nu pas![]()
Geen Javier. Die acteur heet Dragan Bakema.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef Mennosson het volgende:
Klopt de film wel? En Javier?
En dan toch gewoon punten krijgen. 't Lijkt hier het Wilde Westen wel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen Javier. Die acteur heet Dragan Bakema.
Ik vind hem ook niet onaangenaam om naar te kijken....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
't zal wel door mij leeftijd komen maar Pierce mag er ook nog steeds wezen![]()
Nee de acteur was optioneel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan toch gewoon punten krijgen. 't Lijkt hier het Wilde Westen wel...
Ik dacht ook alleen de naamquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan toch gewoon punten krijgen. 't Lijkt hier het Wilde Westen wel...
De film was door Shampoo als genoemd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik dacht ook alleen de naamZie nu pas dat ook de film erbij moest
Spanglish?quote:
Ik bedoelde meer dat 'ie de film fout had. Maar dat is slechts gezever enzo. Er staat tenslotte niet in de vraag dat het antwoord in één post moet staan en Mennosson heeft het antwoord ook al netjes gebundeld dus beschouw dan gelijk deze post maar als niet geschreven en... en... en...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee de acteur was optioneel.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De film was door Shampoo als genoemd.
Goede vertaling!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Sheridana het volgende:
Waar is de schoenenwinkel?
Oeps sorry.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Once upon a time in Mexico?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
piedras ?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:26 schreef Sheridana het volgende:
Al Bundy's jobhunting in Mexico?
Het heeft ook een hoogquote:
Exactemundoquote:
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Vincent Cassel?
Dobermann?
Monica Bellucci Brotherhood of the wolf
Le appartement?
Wist je dat niet? Die zijn al een behoorlijke tijd een echtpaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef sampoo het volgende:
Zo net stond er nog Vubcont Cassel.
Vincent Cassel is goed, L'Appartement is goed, Melena is fout,de laatste is goed.
[edit]
Valt mij nu op dat Vincent Cassel getrouwd is met Monica Bellucci. Doet ie goed.
Irreversible is daarna ook 2 keer genoemdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
mr_anonimous +1
Ik had eigenlijk La Haine en Irreversible verwacht.
Ik dacht films met VC en MB samen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
mr_anonimous +1
Ik had eigenlijk La Haine en Irreversible verwacht.
Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is primanocta en in welke film wordt het gebruikt?
Zo zou je het ook kunnen noemen. Maar niet uit Harry Potter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...
Begin dan ook eens met kijken!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...
ik zat aan iets soortgelijks te denken, alleen dan in Salo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Mennosson het volgende:
Het recht van een landheer om een kersverse bruid, in te wijden?
Braveheart
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Mennosson het volgende:
Het recht van een landheer om een kersverse bruid, in te wijden?
Braveheart
Primanocta zou natuurlijk ook nog één of ander kruid kunnen zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo zou je het ook kunnen noemen. Maar niet uit Harry Potter.
<gedeelde smart modus>quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<gedeelde smart modus>
Dat heb ik al sinds gisteren. Ik weet vragen vaak voor zo'n 80% en er is altijd wel iemand anders die die laatste 20% weet aan te vullen...
</gedeelde smart modus>
Misschien ben je toch te laat gaan slapen Sheri.quote:
Misschien welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien ben je toch te laat gaan slapen Sheri.![]()
Jammer is altijd zo gezellig na 0.00quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik ga gewoon niet meer FMT'en na 00.00....
Maar ik kan het niet laten als het een simpele vraag is...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Chazz Palminterien Paul Reiser?
Bullets over Broadway?
Gary Shandling en Chazz Palminteri in Hurlyburly?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Mennosson het volgende:
Oke, welke film? En noem de twee acteurs:
[afbeelding]
Toch nog je puntje, misschien kom je traag op gangquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef Sheridana het volgende:
Hurlyburly
Garry Shandling
Chazz Palminteri
Tsja wat de FMT mafia allemaal niet kan regelen......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef ArtyShock het volgende:![]()
![]()
Ik kreeg een (*&^%$&$% database error!
Misschien dat ik toch ff kom kijken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer is altijd zo gezellig na 0.00
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:24 schreef Mennosson het volgende:
Benjamin
Mijn Spidysense zegt dat ie goed isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Geen idee of 'ie goed was geweest, maar om één of andere reden was dat ook mijn gok geweest.
Spidey fan gevonden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:24 schreef Mennosson het volgende:
Benjamin
dat was een goede gok geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Geen idee of 'ie goed was geweest, maar om één of andere reden was dat ook mijn gok geweest.
Oh die van de rijst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:31 schreef Mennosson het volgende:
Ik denk het ook, maar zeker weten doe ik het niet. Uncle Ben heet ook Benjamin, dat wel.
Ja nu nog wat verzinnen.
1) Adam's Familyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef Mennosson het volgende:
Oke, veel films worden later televisie series of andersom...
welke films/series zijn dit:
1 Raul Julia John Astin
2 Ben Stiller Paul Michael Glaser
3 Kristy Swanson Sarah Michelle Gellar
4 Elliott Gould Wayne Rogers
5 Bill Murray David Doyle
Alleen volledige antwoorden zijn goed
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
1) Adam's Family
2) Starsky & Hutch
3) Buffy the Vampire Slayer
4) M.A.S.H.
5) Charlie's Angels?
Dat ik geklaard wordt door Arty? Zeker.quote:
Uniek?quote:
Hey!quote:
*Achterover valt van verbazing...*quote:
Nou vooruit dan maar.quote:
Het was moeilijk...maar voor jou doe ik het graag!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Achterover valt van verbazing...*
Dank jullie voor jullie medeleven. Zomaar minutenlang goede antwoorden achterhouden zodat ik ook een keertje eerst mag.
![]()
![]()
Ik schiet vol...
Je bent "vandaag" in dat zinnetje vergeten. En misschien "gisteren" en... misschien nog een paar andere dagen. Maar het is zeker niet uniek.quote:
Je bent ook zo'n schat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Sheridana het volgende:
Het was moeilijk...maar voor jou doe ik het graag!!
Je F5-ed niet alleen snel, je tikt zelfs sneller dan je toetsenbord je begrijpt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Emile Hirsch en Kieran Culkin uit Dangeruos lives of altarboys.
Ik heb nog niet eerder gezien dat jij Mr_A op snelheid geklopt hebt. Maar het is je van harte gegund hoorquote:Je bent "vandaag" in dat zinnetje vergeten. En misschien "gisteren" en... misschien nog een paar andere dagen. Maar het is zeker niet uniek.![]()
Die positie is al vergeven aan Oscar-Wilde...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef ArtyShock het volgende:
Je bent ook zo'n schat.Maar om je gelijk tot FMT moeder te bombarderen is waarschijnlijk geen compliment.
Dan ben ik wel het aardige buurmeisje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die positie is al vergeven aan Oscar-Wilde...
Die hier overigens al heel lang niet meer gepost heeft, zat ze niet in Japan o.i.d.?
Sheridana +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef Sheridana het volgende:
Ioaion Gruffud?
Hij is Welshman idd. En het is gewoon Ioan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
Wat een naam... Welsh?
Beschermvrouwe van FMT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dan ben ik wel het aardige buurmeisje!of zoiets...
Ja, volgens mij zat ze in Japan ja...
En mijn dag wordt steeds beter....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef ArtyShock het volgende:
Je bent ook zo'n schat.Maar om je gelijk tot FMT moeder te bombarderen is waarschijnlijk geen compliment.
Volgens haar sig wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Mamamiep was toch al Godmother van Trivia?
Niet dat ik het Sheri niet gun hoor...
Anders noemen we je Sophie Okonedo of FMT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Aaah, das een mooie titel....als ie nog vrij is...
Vanilla Skyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef Sheridana het volgende:
oh wacht, vraag!!
Eh...ik ben zo klaaar met werken, dus ff een vluggertje...vanavond ga ik wat moois in elkaar zettenmaar voor nu...7 films met Cameron Diaz
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vanilla Sky
There's something about Mary
The Mask
Shrek
Shrek II
The Sweetest Thing
Charlie's Angels
Het zou ook tè mooi zijn.
mr_a +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Theres something about Mary
The Mask
My best friends wedding
Shrek
Shrek 2
In her shoes
Charlie's Angels
Nee,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hooligans?
quote:Are you gonna sit in some poxy office with a cunt for a boss telling you what to do as you count your pennies trying to make ends meet in a country that's sinking into strikes and wars and at the end of the day you go home to your cosy little flat in 'nowheresville' and pull your IKEA curtains shut to hide from the big bad world and pretend it's not happening? Or are you gonna stand up and be counted, make a difference and feel the rush? Just for once say "fuck it". I'm coiled up like a spring and I'm ready to burst and wanking ain't doing it anymore. I need violence to make me feel I'm still alive. I know what I'd rather do, mate. Tottenham away. Love it!
Arty +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:42 schreef ArtyShock het volgende:
Die andere hooligan film dan? The Football Factory?
Ook alleen maar omdat ik dat een poosje terug in de Veronica Gids las. Niet gezien dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty +1
En ik maar denken dat 'ie niet zo héél bekend is, blijkt 'ie zelfs in de top 250 te staan met bijna 9.000 votes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Station Agent?
Peter Tuinman?quote:
ArtyShock +1quote:
Is dit het antwoord op de vraag van vanochtend? Zo ja, dan is 'ie goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
Hoewel... is dat David Thewlis?
Kaching. Je hebt 'm vast gezien dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:12 schreef Posdnous het volgende:
Northfork.
Over welke actrice gaat het?quote:was born on April 30, 1982 in Point Pleasant, New Jersey, USA to Klaus
, a German medical-services exec. who's now stationed in New Jersey while the rest of his family lives on the West Coast. Klaus separated from
's mother Inez, a former art-gallery owner. She also has a brother named Christian, who was born in 1986.
started out in showbiz at the age of three, where she began filming television commercials (a grand total of more than 70). She made her feature film debut in a segment of Woody Allen's 1989 film New York Stories (1989). Shortly after in the same year her family moved to Los Angeles, where her film career took off.
Cliffhanger?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef Sheridana het volgende:
oke....hang on....
We gaan allemaal deze maand Patch voorbij. Dat voel ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:24 schreef Chielus het volgende:
wqat een drukte... gaat trouwens lekker deze maand, het is 4 oktober en we zitten al bijn ain topic 5
Donkere dagen breken weer aan he...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is echt voor het eerst sinds tijden weer druk in FMT
Das niet dom, dat is goed!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
misschien heel dom, maar die oude man is dat niet roald dahl?
Gaat lekker zo, hij wordt binnen een minuut geraden denk ik...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
he, ik zie opeens een Twentemeisje vraag (die heb ik trouwens ook al lang niet meer gezien.)
Maar gezien de Brocoilie verwacht ik een James Bond Atwoord.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
woehoe, ik ben geweldig![]()
ik zeg maar iets, de grote vriendelijke reus
Heel knap, maar helemaal fout!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef Chielus het volgende:
Hellokitty verwijst naaar een Pussycat (zo zal wel een van de Bond girls heten)
Roald Dahl via de GVR is die Vilain in een van de JB
Brocollie is de Schrijver van de JB verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |