Of Met Mya Angelou Harrison kan ook wel. Die R&B zangeres.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
IMDB zegt Joie Susannah Lee
Misschien ben je in de war met Maya Angelou.
Dus je gokt drie keer, het is drie keer fout, en dan zeg je dat je altijd dacht dat ze weer anders heette. Ik raak het spoor een beetje bijsterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht altijd dat ze Jade Angelou Lee heette.
13:26 uur tot 13:38 uur Eeuwig bezig???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef Posdnous het volgende:
Nou vooruit, ik reken hem goed, anders ben je eeuwig bezig.
Joie Lee is de naam.
mr_anonimous +1
Jade was toch mijn eerste gok? Ik wist verder dat haar voornaam met een J begon dus dreunde ik meisjesnamen met een J op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dus je gokt drie keer, het is drie keer fout, en dan zeg je dat je altijd dacht dat ze weer anders heette. Ik raak het spoor een beetje bijster
Alleen bepaalt de vraagsteller wie het punt krijgt. Dat is niet noodzakelijk degene die het beste antwoord geeft.quote:
Brandon Lee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films met hem
[afbeelding]
Nee, meneer beleefde zijn finest hours in de jaren 80 en een beetje nog in de 90's .quote:
Ja, sorry. Misschien iets te vroeg conclusies getrokken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef Mennosson het volgende:
[..]
13:26 uur tot 13:38 uur Eeuwig bezig???
Nee, hij heeft geen putjesgezicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:55 schreef sampoo het volgende:
Leek mij een recente foto maar mijn eerste keuze was Edward James Olmos uit Blade Runner?
Tja, niet echt een herkenbaar gezicht. Zo'n dertien in een dozijn Hollywood kop. Speelde 'ie toevallig in Mutant X?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films met hem
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:55 schreef sampoo het volgende:
Leek mij een recente foto maar mijn eerste keuze was Edward James Olmos uit Blade Runner?
Dankjewel, ook jij bedankt Mr A, en ik beloof op mijn plek te blijven bij goede antwoordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, sorry. Misschien iets te vroeg conclusies getrokken.
Het punt mag naar Mennosson dan.
Mennosson +1
Ah, had die eerste gok over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jade was toch mijn eerste gok? Ik wist verder dat haar voornaam met een J begon dus dreunde ik meisjesnamen met een J op.
Nee geen mutant X.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, niet echt een herkenbaar gezicht. Zo'n dertien in een dozijn Hollywood kop. Speelde 'ie toevallig in Mutant X?
Jij ben liefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Posdonous geef het maar aan Mennoson.
Mits hij beloofd nooit meer weg te gaan als ik het goede antwoord geef!![]()
Want vorige keer was het wel erg zuur. Was geloof ik 30 seconde te laat met Sexy Beast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Dankjewel, ook jij bedankt Mr A, en ik beloof op mijn plek te blijven bij goede antwoorden
Zullen we wel gewoon de vraag van Mr A laten staan, ben wel benieuwd??
Als jij Mennoson zelfs gelijk geeft moet ik wel..quote:
I rememberquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Want vorige keer was het wel erg zuur. Was geloof ik 30 seconde te laat met Sexy Beast.
Is goed.
Is het ook. Maar in een hele bekende film uit de jaren 90 liep hij ook in zo'n pakkie maar dan van de brandweer.quote:
Backdraft?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het ook. Maar in een hele bekende film uit de jaren 90 liep hij ook in zo'n pakkie maar dan van de brandweer.
Nee. Hij speelde de lead in die film. In Top Gun waren dat TC en Val Kilmer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef Sheridana het volgende:
Oke, Top Gun dus... ?
quote:
Hij zat naast Backdraft o.a. in Iron Eagle, Born on the fourth of July en in Risky Business (uncredited)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef BwennieBren het volgende:
Jason Gedrick
Ik kijk net even in z'n IMDB pagina. Ik sta er echt van te kijken dat je 'm kent. In de enige bekende films die hij gedaan heeft, lijkt hij een bijrol te hebben...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef BwennieBren het volgende:
Jason Gedrick
Iron Eagle en Backdraft zijn dan ook de enige films die ik gezien heb met hem erin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kijk net even in z'n IMDB pagina. Ik sta er echt van te kijken dat je 'm kent. In de enige bekende films die hij gedaan heeft, lijkt hij een bijrol te hebben...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
After the sunset? Hayek en Brosnan?
Erg denderend vond ik hem niet maar Salma in bikini is altijd prettig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Net afgekeken, leuke film![]()
mr_anonimous +1
't zal wel door mij leeftijd komen maar Pierce mag er ook nog steeds wezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Erg denderend vond ik hem niet maar Salma in bikini is altijd prettig.
Daar heb jij meer kijk op dan ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
't zal wel door mij leeftijd komen maar Pierce mag er ook nog steeds wezen![]()
Dat lijkt Peggy Jane wel...quote:
9 jaar jonger.quote:
Je dochter helpt weer een handje? Monique is haar voornaam idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef BwennieBren het volgende:
Zij van Zoop, monique of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |