1) Adam's Familyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef Mennosson het volgende:
Oke, veel films worden later televisie series of andersom...
welke films/series zijn dit:
1 Raul Julia John Astin
2 Ben Stiller Paul Michael Glaser
3 Kristy Swanson Sarah Michelle Gellar
4 Elliott Gould Wayne Rogers
5 Bill Murray David Doyle
Alleen volledige antwoorden zijn goed
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
1) Adam's Family
2) Starsky & Hutch
3) Buffy the Vampire Slayer
4) M.A.S.H.
5) Charlie's Angels?
Dat ik geklaard wordt door Arty? Zeker.quote:
Uniek?quote:
Hey!quote:
*Achterover valt van verbazing...*quote:
Nou vooruit dan maar.quote:
Het was moeilijk...maar voor jou doe ik het graag!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Achterover valt van verbazing...*
Dank jullie voor jullie medeleven. Zomaar minutenlang goede antwoorden achterhouden zodat ik ook een keertje eerst mag.
![]()
![]()
Ik schiet vol...
Je bent "vandaag" in dat zinnetje vergeten. En misschien "gisteren" en... misschien nog een paar andere dagen. Maar het is zeker niet uniek.quote:
Je bent ook zo'n schat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Sheridana het volgende:
Het was moeilijk...maar voor jou doe ik het graag!!
Je F5-ed niet alleen snel, je tikt zelfs sneller dan je toetsenbord je begrijpt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Emile Hirsch en Kieran Culkin uit Dangeruos lives of altarboys.
Ik heb nog niet eerder gezien dat jij Mr_A op snelheid geklopt hebt. Maar het is je van harte gegund hoorquote:Je bent "vandaag" in dat zinnetje vergeten. En misschien "gisteren" en... misschien nog een paar andere dagen. Maar het is zeker niet uniek.![]()
Die positie is al vergeven aan Oscar-Wilde...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef ArtyShock het volgende:
Je bent ook zo'n schat.Maar om je gelijk tot FMT moeder te bombarderen is waarschijnlijk geen compliment.
Dan ben ik wel het aardige buurmeisje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die positie is al vergeven aan Oscar-Wilde...
Die hier overigens al heel lang niet meer gepost heeft, zat ze niet in Japan o.i.d.?
Sheridana +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef Sheridana het volgende:
Ioaion Gruffud?
Hij is Welshman idd. En het is gewoon Ioan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
Wat een naam... Welsh?
Beschermvrouwe van FMT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dan ben ik wel het aardige buurmeisje!of zoiets...
Ja, volgens mij zat ze in Japan ja...
En mijn dag wordt steeds beter....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef ArtyShock het volgende:
Je bent ook zo'n schat.Maar om je gelijk tot FMT moeder te bombarderen is waarschijnlijk geen compliment.
Volgens haar sig wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Mamamiep was toch al Godmother van Trivia?
Niet dat ik het Sheri niet gun hoor...
Anders noemen we je Sophie Okonedo of FMT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Aaah, das een mooie titel....als ie nog vrij is...
Vanilla Skyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef Sheridana het volgende:
oh wacht, vraag!!
Eh...ik ben zo klaaar met werken, dus ff een vluggertje...vanavond ga ik wat moois in elkaar zettenmaar voor nu...7 films met Cameron Diaz
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vanilla Sky
There's something about Mary
The Mask
Shrek
Shrek II
The Sweetest Thing
Charlie's Angels
Het zou ook tè mooi zijn.
mr_a +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Theres something about Mary
The Mask
My best friends wedding
Shrek
Shrek 2
In her shoes
Charlie's Angels
Nee,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hooligans?
quote:Are you gonna sit in some poxy office with a cunt for a boss telling you what to do as you count your pennies trying to make ends meet in a country that's sinking into strikes and wars and at the end of the day you go home to your cosy little flat in 'nowheresville' and pull your IKEA curtains shut to hide from the big bad world and pretend it's not happening? Or are you gonna stand up and be counted, make a difference and feel the rush? Just for once say "fuck it". I'm coiled up like a spring and I'm ready to burst and wanking ain't doing it anymore. I need violence to make me feel I'm still alive. I know what I'd rather do, mate. Tottenham away. Love it!
Arty +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:42 schreef ArtyShock het volgende:
Die andere hooligan film dan? The Football Factory?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |