Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is primanocta en in welke film wordt het gebruikt?
Zo zou je het ook kunnen noemen. Maar niet uit Harry Potter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...
Begin dan ook eens met kijken!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...
ik zat aan iets soortgelijks te denken, alleen dan in Salo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Mennosson het volgende:
Het recht van een landheer om een kersverse bruid, in te wijden?
Braveheart
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Mennosson het volgende:
Het recht van een landheer om een kersverse bruid, in te wijden?
Braveheart
Primanocta zou natuurlijk ook nog één of ander kruid kunnen zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo zou je het ook kunnen noemen. Maar niet uit Harry Potter.
<gedeelde smart modus>quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<gedeelde smart modus>
Dat heb ik al sinds gisteren. Ik weet vragen vaak voor zo'n 80% en er is altijd wel iemand anders die die laatste 20% weet aan te vullen...
</gedeelde smart modus>
Misschien ben je toch te laat gaan slapen Sheri.quote:
Misschien welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien ben je toch te laat gaan slapen Sheri.![]()
Jammer is altijd zo gezellig na 0.00quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik ga gewoon niet meer FMT'en na 00.00....
Maar ik kan het niet laten als het een simpele vraag is...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Chazz Palminterien Paul Reiser?
Bullets over Broadway?
Gary Shandling en Chazz Palminteri in Hurlyburly?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Mennosson het volgende:
Oke, welke film? En noem de twee acteurs:
[afbeelding]
Toch nog je puntje, misschien kom je traag op gangquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef Sheridana het volgende:
Hurlyburly
Garry Shandling
Chazz Palminteri
Tsja wat de FMT mafia allemaal niet kan regelen......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef ArtyShock het volgende:![]()
![]()
Ik kreeg een (*&^%$&$% database error!
Misschien dat ik toch ff kom kijken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer is altijd zo gezellig na 0.00
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:24 schreef Mennosson het volgende:
Benjamin
Mijn Spidysense zegt dat ie goed isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Geen idee of 'ie goed was geweest, maar om één of andere reden was dat ook mijn gok geweest.
Spidey fan gevonden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:24 schreef Mennosson het volgende:
Benjamin
dat was een goede gok geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Geen idee of 'ie goed was geweest, maar om één of andere reden was dat ook mijn gok geweest.
Oh die van de rijst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:31 schreef Mennosson het volgende:
Ik denk het ook, maar zeker weten doe ik het niet. Uncle Ben heet ook Benjamin, dat wel.
Ja nu nog wat verzinnen.
1) Adam's Familyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef Mennosson het volgende:
Oke, veel films worden later televisie series of andersom...
welke films/series zijn dit:
1 Raul Julia John Astin
2 Ben Stiller Paul Michael Glaser
3 Kristy Swanson Sarah Michelle Gellar
4 Elliott Gould Wayne Rogers
5 Bill Murray David Doyle
Alleen volledige antwoorden zijn goed
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
1) Adam's Family
2) Starsky & Hutch
3) Buffy the Vampire Slayer
4) M.A.S.H.
5) Charlie's Angels?
Dat ik geklaard wordt door Arty? Zeker.quote:
Uniek?quote:
Hey!quote:
*Achterover valt van verbazing...*quote:
Nou vooruit dan maar.quote:
Het was moeilijk...maar voor jou doe ik het graag!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Achterover valt van verbazing...*
Dank jullie voor jullie medeleven. Zomaar minutenlang goede antwoorden achterhouden zodat ik ook een keertje eerst mag.
![]()
![]()
Ik schiet vol...
Je bent "vandaag" in dat zinnetje vergeten. En misschien "gisteren" en... misschien nog een paar andere dagen. Maar het is zeker niet uniek.quote:
Je bent ook zo'n schat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Sheridana het volgende:
Het was moeilijk...maar voor jou doe ik het graag!!
Je F5-ed niet alleen snel, je tikt zelfs sneller dan je toetsenbord je begrijpt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Emile Hirsch en Kieran Culkin uit Dangeruos lives of altarboys.
Ik heb nog niet eerder gezien dat jij Mr_A op snelheid geklopt hebt. Maar het is je van harte gegund hoorquote:Je bent "vandaag" in dat zinnetje vergeten. En misschien "gisteren" en... misschien nog een paar andere dagen. Maar het is zeker niet uniek.![]()
Die positie is al vergeven aan Oscar-Wilde...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef ArtyShock het volgende:
Je bent ook zo'n schat.Maar om je gelijk tot FMT moeder te bombarderen is waarschijnlijk geen compliment.
Dan ben ik wel het aardige buurmeisje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die positie is al vergeven aan Oscar-Wilde...
Die hier overigens al heel lang niet meer gepost heeft, zat ze niet in Japan o.i.d.?
Sheridana +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef Sheridana het volgende:
Ioaion Gruffud?
Hij is Welshman idd. En het is gewoon Ioan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
Wat een naam... Welsh?
Beschermvrouwe van FMT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dan ben ik wel het aardige buurmeisje!of zoiets...
Ja, volgens mij zat ze in Japan ja...
En mijn dag wordt steeds beter....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef ArtyShock het volgende:
Je bent ook zo'n schat.Maar om je gelijk tot FMT moeder te bombarderen is waarschijnlijk geen compliment.
Volgens haar sig wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Mamamiep was toch al Godmother van Trivia?
Niet dat ik het Sheri niet gun hoor...
Anders noemen we je Sophie Okonedo of FMT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Aaah, das een mooie titel....als ie nog vrij is...
Vanilla Skyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef Sheridana het volgende:
oh wacht, vraag!!
Eh...ik ben zo klaaar met werken, dus ff een vluggertje...vanavond ga ik wat moois in elkaar zettenmaar voor nu...7 films met Cameron Diaz
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vanilla Sky
There's something about Mary
The Mask
Shrek
Shrek II
The Sweetest Thing
Charlie's Angels
Het zou ook tè mooi zijn.
mr_a +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Theres something about Mary