mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Vincent Cassel?
Dobermann?
Monica Bellucci Brotherhood of the wolf
Le appartement?
Wist je dat niet? Die zijn al een behoorlijke tijd een echtpaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef sampoo het volgende:
Zo net stond er nog Vubcont Cassel.
Vincent Cassel is goed, L'Appartement is goed, Melena is fout,de laatste is goed.
[edit]
Valt mij nu op dat Vincent Cassel getrouwd is met Monica Bellucci. Doet ie goed.
Irreversible is daarna ook 2 keer genoemdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
mr_anonimous +1
Ik had eigenlijk La Haine en Irreversible verwacht.
Ik dacht films met VC en MB samen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
mr_anonimous +1
Ik had eigenlijk La Haine en Irreversible verwacht.
Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is primanocta en in welke film wordt het gebruikt?
Zo zou je het ook kunnen noemen. Maar niet uit Harry Potter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...
Begin dan ook eens met kijken!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vast één of ander fantastisch slaapmiddeltje uit een Harry Potter film die ik niet gezien heb...
ik zat aan iets soortgelijks te denken, alleen dan in Salo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Mennosson het volgende:
Het recht van een landheer om een kersverse bruid, in te wijden?
Braveheart
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Mennosson het volgende:
Het recht van een landheer om een kersverse bruid, in te wijden?
Braveheart
Primanocta zou natuurlijk ook nog één of ander kruid kunnen zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo zou je het ook kunnen noemen. Maar niet uit Harry Potter.
<gedeelde smart modus>quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<gedeelde smart modus>
Dat heb ik al sinds gisteren. Ik weet vragen vaak voor zo'n 80% en er is altijd wel iemand anders die die laatste 20% weet aan te vullen...
</gedeelde smart modus>
Misschien ben je toch te laat gaan slapen Sheri.quote:
Misschien welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien ben je toch te laat gaan slapen Sheri.![]()
Jammer is altijd zo gezellig na 0.00quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik ga gewoon niet meer FMT'en na 00.00....
Maar ik kan het niet laten als het een simpele vraag is...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Chazz Palminterien Paul Reiser?
Bullets over Broadway?
Gary Shandling en Chazz Palminteri in Hurlyburly?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Mennosson het volgende:
Oke, welke film? En noem de twee acteurs:
[afbeelding]
Toch nog je puntje, misschien kom je traag op gangquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef Sheridana het volgende:
Hurlyburly
Garry Shandling
Chazz Palminteri
Tsja wat de FMT mafia allemaal niet kan regelen......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef ArtyShock het volgende:![]()
![]()
Ik kreeg een (*&^%$&$% database error!
Misschien dat ik toch ff kom kijken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer is altijd zo gezellig na 0.00
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:24 schreef Mennosson het volgende:
Benjamin
Mijn Spidysense zegt dat ie goed isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Geen idee of 'ie goed was geweest, maar om één of andere reden was dat ook mijn gok geweest.
Spidey fan gevonden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:24 schreef Mennosson het volgende:
Benjamin
dat was een goede gok geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Geen idee of 'ie goed was geweest, maar om één of andere reden was dat ook mijn gok geweest.
Oh die van de rijst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:31 schreef Mennosson het volgende:
Ik denk het ook, maar zeker weten doe ik het niet. Uncle Ben heet ook Benjamin, dat wel.
Ja nu nog wat verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |