Maar wel uit eigen land? (gezien de trieste setting in de tweede foto)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
9 jaar jonger.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar wel uit eigen land? (gezien de trieste setting in de tweede foto)
Ik kijk ook Nickelodeon hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je dochter helpt weer een handje? Monique is haar voornaam idd.
quote:
Nee hoor dat is Monique.quote:
Mennoson +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef Mennosson het volgende:
Monique van der Werf
Dacht het niet! Ben het Brides of Fu Manchu-incidentje nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef sampoo het volgende:
Het is Monique van der WerfF. Punt naar mij!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Mijn dochter wel zegt ze nu pas![]()
Geen Javier. Die acteur heet Dragan Bakema.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef Mennosson het volgende:
Klopt de film wel? En Javier?
En dan toch gewoon punten krijgen. 't Lijkt hier het Wilde Westen wel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen Javier. Die acteur heet Dragan Bakema.
Ik vind hem ook niet onaangenaam om naar te kijken....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
't zal wel door mij leeftijd komen maar Pierce mag er ook nog steeds wezen![]()
Nee de acteur was optioneel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan toch gewoon punten krijgen. 't Lijkt hier het Wilde Westen wel...
Ik dacht ook alleen de naamquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan toch gewoon punten krijgen. 't Lijkt hier het Wilde Westen wel...
De film was door Shampoo als genoemd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik dacht ook alleen de naamZie nu pas dat ook de film erbij moest
Spanglish?quote:
Ik bedoelde meer dat 'ie de film fout had. Maar dat is slechts gezever enzo. Er staat tenslotte niet in de vraag dat het antwoord in één post moet staan en Mennosson heeft het antwoord ook al netjes gebundeld dus beschouw dan gelijk deze post maar als niet geschreven en... en... en...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee de acteur was optioneel.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De film was door Shampoo als genoemd.
Goede vertaling!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Sheridana het volgende:
Waar is de schoenenwinkel?
Oeps sorry.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Once upon a time in Mexico?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
piedras ?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:26 schreef Sheridana het volgende:
Al Bundy's jobhunting in Mexico?
Het heeft ook een hoogquote:
Exactemundoquote:
Forum Opties | |
---|---|