abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31156332
ik ga binnenkort een nieuwe keuken aanschaffen...
nu vind ik die hoogglans keukens erg mooi..
maar volgens mij ga ik me dan dood ergeren aan vingervlekken, krasjes en dergelijke..

iemand een hoogglanskeuken, en wat vind je ervan? valt het mee of toch een afrader?
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:18:04 #2
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31156385
O dat vind ik ook zo prachtig!

Nooit nagedacht over vingers en krasjes. Good question.

En het topic gaat mee naar Klussen & Wonen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31156872
Het hangt ervan hoeveel licht erin je keuken valt door bv een raam.
Des te meer licht, des te meer je gaat zien van vieze vingers en krassen.
Zeker bij een egale kleur hoogglans kan dat heel hinderlijk zijn.
pi_31156890
oh is dat een nieuwe categorie? ook goed

heb nog een vraagje...

ik ga voor een ikea-keuken.. maar zit erover te denken om de inbouwapparatuur elders te kopen..
hoe zit dat met de maten? gaat dat voor de meeste dingen gewoon passen?
vind t toch een beetje eng wel.. dus als iemand hier ook ervaring mee heeft.. ik hoor t graag!
pi_31157366
Niet doen wanneer bij jou alles moet glimmen, blinken en je nu al tijd tekort komt.

Een aanrader wanneer bij jou alles moet glimmen, blinken en jij je tijd hiervoor wil gebruiken.

Een must wanneer een altijd glimmende, blinkende keuken voor jou het einde is en jij de evt. andere gebruikers de hele dag wil vertellen dat de handgrepen ook bedoeld zijn om deuren, lades dicht te maken.
pi_31157742
Normaal gesproken zijn keukenkasten 60 X 60 cm, breedte, diepte.
Wanneer je kunststof neemt is het een tip om uit een stuk gegoten fronten te nemen daar naden vaak gaan werken.
pi_31157772
ok duidelijk.. dat vermoeden had ik al... dat wordt dus geen hoogglans keuken voor deze dame
is goedkoper ook nog
  Milf maandag 3 oktober 2005 @ 21:55:08 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31157802
Ik had ook ooit een hoogglanskeuken... verschrikkelijk .

Je zag er werkelijk alles op en kreeg het nooit mooi glanzend zonder vingervlekken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:03:57 #9
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31158064
Nah, ik zie er ook maar vanaf dan

Mijn Traumküche, wat doe je?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:08:15 #10
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_31158220
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef plasticvlinder het volgende:
oh is dat een nieuwe categorie? ook goed

heb nog een vraagje...

ik ga voor een ikea-keuken.. maar zit erover te denken om de inbouwapparatuur elders te kopen..
hoe zit dat met de maten? gaat dat voor de meeste dingen gewoon passen?
vind t toch een beetje eng wel.. dus als iemand hier ook ervaring mee heeft.. ik hoor t graag!

Wij hebben ook een ikea -keuken en de apparatuur ergens anders gekocht; ging heel goed, de maten zijn gewoon gelijk maar bij een "normale"keukenboer heb je meer keuze in inbouwapparatuur.
Wij hebben toen echt vrij luxe apparatuur gekocht voor een hele goede prijs, veel korting gekregen ook omdat we alles in een keer kochten.
Goed rondkijken en vergeliken dus.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_31158259
dat dilemma is opgelost.. kan iemand me helpen met t 2e?

inbouwapparatuur? van ikea zelf? of elders? welk merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding?
ben niet zo'n keukenprinses dus heb ook niet hele hoge eisen, gewoon standaard is goed genoeg.. moet er wel mooi uitzien..

wil graag een gas-op-glas-kookplaat, oven (geen combi!), koelvriescombi en een vaatwasser, oja ook nog een stille afzuigkap (onderbouwgevalletje, dus geen complete schouw)
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:09:21 #12
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31158265
Hartstikke mooi !

Je bent de hele dag in de keuken om te poetsen... laat het koken er niet bij in vallen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31158337
Een hoogglans keuken is wel mooi

IKEA heeft deze:

Abstrakt rood

Abstrakt wit

Abstrakt zwart

Linjär blauw

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:14:34 #14
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31158447
Ik wil het!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf maandag 3 oktober 2005 @ 22:18:06 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31158582
Die blauwe helemaal geweldig

Totdat ik denk aan al die uren poetsen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_31159035
ik vind die zwarte helemaal super... maarja.. toch maar niet..
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:50:37 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31159780
Ik heb wel gehoord dat hoogglans idd erg gevoelig is voor vlekken en krassen

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijn_77 op 04-10-2005 19:29:28 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:48:38 #18
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_31167326
Wij hebben een witte hoogglans keuken besteld met een bijna zwart blad (wordt 2e week november geleverd) vonden het zo mooi en ik ben zo benieuwd hoe het er in ons huisje uit zal zien.

Wat denken jullie voor de kleuren van de muren, daar worden we het maar niet eens over.
pi_31168090
Ik heb een hoogglans keuken, maar nog weinig problemen met vette vingers oid op de deuren. Ik denk als je er echt langs gaat kijken dat je het vast wel gaat zien, maar tot nu toe geen enkele spijt hier van.

Fotootje van toen ie in aanbouw was:

http://bmw.patser.net/klussen/09062005/IMG_2196.JPG

Blad wat er op ligt is zwart graniet.

Ik denk dat je op die zwarte hoogglans zoals hier boven wel alles kwa vlekken etc ziet. Maar dat heb je zowiezo al met de kleur zwart, daar zie je echt elk vlekje/dingetje op.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:05:28 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31170481
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:26 schreef _Arthur het volgende:
Ik heb een hoogglans keuken, maar nog weinig problemen met vette vingers oid op de deuren. Ik denk als je er echt langs gaat kijken dat je het vast wel gaat zien, maar tot nu toe geen enkele spijt hier van.

Ik denk dat je op die zwarte hoogglans zoals hier boven wel alles kwa vlekken etc ziet. Maar dat heb je zowiezo al met de kleur zwart, daar zie je echt elk vlekje/dingetje op.
Ja nu weet ik het niet meer
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:07:54 #21
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31170567
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:26 schreef _Arthur het volgende:

Mooi hoor!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:11:22 #22
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31170672
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef plasticvlinder het volgende:
dat dilemma is opgelost.. kan iemand me helpen met t 2e?

inbouwapparatuur? van ikea zelf? of elders? welk merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding?
ben niet zo'n keukenprinses dus heb ook niet hele hoge eisen, gewoon standaard is goed genoeg.. moet er wel mooi uitzien..

wil graag een gas-op-glas-kookplaat, oven (geen combi!), koelvriescombi en een vaatwasser, oja ook nog een stille afzuigkap (onderbouwgevalletje, dus geen complete schouw)
IKEA maakt gebruik van Whirlpool apparatuur in de meeste gevallen. Op zich geen probleem: best goed spul, maar een hoop mensen zullen zeggen dat het rotspul is. Wij hadden ook een IKEA keuken met IKEA/Whirlpool apparatuur en ik was er zeer te spreken over.

In onze nieuwe keuken hebben wij nu Pelgrim. Wij vonden het net iets mooier.
Voordeel van Pelgrim is overigens als je 5 apparaten of meer in 1 koop doet dat je er 5 jaar volledige garantie op krijgt i.p.v. 2 jaar.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:25:55 #23
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_31171056
Ik heb een hooglans keuken van IKEA (abstrakt wit). Ik ben niet zo van het schoonmaken maar ik vind het enorm meevallen met vingerafdrukken en dergelijke. Je moet wel oppassen met diepe krassen, maar dat is met alles. Bij andere kleuren (vooral zwart) zie je dat wel veel meer. Ga maar eens kijken bij een IKEA waar ze de verschillende kleuren hebben staan, dan zie je het vanzelf.

Wat wel veel schoonmaakwerk is is een zwarte gas-op-glas kookplaat, daar zie je echt alles. op.

Apparatuur heb ik bij www.inbouw.nl gekocht, dat was geen probleem qua maten. (ook prima service en goede prijzen btw). Ik had wel een klein probleem met m'n kookplaat (die is 90 cm en het breedste IKEA kastje is 80 cm) maar die heb ik in het midden van 2 60cm kastjes gemaakt, aan de bovenkant van de kastjes heb ik een klein stukje eruit gezaagd. Aangezien je toch het gat voor je kookplaat zelf moet zagen kon dat er ook wel bij.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:53:25 #24
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31171864
Ik zou helemaal gek worden, continue bezig zijn met het schoonmaken...

:s moet er niet aan denken... Helemaal niet met die 2 koters die alles steeds weer vies maken!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_31172816
Als ik dan ook nog wat mag toevoegen:

Ik zou ook uitkijken met roestvrijstaal. Persoonlijk vind ik het vrij lelijk als je een aanrecht hebt met allemaal krassen en vingers erop.

Qua kookplaat weet ik dan nog niet echt wat ik ga namen. RVS geeft teveel krassen, glas op gas zie je ook alles op, maar ik wil wel graag op gas blijven koken.

Groetjes,
Aritha
pi_31173146
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik zou helemaal gek worden, continue bezig zijn met het schoonmaken...

:s moet er niet aan denken... Helemaal niet met die 2 koters die alles steeds weer vies maken!
Vies = vies natuurlijk, of het nu om een hoogglans keuken gaat of een niet-hoogglans (zeg maar mat).

Verder is de kookplaat inderdaad het gene dat doorgaans 'het vieste' er uit ziet, maar dat komt meer door de kookspetters uit de pannen. De deurtjes etc daarentegen poets ik maar heel af en toe.

Mijn hoogglans keuken is trouwens geheel naar kleur-wens gespoten en gepolijst, dit een keer of 5 van beide

Of je trouwens ziet of het vies is, ligt ook heel erg aan de lichtinval in je keuken.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:49:32 #27
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31173619
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef arithaterhorst het volgende:
Als ik dan ook nog wat mag toevoegen:

Ik zou ook uitkijken met roestvrijstaal. Persoonlijk vind ik het vrij lelijk als je een aanrecht hebt met allemaal krassen en vingers erop.

Qua kookplaat weet ik dan nog niet echt wat ik ga namen. RVS geeft teveel krassen, glas op gas zie je ook alles op, maar ik wil wel graag op gas blijven koken.

Groetjes,
Aritha
Een RVS-aanrecht lijkt me sowieso geen aanrader...

Een RVS-kookplaat is echter prima te doen hoor. Het krassen valt reuze mee, wat kom je nou helemaal met scherpe dingen op je kookplaat?
En de Tip van Yvonne in een ander topic is ronduit briljant heb ik ervaren: kookplaat schoonmaken met een sopje en dan opwrijven met een keukenpapiertje met wat (olijf-/zonnebloem)olie erop
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31173744
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Een RVS-aanrecht lijkt me sowieso geen aanrader...

Een RVS-kookplaat is echter prima te doen hoor. Het krassen valt reuze mee, wat kom je nou helemaal met scherpe dingen op je kookplaat?
En de Tip van Yvonne in een ander topic is ronduit briljant heb ik ervaren: kookplaat schoonmaken met een sopje en dan opwrijven met een keukenpapiertje met wat (olijf-/zonnebloem)olie erop
En nog een tip om RVS schoon te krijgen van de vette vingerts: rode Glassex (Glassex Anti Vet ultra ontvetter).
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:26:44 #29
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31174692
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dag dan zitten de katten de hele avond aan de plaat te likken!
Als het glas is zoals van gas op glas, keramisch of inductie gewoon cerafix gebruiken. Laat ook wel een vettig laagje achter, maar maakt het super goed schoon en beschermt ook nog eens super.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:33:54 #30
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31174908
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ja dag dan zitten de katten de hele avond aan de plaat te likken!
Als het glas is zoals van gas op glas, keramisch of inductie gewoon cerafix gebruiken. Laat ook wel een vettig laagje achter, maar maakt het super goed schoon en beschermt ook nog eens super.
Ik heb er drie (katten) en die blijven er tot op heden vanaf hoor
Het zijn ook geen plássen olie natuurlijk, die je erop gooit.

Werkt beter dan dat speciale RVS-spul, is mijn ervaring Hoogstens glanst het ietsje minder.

Wat is dat 'gas op glas'? Is dat weer een nieuw soort koken?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:41:07 #31
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31175142
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Werkt beter dan dat speciale RVS-spul, is mijn ervaring Hoogstens glanst het ietsje minder.

Je gaspit zit dan bovenop een glazen plaat i.p.v het ouderwetse metaal/RVS
pi_31178282
Heb zelf sinds kort ook een hoogglans witte keuken met lange grepen (horizontaal) en een zwart granieten werkblad.
Mega-gaaf ! En dat poetsen valt ook wel mee, dat is alleen als je zelf iedere keer naast de greepjes zit maar dat heb je zelf in de hand
Nee, totaal geen spijt en ik geniet nog iedere keer als ik de keuken inloop.

Succes met je keuze en laat het resultaat maar zien hier
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:30:58 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31178326
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Je gaspit zit dan bovenop een glazen plaat i.p.v het ouderwetse metaal/RVS
[afbeelding]
Ah oké!

En wat is het nut dan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:50:10 #34
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_31180364
Waarschijnlijk mooier dan metaal en gemakkelijker schoon te maken (denk ik)
pi_31180619
vind t mooier, strakker dan de meeste metalen platen.. en makkelijker schoon te maken

ben nu wel weer aan t twijfelen wat betreft die hoogglans of niet
vinnut wel erg mooi
pi_31180666
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hou je er wel rekening mee dat op RVS een vet laagje zit wat o.a. je plaat beschermd tegen roesten? Dus lekker je kookplaat ontvetten is echt niet zo'n goed idee. Een sopje met niet schurend middel en een wonderdoekje werkt perfect. En dan even voor de mooi met een RVS middel als INO-X behandelen. En dan ziet het er het mooiste uit.
Take what you want, no one is going to give it too you.
pi_31180735
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah oké!

En wat is het nut dan?
Niets. Heeft geen nut. Maar mensen vinden het mooier (of niet).
Take what you want, no one is going to give it too you.
pi_31184366
Wel, hier zijn enkele fotootjes van mijn keuken in aanbouw...
Inderdaad een zwarte hoogglans ikea keuken...
Ik vind hem prachtig, ook al zal ik misschien iets vaker over die kastdeurtjes moeten wrijven.

Het installeren is bij ons iets moeilijker omdat wij met oude muren zitten en niet alles 100% uitkomt. Maar het is goed te doen als je een beetje handig bent...Het vervelende is gewoon dat er enkele schoonheidfoutjes naar boven komen...
Ik heb mijn apparatuur apart gekocht en de inbouw gebeurt daarvan zaterdag...

groetjes, Ilse

PS: Kijk niet naar de rommel....

dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:42:50 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31185549
Ik had in mijn vorige huis de kastjes van de keuken donkerblauw hoogglans geverfd. Erg mooi!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:53:08 #40
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31185860
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef IlseV het volgende:
Wel, hier zijn enkele fotootjes van mijn keuken in aanbouw...
Inderdaad een zwarte hoogglans ikea keuken...
Ik vind hem prachtig, ook al zal ik misschien iets vaker over die kastdeurtjes moeten wrijven.

Het installeren is bij ons iets moeilijker omdat wij met oude muren zitten en niet alles 100% uitkomt. Maar het is goed te doen als je een beetje handig bent...Het vervelende is gewoon dat er enkele schoonheidfoutjes naar boven komen...
Ik heb mijn apparatuur apart gekocht en de inbouw gebeurt daarvan zaterdag...

groetjes, Ilse

PS: Kijk niet naar de rommel....

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie geen plaatjes
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31186041
Beter?
pi_31192280
ooh das wel heel gaaf...

ik weet nu echt niet meer wat ik wil..
wit zijdeglans.. wit hoogglans of zwart hoogglans..

en apparatuur weet ik ook nie meer.. pffft
pi_31196430
Nadeel is bij beiden dat wanneer je met je vingers erop zit dat je dan de afdrukken ziet. Dit is bij zwart echter nog meer te zien dan bij wit.
Extra nadeel bij zwart is dat je ook al het stof erop ziet wat erop neerdwarrelt. Dit kan ook een voordeel worden genoemd, want zo wordt je eraan herinnerd dat je es moet afstoffen, hahahaha.

Ik ben voor hoogglans wit gegaan en als ik de foto's van de zwarte keuken bekijk ben ik blij dat ik gekozen heb voor wit ipv. zwart (niet negatief bedoeld hoor, maar dat is gewoon mijn smaak).

Ben toch wel heel benieuwd wat je gaat kiezen...........
pi_31196682
geen spijt van de hoogglans gehad?
pi_31197110
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

IKEA maakt gebruik van Whirlpool apparatuur in de meeste gevallen. Op zich geen probleem: best goed spul, maar een hoop mensen zullen zeggen dat het rotspul is. Wij hadden ook een IKEA keuken met IKEA/Whirlpool apparatuur en ik was er zeer te spreken over.

In onze nieuwe keuken hebben wij nu Pelgrim. Wij vonden het net iets mooier.
Voordeel van Pelgrim is overigens als je 5 apparaten of meer in 1 koop doet dat je er 5 jaar volledige garantie op krijgt i.p.v. 2 jaar.
Ik vind het idd een mooie keuken die we hebben
  woensdag 5 oktober 2005 @ 09:43:24 #46
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31197373
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:25 schreef r0b1n het volgende:

[..]

Ik vind het idd een mooie keuken die we hebben
Terwijl je hem toch wilt gaan aanpassen hoorde ik net.
pi_31198106
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:58 schreef plasticvlinder het volgende:
Geen moment. En ik moet eerlijk zeggen dat tot nog toe iedereen zoiets heeft gehad van "dat wil ik ook !".
Als ik een deurtje open doe, pak ik meestal het greepje en komen er geen vingers op de frontjes. Ik heb ook om de hoge kasten een opdikrand van 10 cm laten plaatsen zodat het wat steviger toont. Dit materiaal is van hetzelfde materiaal als de frontjes en dus ook hoogglans wit. Machtig mooi.

Succes met je keuze !
pi_31198507
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:43 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Terwijl je hem toch wilt gaan aanpassen hoorde ik net.
Ja maar dan wordt ie alleen maar nog mooier he
pi_31199257
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:58 schreef plasticvlinder het volgende:
Geen seconde! Ik denk dat ik zelfs spijt zou hebben als ik het -niet- zou hebben gekozen.
pi_31204928
ik heb nu ikea keuken met applad deurtjes(satijn glans wit).. ik twijfel dus tussen dezelfde deurtjes en de abstract(hoogglans wit) van ikea..
op mn huidige deurtjes zie je ook redelijk snel wel vlekken enzo.. gewoon iets vaker met een doekie dr over.. dat moet te doen zijn volgens mij..

ik zit alleen nog te wachten op centjes... de verkoop van mn woning is 2 weken uitgesteld.. dus ook 2 weken langer wachten op centjes
  woensdag 5 oktober 2005 @ 16:18:51 #51
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_31207218
Ik heb dan geen hoogglans keuken maar een hoogglans kast van de Ikea, namelijk de witte Pax/Lomen, en daar zie je ook amper vingerafdrukken oid op terwijl ik geen handsvaten heb die je normaal beet kan pakken. Gewoon doen dus !
In me Burberry......
pi_31221948
Ik heb een witte hoogglans keuken en heb geen last van overdreven veel vingervlekken ofzo.. En het is MOOOOOI!!!!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:37:36 #53
26444 ezzi
mama van ilse
pi_31227114
Dit klinkt wel allemaal positief. Wij krijgen ook een witte hoogglanskeuken met een zwart granieten blad, en ik dacht ook dat het wel veel poetsen zou zijn maar dat valt dus mee lees ik hier. Ik kan niet wachten, eind oktober krijgen we 'm.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:46:39 #54
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31227336
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:37 schreef ezzi het volgende:
Dit klinkt wel allemaal positief. Wij krijgen ook een witte hoogglanskeuken met een zwart granieten blad, en ik dacht ook dat het wel veel poetsen zou zijn maar dat valt dus mee lees ik hier. Ik kan niet wachten, eind oktober krijgen we 'm.
Klinkt mooi zeg! Welk merk?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:53:08 #55
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_31227477
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:37 schreef ezzi het volgende:
Hier hebben wij ook voor gekozen, alleen die van ons komt in november, wij hebben gekozen voor een Nolte keuken
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:11:11 #56
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_31342326
Ook hier een hoogglans witte keuken met rvs.
Vlekken vind ik juist veel makkelijker weg te halen dan op structuur lak.
Ik heb bij de keuken boer 2 hele vettige handen gezet, 1 op hoogglans en 1 op structuurlak. Die man kwam niet meer bij, maar ik wist gelijk wat ik wilde!
Het is zo makkelijk: een vochtig zeempje en het is weer schoon. Als het echt vettig is gebruik ik wat autoshampoo, maar dat heb ik pas 1 keer gedaan.
Ik vind hoogglans dus juist beter dan "gewoon" zelfs met het strijklicht dat we hier hebben!
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_31342480
Even tussendoor, ik kwam deze keuken tegen op Tweakers:

http://gathering.tweakers(...)ge/24290355#24290355

Over strak gesproken!
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:30:30 #58
87334 lekzzz
pi_31342909
ik zie niets?
pi_31343119
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef lekzzz het volgende:
ik zie niets?
Ook niet als je op de link klikt?
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:45:04 #60
87334 lekzzz
pi_31343403
Error™

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
pi_31344167
wauw
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:12:44 #63
87334 lekzzz
pi_31344287
tja, wel mooi en mannelijk, maar ik hoop dat het niet zo kaal/kil blijft.
Ik vind de tllamp plankjes niet geslaagd, omdat het een blauwig licht geeft.

Erg designy, maar ik mis (nog) een persoonlijke touch...
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:20:53 #64
87334 lekzzz
pi_31344549
Wazig lelijke foto, maar dit is een kant van onze keuken... de andere kant zou ik eerst moeten opruimen
pi_31346137
ik ga nu zeker weten voor de hoogglans
denk dat ik m maandag ga halen.. nu nog aan t stoeien met de opstelling.. ben nog niet uit wat voor bovenkastjes ik zal doen.. 90cm hoog, 70 cm hoog of horizontale kasten.. denk t laatste

en dan beslissen welke apparatuur dr in moet..

er is gewoon teveel keus!

bovenstaande keukens zien er mooi uit trouwens.. vooral die hele strakke..
hopelijk komt er ingericht toch wat meer gezelligheid bij.. maar verder vind ik m erg mooi
pi_31346240
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef lekzzz het volgende:
Ook hier een hoogglans witte keuken met rvs.
Vlekken vind ik juist veel makkelijker weg te halen dan op structuur lak.
Ik heb bij de keuken boer 2 hele vettige handen gezet, 1 op hoogglans en 1 op structuurlak. Die man kwam niet meer bij, maar ik wist gelijk wat ik wilde!
Het is zo makkelijk: een vochtig zeempje en het is weer schoon. Als het echt vettig is gebruik ik wat autoshampoo, maar dat heb ik pas 1 keer gedaan.
Ik vind hoogglans dus juist beter dan "gewoon" zelfs met het strijklicht dat we hier hebben!
[mutsmode]
Vuil hecht zich veel beter aan matte dan aan glans verf, vandaar.
[/mutsmode]
Wel grappig trouwens, jouw keukenkooptaktieken
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:30:12 #67
87334 lekzzz
pi_31352155
Ja, het staat misschien suf, ik zeg dan ook tegen die man: Even een praktijktest hoor! En dan een big smile.
Maar weetje, zo gaat het wel! Je leeft ook in een keuken, je blíjft niet supernetjes, je hebt kinderhandjes etc etc. Dus zo suf is zo'n test nog niet eens.
Hetzelfde met de spoelbak: die hebben we inlaten frezen ipv van opleggen. Kleine moeite voor hen, maar enig idee hoeveel het jou scheelt met schoonmaken? Bovendien veeg je nu alles zo de bak in ipv tegen een opliggende rand.
We hebben overigens geen tegels aan de andere kant genomen, maar een rvs randje (cm of 10) en dan gewoon onz gestucte muur. We hebben daar toch geen kookfunctie (spetters) alleen een spoeldeel, maar dat hebben we 75cm diep gemaakt. Waardoor je lekker de ruimte hebt. De onderliggende jumbo laden zijn 120 (!) cm breed en 70 cm diep!!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:48:41 #68
26444 ezzi
mama van ilse
pi_31446000
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Klinkt mooi zeg! Welk merk?
Weet ik eigenlijk niet eens. Hij komt van Kooke Keukens in Venlo. Ik zal over twee weken een foto plaatsen. Dan heeft m'n man de keuken geplaatst.
pi_31519737
vandaag de keuken opgehaald, toch een hoogglans van ikea geworden :-)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:12:32 #70
87334 lekzzz
pi_31532620
jippie, leuk hoor succes verders
pi_33744174
Bij de IKEA Utrecht zag ik allemaal krassen op de bovenzijkant van het deurtje Hoogglans wit). Heel uitnodigend. Ik dus even met mijn duimnagel erop gedrukt en jahoor een blijvende afdruk in het deurtje. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb 2 kleine koters en ben dus als de dood dat er krassen opkomen.
Hoogglans wit is wel heel mooi!

Inbouwapparatuuraanraders:

www.internetshop.nl
www.123graniet.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:34:04 #72
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33744416
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef FearThePinguin het volgende:
Bij de IKEA Utrecht zag ik allemaal krassen op de bovenzijkant van het deurtje Hoogglans wit). Heel uitnodigend. Ik dus even met mijn duimnagel erop gedrukt en jahoor een blijvende afdruk in het deurtje. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb 2 kleine koters en ben dus als de dood dat er krassen opkomen.

www.internetshop.nl
www.123graniet.nl
Dat wil ik ook héél graag weten!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33744691
Wat ik een beetje vreemd vind is dat bij de IKEA keuken in hoogglans rood (niet helemaal mijn kleur) de zijkanten van lades en deurtjes van metaal zijn! Dat is lekker degelijk. Helaas is dat niet zo bij hooglans wit, zwat of blauw.
pi_33744843
Oh ja, nog even een toevoeging. ALs je eventueel denkt aan AEG apparatuur is het misschien goed het volgende te lezen:
http://www.aeg.nl/node263.asp
Bij aankoop van 3 AEG apparaten in 1 keer, krijg je 5 jaar garantie op de apparatuur!
pi_33762647
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef FearThePinguin het volgende:

www.internetshop.nl
www.123graniet.nl
Bij Arclinea maken ze hoogglansdeurtjes van massief gepolijst kunststof, bij veel andere merken is het een laagje folie o.i.d. op iets als mdf ofzo.. Dat beschadigd veel sneller.. Massief is duurder, maar veel degelijker! Misschien de investering waard?
pi_33763327
Ik heb ook een hoogglans keuken! Ik woon sinds augustus hier in mn nieuwe huisje, nieuwbouw, dus ook de keuken kon ik helemaal zelf uitkiezen!
Ik vind hoogglans ook erg mooi! Nu moet ik zeggen dat ik hier maar met zn tweeën woon, van vlekken en krassen ed hebben wij dus nauwelijks last. En ook na feestjes ziet het er altijd nog netjes uit! Maar misschien met kleine kinderen dat het toch minder praktisch kan zijn?? (al heb ik daar geen ervaring mee)

Van mijn kant bevalt de hoogglans keuken dus erg goed, ik heb trouwens een witte met een bijna zwart graniet aanrechtblad.
Geen last van vlekken en krassen hier!

Impressie van mijn keukentje
pi_33763664
Dit is een impressie van wat wij hebben gekocht. Het is niet helemaal hetzelfde, maar de kleuren kloppen wel.

We hebben een minder zware greep, en aluminium accenten (Greep, plint, front oven, kopkant werkblad) Verder hebben we gekozen voor een maxiline.

Levering is eind deze maand, plaatsing doet een bevriende timmerman. Zodra die geplaatst is, komen er 'live' foto's!
pi_33764358
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb ook een hoogglans keuken! Ik woon sinds augustus hier in mn nieuwe huisje, nieuwbouw, dus ook de keuken kon ik helemaal zelf uitkiezen!
Ik vind hoogglans ook erg mooi! Nu moet ik zeggen dat ik hier maar met zn tweeën woon, van vlekken en krassen ed hebben wij dus nauwelijks last. En ook na feestjes ziet het er altijd nog netjes uit! Maar misschien met kleine kinderen dat het toch minder praktisch kan zijn?? (al heb ik daar geen ervaring mee)

Van mijn kant bevalt de hoogglans keuken dus erg goed, ik heb trouwens een witte met een bijna zwart graniet aanrechtblad.
Geen last van vlekken en krassen hier!

[afbeelding]
Impressie van mijn keukentje
Gut met zo'n fraaie grote ruimte had ik er toch echt een royalere keuken in laten zetten. Het is wel mooi maar het verdrinkt een beetje in de ruimte (komt ook door de hoogte) Je had zo'n mooie inbouwwand tot het dak kunnen maken, met zo'n bibliotheek achtig laddertje erbij voor de hoogste kasten
pi_33767989
Hier een gele hoogglans keuken(siematic), prachtig. Heb drie kleine kinderen en twee honden, maar keuken blijft mooi. alleen langs de grepen wil er weleens wat vingers opzitten, met een zachte doek en glasex is dt er zo weer af.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_33829035
* plasticvlinder is erg blij met dr witte hoogglans keuken met zwarte graniet-look blad en zwarte achterwand (glasvezelbehang zwart geverfd en dat gelakt om t praktisch te houden)

vlekken en krassen valt me echt heel erg mee

apparatuur online besteld, alles van zanussi.. ziet er goed uit en bevalt tot nu toe ook prima
pi_33830036
Heb nog niet alles gelezen, maar ik heb de witte hoogglans keuken van IKEA.
En 3 kleine kinderen (tweeling van 6 en 1 van 2)

Ben nog nooit zo blij met een keuken geweest als met deze! Alles veeg je er zo af, vingervlekken zie je niet en wàt er ook opzit: het gaat er altijd af! Bij mijn vorige keuken trok alles in het deurtje maar met deze dus niet. Ik maak de deurtjes 1x per week schoon met een sopje en verder als er toevallig iets vies is dan veeg ik er even met de vaatdoek langs.
We hebben een donkerbruin blad er op, met bar. De apparatuur is van Whirlpool, van IKEA en bevalt èrg goed. We hebben hem nu een jaar. Ben er nog elke dag blij mee
Screw them.
We're going home.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:29:06 #82
67489 Dudette
yeah right...
pi_33831102
Hebben jullie er foto's van?
I'm sorry I offended you. I should have lied.
  zondag 8 januari 2006 @ 16:13:17 #83
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33834368
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef Marsepein het volgende:
Dit is een impressie van wat wij hebben gekocht. Het is niet helemaal hetzelfde, maar de kleuren kloppen wel.

We hebben een minder zware greep, en aluminium accenten (Greep, plint, front oven, kopkant werkblad) Verder hebben we gekozen voor een maxiline.

[afbeelding]

Levering is eind deze maand, plaatsing doet een bevriende timmerman. Zodra die geplaatst is, komen er 'live' foto's!
Die wil ik dus ook
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33851871
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die wil ik dus ook
Wat? Die timmerman?
  zondag 8 januari 2006 @ 23:48:19 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33852002
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef FearThePinguin het volgende:

[..]

Wat? Die timmerman?
Issie lekker?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36261826
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef Allan24 het volgende:
Een hoogglans keuken is wel mooi

IKEA heeft deze:

Abstrakt rood
[afbeelding]

Abstrakt wit
[afbeelding]

Abstrakt zwart
[afbeelding]

Linjär blauw
[afbeelding]

yummm!
ik heb geen inbouwkeuken maar zo'n standaard vergeelde huurhuis-achtige opstelling van spaanplaat die ik graag net zo flitsend als hierboven wil afwerken. Het is nu wit en spaanplaat dus van kwaliteit materiaal is in verste verte geen sprake maar t gaat eerder om t uiterlijk en die wil ik zoveel mogelijk verfraaien/ zwart verven. Ik hoorde de termen schuren,grondverf, verf (spuiten?) en bootlak. Ik verwacht niet het bovenstaande exact na te bootsen, maar een nieuw uiterlijk lijkt me wel haalbaar .... hoe dit aan te pakken ?
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_36264306
Mijn moeder had een hoogglans keuken en die heeft 'm van ellende weer mat geverfd.
pi_36264881
Mijn ouders hebben nu 15 jaar een hoogglans keuken, omdat mijn vader het erg graag wou. Met krassen valt het wel mee, maar het grote probleem zijn de vingers.. Dit is niet altijd even goed zichtbaar, maar als de zon er op staat voel je je meteen schuldig dat je niet aan het poetsen bent.

Verder nog een tip: zorg ervoor dat de rand van het aanrechtblad niet van hout is.... Dat hebben mijn ouders dus, en dat beschadigd bij het minste geringste waardoor de verf er af spat en indeukt.
pi_36613627
Hallo Razz_Gul : bijna ALLE keukens zijn volgens mij van spaanplaat of mdf (ook de duurdere!) dus daar moet je niet mee zitten........zolang het niet nat word is er niets aan de hand....
pi_36617060
Hoogglans keuken:

En dat schoonmaken valt echt wel mee. En als je het schoon moet maken: doekje er overheen en weg zijn de vingers/andere dingen. Omdat het oppevlak geheel glad is, is het dus ook zo weer weg te poetsen.
pi_36620573
Netjes hoor
pi_37416386
wat een laffe boel allemaal.......Als je een hoogglans keuken mooi vind: gewoon doen natuurlijk!!!
vingers en krasjes?? SO BE IT!!!!
pi_37416932
Mooie keuken hoor, hierboven! Even offtopic vraagje; Welke vloer hebben jullie liggen? Welke houtsoort?
pi_37418809
ik heb ook een zwarte hoogglans keuken van ikea en heb wel eens last van vlekkerige deurtjes. om dat zoveel mogelijk te verminderen heb ik wel een tip.
Koop een fles autowax in de kleur van je keuken en zet dat hele ding in de wax. Dan vermindert de kans op vlekken aanzienlijk en wordt je keuken nog glanzender
  zondag 30 april 2006 @ 11:40:04 #95
44195 Janne33
live and let live.
pi_37422147
Over 1 1/2 week wordt de onderstaande keuken bij ons geplaatst: wit hoogglans, greeploos en zwart composiet blad. Inbouwapparatuur van Siemens en Atag!

Angels can fly because they take themselves lightly; devils fall because of their gravity
  zondag 30 april 2006 @ 13:01:41 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37424017
quote:
Op zondag 30 april 2006 11:40 schreef Janne33 het volgende:
Over 1 1/2 week wordt de onderstaande keuken bij ons geplaatst: wit hoogglans, greeploos en zwart composiet blad. Inbouwapparatuur van Siemens en Atag!
[afbeelding]
[afbeelding]
Schitterend! Wat is het er voor eentje?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 30 april 2006 @ 13:33:28 #97
44195 Janne33
live and let live.
pi_37424776
Het is een Horst-keuken (www.horstkuechen.de)
Angels can fly because they take themselves lightly; devils fall because of their gravity
pi_57881076
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
machtig mooi, deze lijkt op onze nieuwe keuken. morgen beginnen ze bij ons, greeploos off withe. hoogglans. lades, Composite zwart blad. veel grome en een keuken waar je t beste handschoenen aan moet doen met koken. met alles erop en eraan. laat maar komen. plus naast de keuken een toestand voor mijn PC. printer in dezelfde stijl. tegen die tijd plaats ik foto's.
De Puta Madre
pi_57881200
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:39 schreef jordans het volgende:
Hallo Razz_Gul : bijna ALLE keukens zijn volgens mij van spaanplaat of mdf (ook de duurdere!) dus daar moet je niet mee zitten........zolang het niet nat word is er niets aan de hand....
daar ben ik t niet mee eens. een beetje keuken moet de damp opvangen van een waterkoker die onder het deurtje staat. daar moet je wel rekening mee houden als je een keuken gaat zetten.
ook met de spotjes die erboven hangen, een beetje goede keukenboer maakt dat goed.
De Puta Madre
pi_57887707
ik heb zelf afgelopen donderdag een hoogglans keuken gekocht! eentje uit de maxi-categorie, dus met werkblad hoogte van 97 cm, composit werkblad en vaatwasser, koel-vries combi en combi-oven van Bosch, afzuigkap van AEG en gas op glas kookplaat van ATAG! ziet er heel strak uit, ben beniewd hoe het in m'n nieuwe huisje zal staan
  maandag 7 april 2008 @ 13:14:47 #101
16245 CarOnline
met lange O
pi_57887834
Haha wat leuk, zo'n oud berichtje van jezelf.
Mijn kids zijn inmiddels 9 en 5 en we laten een nieuw huis bouwen. Daar komt ook weer een hoogglanskeuken in, beviel echt zó goed! Deze keer niet van Ikea maar van een duitse firma.

Nog een paar weken, dan kunnen we hem zien
Screw them.
We're going home.
pi_57925287
schop. onze nieuwe keuken wordt gemaakt. niet door een keukencentrum maar door een vakman. ook een keukenboer . grappig is dat hij ook mijn PC die langs de keuken staat ook bij het geheel betrekt. strak met lades en greeploos. om dat alles uit te zoeken is al een genot . tegen die tijd plaats ik foto's
De Puta Madre
pi_58127952
ik wil ook een neiuwe keuken... wat betaal je gemiddeld voor een hoogglanskeuken van de ikea??
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:50:26 #104
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_58129239
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 02:34 schreef Smeej het volgende:
ik wil ook een neiuwe keuken... wat betaal je gemiddeld voor een hoogglanskeuken van de ikea??
Ik zou zeggen reken zelf eens uit. Ikea maakt je het namelijk wel heel heel makkelijk!
  Moderator vrijdag 25 april 2008 @ 15:55:34 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58304853
Op 15 mei krijg ik de sleutel. Ik ga ook een nieuwe keuken plaatsen die ik al uitgezocht en gekocht heb. Ik heb inderdaad ook gekozen voor hoogglans, tussen creme en wit-kleurig in. Ik heb geen (kleine) kinderen, dus de enige beschadigingen kunnen van mezelf komen.

Ik heb er eigenlijk ook niet over getwijfeld. Het was me duidelijk dat het hoogglans moest worden. Ik kan helaas nog geen foto's laten zien, maar ik mag aannemen binnen nu en een paar maanden wel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_58311106
Wij krijgen waarschijnlijk ook een hoogglans keuken kan alleen nog wel 5 weken duren voordat hij er is zal wel foto's plaatsen als hij er eenmaal is
pi_58315050
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 02:34 schreef Smeej het volgende:
te veel . kijk even verder. en ze zijn lelijk ouderwets.
De Puta Madre
pi_58322725
Ik heb vorige week een hoogglans witte keuken van KVIK gekocht, 4,90 breed zonder bovenkasten en zonder apparatuur met compactlaminaat blad van 12mm, ingelijmde spoelbak (onderbouw) en kraan voor 3200 euro. Goed alternatief als je in het Ikea budget gaat winkelen, maar wel de keus wil hebben uit bredere kasten en mijn inziens betere kwaliteit. Wat ik vooral prettig vond is de Ikea+ manier van zaken doen, heldere prijslijst zonder onderhandelingen.
pi_58339526
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kost dit ongeveer?, kan je fotos nemen van hoe het er nu uitziet?
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
pi_58392747
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:56 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb vorige week een hoogglans witte keuken van KVIK gekocht, 4,90 breed zonder bovenkasten en zonder apparatuur met compactlaminaat blad van 12mm, ingelijmde spoelbak (onderbouw) en kraan voor 3200 euro. Goed alternatief als je in het Ikea budget gaat winkelen, maar wel de keus wil hebben uit bredere kasten en mijn inziens betere kwaliteit. Wat ik vooral prettig vond is de Ikea+ manier van zaken doen, heldere prijslijst zonder onderhandelingen.
zonder onderhandelen, . dan ben je al te duur uit, korting vragen , IKEA keukens , neu. lijkt me niks.
De Puta Madre
pi_58401202
Ik heb een hoogglans zwarte keuken van Ikea, zat er al in toen ik het huis kocht. Ik vind het reuze meevallen met de vlekken en vingers en ben er echt superblij mee!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_58402419
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:58 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

zonder onderhandelen, . dan ben je al te duur uit, korting vragen , IKEA keukens , neu. lijkt me niks.
Ligt er aan! als je naar de mandemakers groep gaat, dus winkels als de keukenconcurrent dan ben veel en veel te duur uit zonder onderhandelen! daar moet je minstens 40% er af krijgen, geven ze dat niet, dan loop je weg! ga je naar bijv. een Imabo of een kleine zaak in de buurt, daar krijg je meteen een netto prijs! die prijs kunnen ze nog een beetje afronden naar beneden, maar meer ook niet!
pi_58410724
bij de keukenconcurrent voelde ik me opgelicht, van 17.000 tot 12.000, op het end 7.000. , voor een keuken die ze niet eens aan wilde passen aan mijn wensen, Plastick kastjes lelijke spots die uitsteken, . minder lades, wat een freubel zaak.
die keukenboeren zijn nog grotere oplichters als de autoboeren.
De Puta Madre
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:30:05 #114
44195 Janne33
live and let live.
pi_58414794
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:02 schreef denimfanatism het volgende:

[..]

Wat kost dit ongeveer?, kan je fotos nemen van hoe het er nu uitziet?
Toevallig dat ik dit bijna 2 jaar na plaatsen van onze keuken tegenkom...
Ik ben even in de administratie gedoken en de keuken heeft ¤ 18.500 gekost.

Hier wat foto's:

pi_58416556
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:30 schreef Janne33 het volgende:

[..]

Hier wat foto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er heel goed uit! Bedankt voor de informatie.
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
pi_58416688
quote:

[..]

Hier wat foto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het ziet er iig niet uit als een keuken van 18.500 eurootjes.
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:11:37 #117
44195 Janne33
live and let live.
pi_58416922
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:00 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Het ziet er iig niet uit als een keuken van 18.500 eurootjes.
en bedoel je dat positief of negatief...?
pi_58417060
quote:

[..]

Hier wat foto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind die raampjes boven de afzuiging en in de hoek bij de eettafel wel gaaf. Heb je nog meer foto's van je huis?
...
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:30:38 #119
44195 Janne33
live and let live.
pi_58417234
Hier staat onze trap.

en ergens moet op het forum nog een foto staan van de badkamer.
Ik wil echter ook graag een beetje anoniem blijven, dus daar laat ik het bij..
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:35:53 #120
44195 Janne33
live and let live.
pi_58417305
oeps...op verkeerde knop gedrukt
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:37:21 #121
44195 Janne33
live and let live.
pi_58417338

[ Bericht 100% gewijzigd door Janne33 op 01-05-2008 15:37:57 ]
pi_58417411
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:11 schreef Janne33 het volgende:

[..]

en bedoel je dat positief of negatief...?
Negatief. Het ziet er leuk uit. Maar ziet er gewoon niet duur uit. Ik zal er denk ik niet meer dan 6000-8000 voor neerleggen. Of zitten er heel wat verborgen schatten in die kasten?
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:50:35 #123
44195 Janne33
live and let live.
pi_58417565
Er zitten allemaal opberglades en besteklades weggewerkt achter de deurtjes. De inbouwapparatuur en het composiet blad (8,5 meter in totaal) maakten het een dure keuken; atag 5 pits inductie, siemens oven, warmhoudlade en vaatwasser etc.
Wij hebben indertijd helemaal niet geshopt, maar gekocht bij een bedrijf waar wij veel vertrouwen in hebben.
Ik ben er nog elke dag blij mee.
  donderdag 1 mei 2008 @ 17:27:58 #124
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_58419284
Dus als je een deurtje opendoet, moet je ook nog een lade opentrekken?
Waarom dan niet gelijk laden(fronten)? Het lijkt me nu een dubbele handeling?
pi_58419767
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:27 schreef jack4ya het volgende:
Dus als je een deurtje opendoet, moet je ook nog een lade opentrekken?
Waarom dan niet gelijk laden(fronten)? Het lijkt me nu een dubbele handeling?
Dit wordt een intelligente discussie
  donderdag 1 mei 2008 @ 17:58:27 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58419795
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:50 schreef Janne33 het volgende:
Er zitten allemaal opberglades en besteklades weggewerkt achter de deurtjes. De inbouwapparatuur en het composiet blad (8,5 meter in totaal) maakten het een dure keuken; atag 5 pits inductie, siemens oven, warmhoudlade en vaatwasser etc.
Wij hebben indertijd helemaal niet geshopt, maar gekocht bij een bedrijf waar wij veel vertrouwen in hebben.
Kan ik me voorstellen! Mijn god, ik had een doekje nodig voordat ik behoorlijk kon reageren hier!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58419849
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:50 schreef Janne33 het volgende:
Heb je ook een foto en wat info over die warmhoudlade, dat is wel iets wat ik in mijn nieuwe keuken wil hebben.
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:12:08 #128
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_58420049
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:56 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Dit wordt een intelligente discussie
Ik geloof dat ik dit een rotopmerking vind.

Gezien de hoogte van een kastje denk ik dat er meerdere laden per kast in zitten, dus een connectie met het deurtje zou betekenen dat je meerdere lades tegelijk opentrekt en dat werkt natuurlijk niet. Dus óf je opent de binnenlade met de hand, óf achter ieder deurtje zit maar 1 lade. Beide vind ik onpraktisch in gebruik dan wel ruimtelijk gebruik
Tenzij ik nog een andere optie over het hoofd zie, vind ik het vooralsnog geen domme vraag...

[ Bericht 38% gewijzigd door jack4ya op 01-05-2008 18:20:37 ]
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:58:01 #129
44195 Janne33
live and let live.
pi_58420833
Achter elk deurtje zitten twee diepe lades en één besteklade. We hebben hiervoor gekozen omdat we de keuken zo strak mogelijk wilden hebben en zonder allerlei greeplijsten. In ons huis zijn veel ingebouwde kasten gemaakt en die zijn ook allemaal greeploos. Je moet dus inderdaad eerst het deurtje uittrekken en daarna de lade. In de praktijk valt dit reuze mee, ik was er snel aan gewend.

Wat de warmhoudlade beteft; er is meer info te vinden bij Siemens of Miele. Wanneer je de lade uittrekt zit er een schakelaar waarmee je de temperatuur kunt instellen van 40 tot 80 graden geloof ik. Makkelijk om een bord eten warm te houden of om je kopjes of borden te verwarmen. Ik gebruik hem niet zo heel vaak, maar het is wel handig wanneer je eters hebt bijvoorbeeld. Wij hebben de lage versie, er is ook nog een hogere.
pi_58448757
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:12 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik dit een rotopmerking vind.

Gezien de hoogte van een kastje denk ik dat er meerdere laden per kast in zitten, dus een connectie met het deurtje zou betekenen dat je meerdere lades tegelijk opentrekt en dat werkt natuurlijk niet. Dus óf je opent de binnenlade met de hand, óf achter ieder deurtje zit maar 1 lade. Beide vind ik onpraktisch in gebruik dan wel ruimtelijk gebruik
Tenzij ik nog een andere optie over het hoofd zie, vind ik het vooralsnog geen domme vraag...
\

ga eens kijken bij een keukenboer. jij snapt er werkelijk niets van.
De Puta Madre
  zaterdag 3 mei 2008 @ 09:45:27 #131
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_58450784
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

\

ga eens kijken bij een keukenboer. jij snapt er werkelijk niets van.
Nouja zeg!
pi_58467378
Beetje laat om hier nu misschien nog op te reageren.. Maar ik heb nu bijna een jaar een zwarte hoogglans keuken en ben er nog steeds super blij mee! Continu de grepen beetpakkken ipv gewoon een duw te geven tegen lade/deur was slechts een paar dagen wennen En viezigheid op de keuken valt ook heel erg mee, zodra je het idee laat varen dat ie er continu blinkend uit moet zijn in elk geval wel Én het handige is dat je inderdaad stof ziet dus automatisch weet wanneer je er weer even een doekje overheen moet halen
Mooie van deze keuken is dat hij gedeeltelijk in een serre staat en er veel licht opvalt (ja, hierdoor zie je ook vlekken, maar dat licht is wel handig als poetslicht ) waardoor je via de keuken naar buiten kunt kijken, geeft heel mooi effect. Tot op heden nog geen enkele spijt van deze aanschaf! Die 1x in de 2 mnd poetsen weegt niet op tegen het blijvende 'ooooh' gevoel als ik de keuken inloop (en de goede reacties van andere mensen)

ps. het is alleen wel een nadeel als 'vreemden' in je keuken rondlopen, die zijn het vaak niet gewend de grepen zowel met open- als dichtdoen te gebruiken..
pi_58471911
HOOGGLANS = HYPE. Over een paar jaar is zo'n glimmende knalrode of knalblauwe keuken (zoals b.v. die IKEA-foto's hiervocen) HOPELOOS UIT.

Een keuken kost best veel geld en veel gedoe/rotzooi om te installeren. Het is geen bankstel dat niet zo duur is en makkelijk te verwijderen is.

Ik zou dus gaan voor conservatieve kleuren, b.v. creme/wit.

NOG ZO'N HYPE: Greeploze kasten. Dit ziet er best leuk/hip uit maar is totaal niet praktisch. Nu wordt meteen de kast vies door o.a. huidvet zodat de afwerklaag van de kast te lijden heeft (b.v. laklaag o.i.d.).

[ Bericht 12% gewijzigd door josvr op 04-05-2008 14:50:57 ]
pi_58472098
quote:
Op zondag 4 mei 2008 14:44 schreef josvr het volgende:
HOOGGLANS = HYPE. Over een paar jaar is zo'n glimmende knalrode of knalblauwe keuken (zoals b.v. die IKEA-foto's hiervocen) HOPELOOS UIT.

Een keuken kost best veel geld en veel gedoe/rotzooi om te installeren. Het is geen bankstel dat niet zo duur is en makkelijk te verwijderen is.

Ik zou dus gaan voor conservatieve kleuren, b.v. creme/wit.

NOG ZO'N HYPE: Greeploze kasten. Dit ziet er best leuk/hip uit maar is totaal niet praktisch. Nu wordt meteen de kast vies door o.a. huidvet zodat de afwerklaag van de kast te leiden heeft (b.v. laklaag o.i.d.).

Bullshit. Als je de huizenmarkt een beetje kent, dan weet je dat een nieuwe mooie keuken de prijs van een woning niet verhoogd. Weet je wat de reden hiervan is? Huizenkopers vervangen relatief vaak de bestaande keuken van hun nieuw gekochte woning. Who cares of het een hype is of niet. Een keuken koop je omdat je het zelf mooi vind en niet om het te verkopen. Er is dus ook totaal geen reden om de keuken te verwijderen. Daarnaast loopt dit topic al zo'n 2,5 jaar. Een 'hype' van 2,5 jaar lang, noem ik geen hype meer.
pi_58472266
quote:
Op zondag 4 mei 2008 14:55 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Bullshit. Als je de huizenmarkt een beetje kent, dan weet je dat een nieuwe mooie keuken de prijs van een woning niet verhoogd.
Het gaat er ook niet om of het de waarde verhoogd of niet, het gaat erom dat ook mensen die die keuken NU mooi vinden bij bepaalde keukens sneller zijn uitgekeken dan bij conservatieve keukens.

Stel dat nu knalblauw helemaal hip is en over 2 jaar helemaal uit, dan zit jij mooi met die keuken opgescheept. Mensen vinden namelijk mooi want andere mensen ook mooi vinden (wat dus de mode/trend is). Felle kleuren of kleurcombinaties zijn nu eenmaal trendgevoeliger dan conservatieve kleuren zoals wit/creme.

Dit is hetzelfde als bij white-wash vloeren (laminaat/hout). Deze zijn (of waren een tijdje geleden) helemaal hot. Als de trend over is zit je er mee. Je kunt dus beter gewoon licht eiken kopen want dat gaat al eeuwen goed.
pi_58473116
quote:
Op zondag 4 mei 2008 15:06 schreef josvr het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of het de waarde verhoogd of niet, het gaat erom dat ook mensen die die keuken NU mooi vinden bij bepaalde keukens sneller zijn uitgekeken dan bij conservatieve keukens.

Stel dat nu knalblauw helemaal hip is en over 2 jaar helemaal uit, dan zit jij mooi met die keuken opgescheept. Mensen vinden namelijk mooi want andere mensen ook mooi vinden (wat dus de mode/trend is). Felle kleuren of kleurcombinaties zijn nu eenmaal trendgevoeliger dan conservatieve kleuren zoals wit/creme.

Dit is hetzelfde als bij white-wash vloeren (laminaat/hout). Deze zijn (of waren een tijdje geleden) helemaal hot. Als de trend over is zit je er mee. Je kunt dus beter gewoon licht eiken kopen want dat gaat al eeuwen goed.
Er zijn heel veel soorten mensen. Je kiest een keuken die je mooi vind. Als je smaak om het jaar verandert, dan is dat je eigen probleem. Wanneer je het een echt mooie keuken vind, dan vind je dat over 2 jaar nog steeds. Ik koop een keuken die ik mooi vind, en geen keuken die ik nu gewoontjes vind, maar wel tien jaar met de keuken mee kan gaan. Als het mij niet bevalt, dan koop ik over 5 jaar een nieuwe keuken. Anders verkoop ik gewoon mijn huis en koop ik een nieuwe (grotere) huis.
pi_58475546
quote:
Op zondag 4 mei 2008 14:44 schreef josvr het volgende:
Volgens mij is het niet zozeer hoogglans dat een hype is maar de kleuren knalrood of -blauw. Een hoogglans keuken in wit of zwart is weinig trendgevoelig.. (tuurlijk zijn er mensen die een zwarte keuken een trend vinden, maar er zijn ook genoeg die het modern vinden, terwijl dat absoluut niet het geval hoeft te zijn )

Daarnaast is er altijd nog de optie om niet een nieuwe keuken te kopen maar enkel nieuwe grepen, of nieuwe frontjes.. veel mensen met low budget passen dit immers toe
pi_58483481
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 09:45 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Nouja zeg!
dit is niet onvriendelijk bedoeld. al met al kost het tegen de 9000 euro, bij een keukenboer ees zo veel.
De Puta Madre
pi_58483528
[quote]Op zondag 4 mei 2008 15:58 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Er zijn heel veel soorten mensen. Je kiest een keuken die je mooi vind. Als je smaak om het jaar verandert, dan is dat je eigen probleem. Wanneer je het een echt mooie keuken vind, dan vind je dat over 2 jaar nog steeds. Ik koop een keuken die ik mooi vind, en geen keuken die ik nu gewoontjes vind, maar wel tien jaar met de keuken mee kan gaan. Als het mij niet bevalt, dan koop ik over 5 jaar een nieuwe keuken. Anders verkoop ik gewoon mijn huis en koop ik een nieuwe (grotere) huis.
[/quote ]
ik geef liever veel geld uit voor een keuken die ik mooi vind . en die k omt er ook.

[ Bericht 14% gewijzigd door Killer_Mom op 05-05-2008 00:34:08 ]
De Puta Madre
pi_58483860
quote:
Op zondag 4 mei 2008 15:06 schreef josvr het volgende:

[..]

Koop jij altijd dingen omdat het 'hip' moet zijn? Ondanks dat het niet je eerste keuze qua smaak zou zijn?

Het gaat er toch om dat JIJ de dingen mooi vind die je koopt en het gaat er dan naar mijn idee dus niet om of het hip en trendy is. De keukenbranche verandert zo veel en vaak dat het bijna niet bij te houden is of je iets hips hebt. Over een jaar is wellicht je greep al weer hopeloos uit...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58484021
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:01 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Heb je ook een foto en wat info over die warmhoudlade, dat is wel iets wat ik in mijn nieuwe keuken wil hebben.
De warmhoudlade zit onder de oven in de hoge kastenwand.

En google doet wonderen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=warmhoudlade&meta=
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58807530
Wij hebben ook een zwart hoogglans keuken, 2 jaar geleden gekocht in Duitsland en scheelde +/- ¤ 8500,- met verschillende Nederlandse leveranciers.
Voordeel van deze duitse leverancier was de ontzettend snelle montage van de keuken (4 uur voor zo'n 14 meter keuken) en uitermate goed service waar veel bedrijven nog van kunnen leren.

Wat al eerder gezegd werd: hoogglans is geen hype, mijn ouders hadden zo'n 15 jr geleden al een hoogglans keuken en heb dit al in heel veel huizen gezien.

Vlekken en krassen is bij ons geen probleem, gewoon de grepen gebruiken waarvoor deze bedoeld zijn.

Mijn advies voor mensen die een goede kwaliteits keuken willen aanschaffen is: Hier in Nederland zoeken wat je wilt en in Duitsland voor veel minder kopen.

Gr.
pi_58811658
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:16 schreef V6Persia het volgende:
Wij hebben ook een zwart hoogglans keuken, 2 jaar geleden gekocht in Duitsland en scheelde +/- ¤ 8500,- met verschillende Nederlandse leveranciers.
Voordeel van deze duitse leverancier was de ontzettend snelle montage van de keuken (4 uur voor zo'n 14 meter keuken) en uitermate goed service waar veel bedrijven nog van kunnen leren.

Wat al eerder gezegd werd: hoogglans is geen hype, mijn ouders hadden zo'n 15 jr geleden al een hoogglans keuken en heb dit al in heel veel huizen gezien.

Vlekken en krassen is bij ons geen probleem, gewoon de grepen gebruiken waarvoor deze bedoeld zijn.

Mijn advies voor mensen die een goede kwaliteits keuken willen aanschaffen is: Hier in Nederland zoeken wat je wilt en in Duitsland voor veel minder kopen.

Gr.
Waar heb je em gekocht dan? Bij Astroh?
pi_58818740
Nee, in Bochelt bij Kuchenstudio Hans Tebroke.

http://www.kuechenstudio-tebroke.de/

Gr.
pi_58954263
vandaag uitgezocht, aanrechtblad, 2 .90 mtr. graniet en diep zwart hoogglans, geen waterkering, achteraf. bij een strakke keuken past t een water rand niet,
De Puta Madre
pi_59160196
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef V6Persia het volgende:
Nee, in Bochelt bij Kuchenstudio Hans Tebroke.

http://www.kuechenstudio-tebroke.de/

Gr.
side gezien, best leuk en zo standaard , niet wat ik wil.
De Puta Madre
pi_59160383
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef plasticvlinder het volgende:
ik ga binnenkort een nieuwe keuken aanschaffen...
nu vind ik die hoogglans keukens erg mooi..
maar volgens mij ga ik me dan dood ergeren aan vingervlekken, krasjes en dergelijke..

iemand een hoogglanskeuken, en wat vind je ervan? valt het mee of toch een afrader?

ik heb kastjes van boretti, rood hoogglans, zo al op foto, maar dan met zwart blad,
de hoogglans kastjes vallen wel mee maar ik heb ook 1 grote RVS ladekast, zo'n spoelbakkast van RVS
en nog een kastje van RVS

RVS is dus een regelrechte ramp...........

je blijft poetsen, had ik dat geweten had ik het nooit genomen, het is mooi hoor maar alleen als je alles
weer eens nét opgepoets hebt

dus mijn raad zo weinig mogelijk RVS !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:34:42 #148
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59163502
RVS vind ik juist super makkelijk, maar je moet wel het juiste schoonmaakspul hebben!
Eentje om alles eens in de zoveel tijd goed te ontvetten (HG over reiniger), een keukenrol om tussendoor vuil weg te nemen (dat plakt namelijk niet echt vast aan RVS mits! je ook ook iets gebruikt om het RVS in te olien! Wij gebruiken Uxor Polish van Ecolab (het heet nu anders geloof ik). Dat is een soort olie die je RVS verzorgt, laat glansen, zorgt dat vuil niet vastkoekt, en dat het mooi egaal zonder die schoonmaakvlekken oogt. Je hebt er heel weinig van nodig trouwens.

Als ik geen polish gebruik, dan zie ik wel dat je vlekken na schoonmaken houdt, maar met een polish Echt briljant! Ik zou nooit meer zonder RVS willen. (maar áltijd polish gebruiken)
pi_59168307
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:34 schreef jack4ya het volgende:
RVS vind ik juist super makkelijk, maar je moet wel het juiste schoonmaakspul hebben!
Eentje om alles eens in de zoveel tijd goed te ontvetten (HG over reiniger), een keukenrol om tussendoor vuil weg te nemen (dat plakt namelijk niet echt vast aan RVS mits! je ook ook iets gebruikt om het RVS in te olien! Wij gebruiken Uxor Polish van Ecolab (het heet nu anders geloof ik). Dat is een soort olie die je RVS verzorgt, laat glansen, zorgt dat vuil niet vastkoekt, en dat het mooi egaal zonder die schoonmaakvlekken oogt. Je hebt er heel weinig van nodig trouwens.

Als ik geen polish gebruik, dan zie ik wel dat je vlekken na schoonmaken houdt, maar met een polish Echt briljant! Ik zou nooit meer zonder RVS willen. (maar áltijd polish gebruiken)
kun je niet even op het flesje kijken hoe het precies heet en waar ik dat kan kopen

ga ik het meteen halen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:11:35 #150
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59171735
Ik heb de fabrikant gebeld, het is een beetje van dat semi-professionele spul. Aangezien ik zo lang met een fles doe en er destijds 3 gelijk gekocht had, heb ik het al een tijd niet meer gekocht.

Ik zal even googlen.

(volgens mijn kan je het bij de Sligro ed halen)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:23:17 #151
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59172046
Ik denkd at het nu Chromol heet... Anders even EcoLab in Nieuwegein bellen?
pi_59174302
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef jack4ya het volgende:
oké doe ik thanks
pi_59175451
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef jack4ya het volgende:
ik heb gebeld;

kun je alleen kopen als je een bedrijf hebt, bij o.a. Sligro/Ven in Amsterdam

maar dan heb je dus eerst een pasje nodig, die kun je aanvragen met een K>v.K. uitreksel van je bedrijf

nah ja om een lang verhaal kort te maken, niet te koop voor particulieren, dus wes maar blij dat je toen 3 flessen hebt gekocht

balen.........
pi_59352585
gister is mijn keuken eruitgehaald, niets meer over, behalve de vaatwasser en de comby oven. onze keukenboer wil dat die 2 aperaten blijven werken , daar mag ik t de volgende bijna 3 weken mee doen , wat een puinzooi.
De Puta Madre
pi_59478587
en erg gezellig, vandaag is de stucadoor geweest, het duurste gedeelte zit nu achter t stucwerk, loodgieter en electro , met dit weer kan zaterdag of maandag de keuken erin. t schiet op.
De Puta Madre
pi_59855783
iemand voor voor vragen? ?
De Puta Madre
pi_59913200
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef Janne33 het volgende:
Achter elk deurtje zitten twee diepe lades en één besteklade. We hebben hiervoor gekozen omdat we de keuken zo strak mogelijk wilden hebben en zonder allerlei greeplijsten. In ons huis zijn veel ingebouwde kasten gemaakt en die zijn ook allemaal greeploos. Je moet dus inderdaad eerst het deurtje uittrekken en daarna de lade. In de praktijk valt dit reuze mee, ik was er snel aan gewend.

Wat de warmhoudlade beteft; er is meer info te vinden bij Siemens of Miele. Wanneer je de lade uittrekt zit er een schakelaar waarmee je de temperatuur kunt instellen van 40 tot 80 graden geloof ik. Makkelijk om een bord eten warm te houden of om je kopjes of borden te verwarmen. Ik gebruik hem niet zo heel vaak, maar het is wel handig wanneer je eters hebt bijvoorbeeld. Wij hebben de lage versie, er is ook nog een hogere.
aangezien ik je niet kan pm'en hoop ik dat je dit leest :p
ik zag enkele foto's van jouw keuken en een foto van je trap en je hebt een ongelooflijk goede smaak qua inrichting en design die ook ongelooflijk goed overeenkomt met mijn smaak. Jouw droomkeuken zal ik ook nooit kunnen betalen maar ik vind het toch heerlijk om er naar te kijken. Ik vroeg me af of je soms nog foto's van je huis hebt waaronder vooral de badkamer, slaapkamer en woonkamer?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:48:29 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59913376
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

oké doe ik thanks
Ik gebruik de rvs-olie van HG. Koop je gewoon bij de Gamma. Geen moeilijk gedoe.
Paar druppels olie op een doekje; inwrijven..superglans.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:01:06 #159
44195 Janne33
live and let live.
pi_59916681
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:38 schreef Kiwibos het volgende:

[..]

aangezien ik je niet kan pm'en hoop ik dat je dit leest :p
ik zag enkele foto's van jouw keuken en een foto van je trap en je hebt een ongelooflijk goede smaak qua inrichting en design die ook ongelooflijk goed overeenkomt met mijn smaak. Jouw droomkeuken zal ik ook nooit kunnen betalen maar ik vind het toch heerlijk om er naar te kijken. Ik vroeg me af of je soms nog foto's van je huis hebt waaronder vooral de badkamer, slaapkamer en woonkamer?
Dank je!
Ik heb je inmiddels een pm gestuurd.
pi_60178509
morgen, vrijdag komen de RVS stopcontacten binnen, de achterwand , tegels 60 bij 30 zitten erin,
het laatste loodje, foto's komen eraan.
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')