Gut met zo'n fraaie grote ruimtequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb ook een hoogglans keuken! Ik woon sinds augustus hier in mn nieuwe huisje, nieuwbouw, dus ook de keuken kon ik helemaal zelf uitkiezen!
Ik vind hoogglans ook erg mooi! Nu moet ik zeggen dat ik hier maar met zn tweeën woon, van vlekken en krassen ed hebben wij dus nauwelijks last. En ook na feestjes ziet het er altijd nog netjes uit! Maar misschien met kleine kinderen dat het toch minder praktisch kan zijn?? (al heb ik daar geen ervaring mee)
Van mijn kant bevalt de hoogglans keuken dus erg goed, ik heb trouwens een witte met een bijna zwart graniet aanrechtblad.
Geen last van vlekken en krassen hier!
[afbeelding]
Impressie van mijn keukentje
Die wil ik dus ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef Marsepein het volgende:
Dit is een impressie van wat wij hebben gekocht. Het is niet helemaal hetzelfde, maar de kleuren kloppen wel.
We hebben een minder zware greep, en aluminium accenten (Greep, plint, front oven, kopkant werkblad) Verder hebben we gekozen voor een maxiline.
[afbeelding]
Levering is eind deze maand, plaatsing doet een bevriende timmerman. Zodra die geplaatst is, komen er 'live' foto's!
yummm!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef Allan24 het volgende:
Een hoogglans keuken is wel mooi
IKEA heeft deze:
Abstrakt rood
[afbeelding]
Abstrakt wit
[afbeelding]
Abstrakt zwart
[afbeelding]
Linjär blauw
[afbeelding]
Schitterend! Wat is het er voor eentje?quote:Op zondag 30 april 2006 11:40 schreef Janne33 het volgende:
Over 1 1/2 week wordt de onderstaande keuken bij ons geplaatst: wit hoogglans, greeploos en zwart composiet blad. Inbouwapparatuur van Siemens en Atag!
[afbeelding]
[afbeelding]
machtig mooi, deze lijkt op onze nieuwe keuken. morgen beginnen ze bij ons, greeploos off withe. hoogglans. lades, Composite zwart blad. veel grome en een keuken waar je t beste handschoenen aan moet doen met koken.quote:Op zondag 30 april 2006 11:40 schreef Janne33 het volgende:
Over 1 1/2 week wordt de onderstaande keuken bij ons geplaatst: wit hoogglans, greeploos en zwart composiet blad. Inbouwapparatuur van Siemens en Atag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar ben ik t niet mee eens. een beetje keuken moet de damp opvangen van een waterkoker die onder het deurtje staat. daar moet je wel rekening mee houden als je een keuken gaat zetten.quote:Op maandag 3 april 2006 17:39 schreef jordans het volgende:
Hallo Razz_Gul : bijna ALLE keukens zijn volgens mij van spaanplaat of mdf (ook de duurdere!) dus daar moet je niet mee zitten........zolang het niet nat word is er niets aan de hand....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |