abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:23:17 #151
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59172046
Ik denkd at het nu Chromol heet... Anders even EcoLab in Nieuwegein bellen?
pi_59174302
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef jack4ya het volgende:
oké doe ik thanks
pi_59175451
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef jack4ya het volgende:
ik heb gebeld;

kun je alleen kopen als je een bedrijf hebt, bij o.a. Sligro/Ven in Amsterdam

maar dan heb je dus eerst een pasje nodig, die kun je aanvragen met een K>v.K. uitreksel van je bedrijf

nah ja om een lang verhaal kort te maken, niet te koop voor particulieren, dus wes maar blij dat je toen 3 flessen hebt gekocht

balen.........
pi_59352585
gister is mijn keuken eruitgehaald, niets meer over, behalve de vaatwasser en de comby oven. onze keukenboer wil dat die 2 aperaten blijven werken , daar mag ik t de volgende bijna 3 weken mee doen , wat een puinzooi.
De Puta Madre
pi_59478587
en erg gezellig, vandaag is de stucadoor geweest, het duurste gedeelte zit nu achter t stucwerk, loodgieter en electro , met dit weer kan zaterdag of maandag de keuken erin. t schiet op.
De Puta Madre
pi_59855783
iemand voor voor vragen? ?
De Puta Madre
pi_59913200
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef Janne33 het volgende:
Achter elk deurtje zitten twee diepe lades en één besteklade. We hebben hiervoor gekozen omdat we de keuken zo strak mogelijk wilden hebben en zonder allerlei greeplijsten. In ons huis zijn veel ingebouwde kasten gemaakt en die zijn ook allemaal greeploos. Je moet dus inderdaad eerst het deurtje uittrekken en daarna de lade. In de praktijk valt dit reuze mee, ik was er snel aan gewend.

Wat de warmhoudlade beteft; er is meer info te vinden bij Siemens of Miele. Wanneer je de lade uittrekt zit er een schakelaar waarmee je de temperatuur kunt instellen van 40 tot 80 graden geloof ik. Makkelijk om een bord eten warm te houden of om je kopjes of borden te verwarmen. Ik gebruik hem niet zo heel vaak, maar het is wel handig wanneer je eters hebt bijvoorbeeld. Wij hebben de lage versie, er is ook nog een hogere.
aangezien ik je niet kan pm'en hoop ik dat je dit leest :p
ik zag enkele foto's van jouw keuken en een foto van je trap en je hebt een ongelooflijk goede smaak qua inrichting en design die ook ongelooflijk goed overeenkomt met mijn smaak. Jouw droomkeuken zal ik ook nooit kunnen betalen maar ik vind het toch heerlijk om er naar te kijken. Ik vroeg me af of je soms nog foto's van je huis hebt waaronder vooral de badkamer, slaapkamer en woonkamer?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:48:29 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59913376
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

oké doe ik thanks
Ik gebruik de rvs-olie van HG. Koop je gewoon bij de Gamma. Geen moeilijk gedoe.
Paar druppels olie op een doekje; inwrijven..superglans.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:01:06 #159
44195 Janne33
live and let live.
pi_59916681
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:38 schreef Kiwibos het volgende:

[..]

aangezien ik je niet kan pm'en hoop ik dat je dit leest :p
ik zag enkele foto's van jouw keuken en een foto van je trap en je hebt een ongelooflijk goede smaak qua inrichting en design die ook ongelooflijk goed overeenkomt met mijn smaak. Jouw droomkeuken zal ik ook nooit kunnen betalen maar ik vind het toch heerlijk om er naar te kijken. Ik vroeg me af of je soms nog foto's van je huis hebt waaronder vooral de badkamer, slaapkamer en woonkamer?
Dank je!
Ik heb je inmiddels een pm gestuurd.
Angels can fly because they take themselves lightly; devils fall because of their gravity
pi_60178509
morgen, vrijdag komen de RVS stopcontacten binnen, de achterwand , tegels 60 bij 30 zitten erin,
het laatste loodje, foto's komen eraan.
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')