oké doe ik thanksquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik denkd at het nu Chromol heet... Anders even EcoLab in Nieuwegein bellen?
ik heb gebeld;quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik denkd at het nu Chromol heet... Anders even EcoLab in Nieuwegein bellen?
aangezien ik je niet kan pm'en hoop ik dat je dit leest :pquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef Janne33 het volgende:
Achter elk deurtje zitten twee diepe lades en één besteklade. We hebben hiervoor gekozen omdat we de keuken zo strak mogelijk wilden hebben en zonder allerlei greeplijsten. In ons huis zijn veel ingebouwde kasten gemaakt en die zijn ook allemaal greeploos. Je moet dus inderdaad eerst het deurtje uittrekken en daarna de lade. In de praktijk valt dit reuze mee, ik was er snel aan gewend.
Wat de warmhoudlade beteft; er is meer info te vinden bij Siemens of Miele. Wanneer je de lade uittrekt zit er een schakelaar waarmee je de temperatuur kunt instellen van 40 tot 80 graden geloof ik. Makkelijk om een bord eten warm te houden of om je kopjes of borden te verwarmen. Ik gebruik hem niet zo heel vaak, maar het is wel handig wanneer je eters hebt bijvoorbeeld. Wij hebben de lage versie, er is ook nog een hogere.
Ik gebruik de rvs-olie van HG. Koop je gewoon bij de Gamma. Geen moeilijk gedoe.quote:
Dank je!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:38 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
aangezien ik je niet kan pm'en hoop ik dat je dit leest :p
ik zag enkele foto's van jouw keuken en een foto van je trap en je hebt een ongelooflijk goede smaak qua inrichting en design die ook ongelooflijk goed overeenkomt met mijn smaak. Jouw droomkeuken zal ik ook nooit kunnen betalen maar ik vind het toch heerlijk om er naar te kijken. Ik vroeg me af of je soms nog foto's van je huis hebt waaronder vooral de badkamer, slaapkamer en woonkamer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |