Waarom denk je dat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat het niet al te lang meer gaat duren... Die uitgerekende datum gaat ze zeker niet halen...
Terwijl Tanja heel zielig op rantsoen zit..... schande is het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef Loedertje het volgende:
Bah wat zijn ze allemaal ondankbaar zeg
Hebben ze eten, en dan zeggen ze dat ze vol zitten en gooien ze de restjes zometeen zo weg in de prullenbak.
Ondankbare verwende nesten .
Volledig en volmondig mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef Loedertje het volgende:
Hebben ze eten, en dan zeggen ze dat ze vol zitten en gooien ze de restjes zometeen zo weg in de prullenbak.
Koninginnen doen dat soort dingen niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Dido nooit excuses aan Lieske aangeboden als ze zo zwaar tilt aan wat er gisteren tussen Linda en Roel is gebeurt?
Was me nog niet opgevallen,quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:30 schreef milagro het volgende:
Wat loopt Roel eigenlijk raar, hij schopt zijn voeten naar voren, zoiets, geloof ik, het is een raar loopje, en dan zo die armen langs het lange lijf, polsen tegen de bovenbenen, handen naar buiten... en dan met dat roze rokje aan, een heel vreemd geheel
Als ze driekwart wegmieteren zou dat inderdaad belachelijk zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef Loedertje het volgende:
Dido verwacht excuses van Lieske omdat ze "voor haar beurt sprak"quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Dido nooit excuses aan Lieske aangeboden als ze zo zwaar tilt aan wat er gisteren tussen Linda en Roel is gebeurt?
Da's voor die nerds die BB alleen op tv kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we nu een hele aflevering kijken met als onderwerp "de homo"
Ik vond het sinds donderdag al een niet boeiend gespreksonderwerp in het huis.
zoals gewoonlijk weer uitstekend verwoordquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:39 schreef milagro het volgende:
Roel denkt aan die massage voor Dido vorige week, zo met zijn handen over haar warme blote rug en dan zo langzaam naar beneden naar haar....., en dan denkt hij aan 2 minuten gebek met een dronken Brabantse lor om daarna in slaap te knallen.... shit shit shit shit shit shit fuck fuck kut godverde kut shit aaarhhghhh![]()
![]()
![]()
Idd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:03 schreef jalla het volgende:
als je paar dagen geen streams gezien hebt is die tv uitzending best handig om beetje bij te blijven
Ja, hilarisch! En welke fokker voorspelde dat ook alweerquote:
Het is een heel onzeker mannetje eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:30 schreef milagro het volgende:
Wat loopt Roel eigenlijk raar, hij schopt zijn voeten naar voren, zoiets, geloof ik, het is een raar loopje, en dan zo die armen langs het lange lijf, polsen tegen de bovenbenen, handen naar buiten... en dan met dat roze rokje aan, een heel vreemd geheel
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:39 schreef milagro het volgende:
Roel denkt aan die massage voor Dido vorige week, zo met zijn handen over haar warme blote rug en dan zo langzaam naar beneden naar haar....., en dan denkt hij aan 2 minuten gebek met een dronken Brabantse lor om daarna in slaap te knallen.... shit shit shit shit shit shit fuck fuck kut godverde kut shit aaarhhghhh![]()
![]()
![]()
Alleen dat kutsmurfen stemmetjequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:16 schreef jalla het volgende:
vind nattelie nu wel leuker dan toen ralph nog in huis zat. was misschien toch soort rem voor haar.
Was wel klasse. Joost weet ook dat het flauwekul is en dat er geen homo is. Dan kan hij net zo goed op zichzelf stemmen om het stereotyp aan de kaak te stellen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:13 schreef jalla het volgende:
het blijft toch raar.
je zit met een aantal mensen ion een huis en er wordt je gezegd: er is een homo, wie denk je dat het is.
en dat je dan antwoord: ik denk dat ik het ben
blijf het vaag vinden
Hij beweerde ook dat Nathalie had gezegd dat Joost zich teveel afzonderde van de groep en teveel met Menno omging. Volgens haar was dat beslist niet waar. Hij haalt allemaal dingen aan die er niet zijn en die allang zijn uitgesproken. Nare man die Rob.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef jalla het volgende:
Vond dat stukje met rob wel verhelderend, (al deed die het om te stoken) .
Dat vind ik ook zit zijn kans af te wachten om richting dido te lopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
Roel weet zich geen houding te nemen
Ja en Joost is bezet en ook geen ex van Naatquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:22 schreef k_i_m het volgende:
"Neehoor, Ralph moet eruit, voor mijn vriend, anders is het raar!"
Nou, flikker Joost er dan ook maar uit, daar is ze een stuk intiemer mee dan Ralph.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:
Terecht met z'n jongensregels. Misschien dat ie nog wel een keer sorry gaat zeggen tegen Bart.quote:
Het stomme is, dat ik hun met Lieske gister, als drietal wel een gezellig clubje vondquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
De siamese tweeling nog steeds samen (natuurlijk)
Die heeft het vannacht erg goed voor zichzelf verpest.quote:
En uiteraard steken ze geen poot uit en wachten ze op de koffiequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De siamese tweeling nog steeds samen (natuurlijk)
Doet ie vast nog wel, maar niet nu, denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die heeft het vannacht erg goed voor zichzelf verpest.
Snap niet dat hij naar dido loopt en met haar gaat praten.
Ik snap er ook niks van. Is dat een mannenprobleem of zo? Je kan toch gewoon zeggen "Dido, ik voel me heel erg kut door gisteravond en ik wil graag even met je praten, kan dat?"quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
Snap niet dat hij naar dido loopt en met haar gaat praten.
Ik heb de bewoners er alleen nog maar over gehoord waar Nathalie zelf niet bij was. Want ze zijn allemaal zooooo eerlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet vaker iets over dat kinderstemmetje van Nathalie zeggen, ik gooi steeds vaker het geluid uit als ze zo bezig is, krijg er echt de kriebles van
Ik niet vind het wel leuk dat zo'n macho op zijn bek is gegaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zowaar een beetje medelijden met Roel.
Heb ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet vaker iets over dat kinderstemmetje van Nathalie zeggen, ik gooi steeds vaker het geluid uit als ze zo bezig is, krijg er echt de kriebles van
Maar hij lijdt zo duidelijk en dat doet me toch wat. Arme knul.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:31 schreef regenworm het volgende:
Ik niet vind het wel leuk dat zo'n macho op zijn bek is gegaan.![]()
![]()
![]()
Mannen en pratenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Is dat een mannenprobleem of zo? Je kan toch gewoon zeggen "Dido, ik voel me heel erg kut door gisteravond en ik wil graag even met je praten, kan dat?"
Ach ja... zelfs Chantal heeft heel af en toe wel eens een goed moment. Doe je niets aan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het stomme is, dat ik hun met Lieske gister, als drietal wel een gezellig clubje vond![]()
Ik proest bijna m'n koffie tegen de monitor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij lijdt zo duidelijk en dat doet me toch wat. Arme knul.
Ik zou het al lang gedaan hebben (ben Man)quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Is dat een mannenprobleem of zo? Je kan toch gewoon zeggen "Dido, ik voel me heel erg kut door gisteravond en ik wil graag even met je praten, kan dat?"
Ja, is eigenlijk ook wel een beetje dom van me. Zo'n klein zinnetje tegen Dido is natuurlijk een soort quantummechanica.quote:
Het erge is dat Dido vast heel erg opgewonden wordt nu ze Roel zo ziet lijden. Dat is dan wel weer erg jammer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook, totaal geen medelijden met Roel. Laat hem lekker gaar koken. Dan leert ie het misschien wel. Hoewel, het is al de tweede keer hè dat ie zoiets flikt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik niet vind het wel leuk dat zo'n macho op zijn bek is gegaan.![]()
![]()
![]()
Sorry van je koffiequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik proest bijna m'n koffie tegen de monitor.![]()
prima leerproces voor hemquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roel is 26, kom op zeg, ik ken jongens van 17 die gewoon sorry zeggen of "hey er zit me iets dwars kunnen we praten".quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk ook wel een beetje dom van me. Zo'n klein zinnetje tegen Dido is natuurlijk een soort quantummechanica.
Daarom heb ik ook liever dat Roel doet of z'n neus bloedt of zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:34 schreef scanman01 het volgende:
Het erge is dat Dido vast heel erg opgewonden wordt nu ze Roel zo ziet lijden. Dat is dan wel weer erg jammer.
Hij moet Dido gewoon dumpen en lekker romantisch en geil gaan doen met Linda. Die twee passen veel beter samenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ook, totaal geen medelijden met Roel. Laat hem lekker gaar koken. Dan leert ie het misschien wel. Hoewel, het is al de tweede keer hè dat ie zoiets flikt?
De vorige was het ook sorry en het gebruikelijke geneuzel.
Precies. Hij moet gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Dan komt DIdo vanzelf naar hem toequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook liever dat Roel doet of z'n neus bloedt of zo.
Roel moet gewoon met Linda naar de jacuzzie gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook liever dat Roel doet of z'n neus bloedt of zo.
Linda en roel passen erg goed bij elkaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moet Dido gewoon dumpen en lekker romantisch en geil gaan doen met Linda. Die twee passen veel beter samen![]()
Linda heeft ontdekt, dat Roel toch niet al teveel te bieden heeft (die paar cm van hemquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel moet gewoon met Linda naar de jacuzzie gaan![]()
Laat Dido maar lekker zitten met haar koninginnen gedrag![]()
-edit- was Rob vergeten in mijn telling, maar telt toch mee als hele man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef jalla het volgende:
zal nu toch wel een vrouw uitgaan komende keer btw?, anders wordt het 7 3 of zo
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Roel op een gegeven moment nog over is met 5 of 6 meidenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef jalla het volgende:
zal nu toch wel een vrouw uitgaan komende keer btw?, anders wordt het 7 3 of zo
Volgens mij wordt dat door BB volkomen genegeerd. Zo moeilijk ze het voor Lieske maakten, zo makkelijk is het nu voor Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef schatje het volgende:
Waar heeft Roel die 10.000 euro verstopt? In z'n koffer toch?
Maar daar zal Dido nooit achterkomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Linda heeft ontdekt, dat Roel toch niet al teveel te bieden heeft (die paar cm van hem)
Dus die verlangt er niet meer zo naar![]()
Staat wel tegenover dat Roel er iets voor moest doen (20 spannende sigaretten) en dat Lieske alleen ja of nee moest zeggen, haar mond moet houden (moet Roel ook) en het geld verstoppen. Dat was dus eigenlijk haar opdracht en het moeilijkste stuk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij wordt dat door BB volkomen genegeerd. Zo moeilijk ze het voor Lieske maakten, zo makkelijk is het nu voor Roel.
Nou er zit wel een verschil tussen een kraakpand of dat appartementje van Dido hoor, je kunt ook overdrijvenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:48 schreef KRIBBET het volgende:
Roel een beetje afkraken over zijn huis en zelf 3 hoog in een achterbuurt wonen![]()
Klopt, maar Lieske zat dan weer met de wetenschap in haar maag dat door haar keuze de groep op rantsoen moest. (of moest blijven)quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat Roel er iets voor moest doen (20 spannende sigaretten) en dat Lieske alleen ja of nee moest zeggen, haar mond moet houden (moet Roel ook) en het geld verstoppen. Dat was dus eigenlijk haar opdracht en het moeilijkste stuk.
Ik weet het niet, maar 't schijnt dat er in zijn onderbroek plaats genoeg isquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef schatje het volgende:
Waar heeft Roel die 10.000 euro verstopt? In z'n koffer toch?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar 't schijnt dat er in zijn onderbroek plaats genoeg is![]()
![]()
Ja, Roel heeft op zich de groep helemaal niet benadeeld door te roken. Indirect wel omdat Tanja ging roken met de kutsmoes dat er toch al iemand had gerookt, maar dat kan je Roel niet aanrekenen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Klopt, maar Lieske zat dan weer met de wetenschap in haar maag dat door haar keuze de groep op rantsoen moest. (of moest blijven)
Uiteraard is het wel een groot verschil maar zoals Dido zich gedraagd en doet is walgelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou er zit wel een verschil tussen een kraakpand of dat appartementje van Dido hoor, je kunt ook overdrijven![]()
Wat een vergelijkende verhalenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:54 schreef jalla het volgende:
joost kent iemand met een glazen oog. nog meer enge verhalen en dan zegt roel out of the blue dat die een keer in een coffeeshop zat terwijl iemand een uzi leegschoot, en daarmee de bedrijfslijder in het hoofd trof
Dan moet je eens in A'dam of R'dam kijken wat een echte achterbuurt is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
(en dat van die achterbuurt is niet overdreven)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Dido lepelt haar neus even leeg
[afbeelding]
[afbeelding]
Je brengt het met zoveel gevoel Scanquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
En ergens in een hoekje, helemaal eenzaam, ligt iemand uit te rusten.
[afbeelding]
Zal wel de lokale coffee shop zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef jalla het volgende:
ik zit steeds maar naar die kleding te kijken (bij gebrek aan echt leuke diskussies in het huis). en het valt me op dat het t-shirt van joost hetzelfde motief heeft als de trui van roel. En ook dat menno nu volgens mij het t-shirt aan heeft, wat ralph altijd aanhad. Met dan op de achterkant: its 5 o'clock somewhere.
En ik vraag me dan af: welke kleding winkel (keten) is de sponsor van die kleding?
(iemand die toevallig dat motief op trui roel herkent als zijnde een merk of design? )
Joost had weinig kleding bij zich en mocht wat kleding aantrekken van Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef jalla het volgende:
ik zit steeds maar naar die kleding te kijken (bij gebrek aan echt leuke diskussies in het huis). en het valt me op dat het t-shirt van joost hetzelfde motief heeft als de trui van roel. En ook dat menno nu volgens mij het t-shirt aan heeft, wat ralph altijd aanhad. Met dan op de achterkant: its 5 o'clock somewhere.
En ik vraag me dan af: welke kleding winkel (keten) is de sponsor van die kleding?
(iemand die toevallig dat motief op trui roel herkent als zijnde een merk of design? )
Homo zijn is inderdaad een misdaadquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:10 schreef jalla het volgende:
Vraag me trouwens af of het echt flauwekul is dat er een homo in het huis zit. Of er een homo of niet in het huis zou zitten was helemaal geen issue. En omdat ze het zo expliciet ben ik geneigd te denken dat het klopt, met dan joost als dader
Nee joh, toch een ziekte?quote:
Je lijdt aan RLS-dementiequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Douwe vindt Fleur sowieso een lekker wijf
Ik heb het geluid uit. Ging er blindelings van uit dat dat een quote was uit zo'n suffe poging tot verhaal van Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Douwe vindt Fleur sowieso een lekker wijf
Voor straf. BB was nog nooit zo hardquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Er toch nog even opterugkomend: Het stukje van Linda waarin ze haar moeder feliciteerd is dus idd niet getoond.
Wat een trut is dat zeg, "Ja als je ziet hoe makkelijk dat allemaal gaat met jou"quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef jalla het volgende:
arm eraf voor een miljoen (leuke diskussie in bijzijn rob btw!!) is er een die het overweegt, dacht nattelie
Shirt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef jalla het volgende:
edit: dat t-shirt menno is toch anders. laat ook maar niet echt intressant verder
hm ... dat lijkt me voor Hummie best op te brengen ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:20 schreef -Delta- het volgende:
Wie wilt d'r arm eraf halen voor 1 miljoen?
Nathalie?
Uit jouw mondquote:
JOOST heeft het daaroverquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:23 schreef newsman het volgende:
Ze hebben het nu over een reet rimmen van Rikkert.
Joost heeft dat shirt van Roel gehad omdat hij vond dat hij te weinig leuke kleding bij zich had volgens mij.quote:
Beetje wel ja. Kom Lieske, trek eens wat anders aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
Wat ziet Lies eruit vandaag, zo kinderlijk.
Ja, verder dalen kon ook zo ongeveer niet meer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef FlowKey het volgende:
de Seend... Dido stijgt weer in mijn achting
idd, ik had dan ook niet gedacht dat ik nog een gemeenschappelijke interesse met haar zou ontdekkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, verder dalen kon ook zo ongeveer niet meer.
Dido?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:40 schreef jalla het volgende:
als ik eerlijk ben en het zo allemaal zie, dan kan eigelijk alleen dido winnen lijkt het. heel misschien joost.
ga weer wat anders doen, bye
Ik denk dat die Jalla niet bijster veel BB kijktquote:
Hopelijk lacht hij ons op 15 december niet recht in de bek uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat die Jalla niet bijster veel BB kijkt
de eerste BB was toch tot 29-12 of is dat mijn gebrek aan goed geheugen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk lacht hij ons op 15 december niet recht in de bek uit
Maar die kans is niet bijster groot gelukkig.
Dido ligt goed in de groep en zolang de groep haar niet nomineert, zal ze ver komen en kan ze ook niet door de mensen thuis eruit gestemd worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat die Jalla niet bijster veel BB kijkt
30e was er nog iets op tv herinner ik me, avond voor oud&nieuw.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de eerste BB was toch tot 29-12 of is dat mijn gebrek aan goed geheugen?
Ja dat vroeg ik me ook al af, Linda en Ingrid zitten dacht ik nog in het bubbelbad dus ik moet effe denken wie dat nou zou kunnen zijn.....ehhh....ik weet het al, Tanjaquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Wie ging er nu al slapen?
nou ja iedergeval na kerst hahaha jammer dat het deze keer de 15e al afgelopen isquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
30e was er nog iets op tv herinner ik me, avond voor oud&nieuw.
Of dat was de finale of de 31e was de finale.
Ik heb de voorgaande BB's nooit gekeken, per toeval weet ik dat ik die avond voor oud&nieuw tv keek en daar iets van zag. (Ben een ster in dingen en data onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nou ja iedergeval na kerst hahaha jammer dat het deze keer de 15e al afgelopen is
Zeker wetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef Wup het volgende:
n'avond samen
duffe bedoeling zo te lezen.....
Ik ook, actie actie actiequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Knurkie het volgende:
ik hoop op een leuke opdracht voor morgen
ja het is idd. ook niet zo vreemdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
Zeker wetenmaar dat is meestal na 'the day after' (was vorige keer ook toen ze een feestje hadden, loeisaaie dag die erop volgt gegarandeerd!
)
O dan zap ik snel even naar S3quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
Chantal vindt het erg om elkaar een mes in de rug te steken. Het valt stil...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
Hij schoof het lekker af ja, maar Rob was zo slim om niet door te hebben dat ze per lamp bedoeldequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: "Ja háhá, zo dom ben ik nou ook niet hoor...
Rob: Nee maar ja, je bent lekker bezig...
Oei... je kijkt niet al te liefquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
Ze zijn allemaal zo slapjes vanavond, jezus wat een ellende na gister zeg, meteen helemaal suf, duf, lam en brak...
Oh wee he als ze vanavond allemaal om 23:00 al in bed liggen
Rob dronk gisteren wel champgne zag ik misschien ene kater van dat ene glasquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
wat mankeert de geheelonthouder dan vandaag?
ze heeft eens een verhaal vertelt over haar werk waaruit bleek dat ze ergens alleen op een kantoortje zit; maar ik weet niet of dat haar huidige baan betrofquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af hoe het moet zijn om Chantal als 'office manager' te hebben![]()
maar, maar, maar, ze is er helemaal klaar mee hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Volgens mij geniet Dido hier met volle teugen van: een berouwvolle Roel naast zich.
Is goed voor hem, die jongen is al de 2e keer fout bezig geweest, volgend feestje is het 3 op een rijquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Volgens mij geniet Dido hier met volle teugen van: een berouwvolle Roel naast zich.
Daarom zette ik offiice manager tussen apostrofjes, ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ze heeft eens een verhaal vertelt over haar werk waaruit bleek dat ze ergens alleen op een kantoortje zit; maar ik weet niet of dat haar huidige baan betrof
Winter valt vroeg dit jaar.quote:
Morgen ziten ze weer gezellig naast elkaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef Wup het volgende:
[..]
maar, maar, maar, ze is er helemaal klaar mee hoor
gisteren nog in bikini in de tuin, nu zit die doos met haar wintermuts op! wat een kuttekop is het toch.quote:
Nou smeriger dan een uur geleden kan het niet worden iig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:27 schreef ruby het volgende:
Dido zit gezellig te vertellen over onthoofdingen.
Wat had ze toen weer te melden?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou smeriger dan een uur geleden kan het niet worden iig.
Iedereen zat in de woonkamer en het ging over het feit, wat je allemaal niet voor geld zou doen.quote:
Lekker taktisch inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:
Je eigen been eraf voor 1 miljoen, zou Nathalie doen (leuk voor Rob en ook het feit, dat ze het ziet als niks, als je been eraf gaat).
Jezus, lekker lomp zeg. Je been er afhakken voor 1 miljoen. Nee hoor Nath, een been er af moet kunnen, geen probleem. Je hebt er tenslotte toch twee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:
Iedereen zat in de woonkamer en het ging over het feit, wat je allemaal niet voor geld zou doen.
Maden, oorsmeer, sperma, darmen eten voor een miljoen.
Je eigen been eraf voor 1 miljoen, zou Nathalie doen (leuk voor Rob en ook het feit, dat ze het ziet als niks, als je been eraf gaat).
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:
Ze zei net als ze met haar voet vast zou zitten en nog 3 minuten tijd had voordat een krokodil haar op zou eten, dat ze dan even haar voet eraf zou zagen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker taktisch inderdaad.![]()
Achterlijk wijf, dat je dat sowieso al zou doen voor geld.![]()
Dat je het denkt/zou doen is 1 ding.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker taktisch inderdaad.![]()
Achterlijk wijf, dat je dat sowieso al zou doen voor geld.![]()
Je kunt het ook positief uitleggen. Dat het dus alles behalve het einde betekent als je nog maar 1 been hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:
Dan heeft ze idd ook de hersens van een smurf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat je het denkt/zou doen is 1 ding.
Dat je dat zegt waar Rob bij is "Ja als je ziet hoe makkelijk het gaat, kijk naar Rob".
Dan ben je echt zo dom als een stoeptegel, dat je denkt dat zoiets geen impact heeft, dat hij het er niet meer moeilijk mee heeft.
Ach dat soort dingen maak je gewoon geen grapjes over. Ik iig niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief uitleggen. Dat het dus alles behalve het einde betekent als je nog maar 1 been hebt.
Doeiquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
Na al die nare verhalen in de woonkamer nog even naar het bubblebad gezapt: hebben ze het goddomme nog stééds over gisteravond.
En Linda zit zich steeds verder te distantiëren van Roel. Min wijf.
Ik heb ff genoeg van het stelletje daar.![]()
Nathalie relateert dat alleen aan haar eigen ontbrekende tieten. Denkt dat die prothese van Rob net zoiets is als haar kipfiletjes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef -Delta- het volgende:
Dan ben je echt zo dom als een stoeptegel, dat je denkt dat zoiets geen impact heeft, dat hij het er niet meer moeilijk mee heeft.
Ik ook niet. Maar Nathalie is een heeeeel ander verhaal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach dat soort dingen maak je gewoon geen grapjes over. Ik iig niet.
Ik was net wat te laat met m'n editquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar Nathalie is een heeeeel ander verhaal.
Ikookquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik was net wat te laat met m'n edit![]()
volgens mij was het ingrid, en ging het om een armquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen zat in de woonkamer en het ging over het feit, wat je allemaal niet voor geld zou doen.
Maden, oorsmeer, sperma, darmen eten voor een miljoen.
Naat heeft ook iets gezegd, ws hebben ze allebei iets gezegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij was het ingrid, en ging het om een arm
Ze zou dat wel doen voor een miljoen omdat je je met 1 arm best kon redden.
Toen vroegen ze aan Rob of ie er 2 miljoen voor over had om z'n been weer terug te hebben en Rob beaamde dat
Roel weet alles zo goed, die is zo wereldwijs joh, zoveel landen gezien, zoveel panden gekraaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
Ze hebben het over berovingen
Roel:"dat doen junkies niet"
Hij gaat wel erg ver in zijn ideeen dat drug en negatief gedrag niet samen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |