Oei... je kijkt niet al te liefquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
Ze zijn allemaal zo slapjes vanavond, jezus wat een ellende na gister zeg, meteen helemaal suf, duf, lam en brak...
Oh wee he als ze vanavond allemaal om 23:00 al in bed liggen
Rob dronk gisteren wel champgne zag ik misschien ene kater van dat ene glasquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
wat mankeert de geheelonthouder dan vandaag?
ze heeft eens een verhaal vertelt over haar werk waaruit bleek dat ze ergens alleen op een kantoortje zit; maar ik weet niet of dat haar huidige baan betrofquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af hoe het moet zijn om Chantal als 'office manager' te hebben![]()
maar, maar, maar, ze is er helemaal klaar mee hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Volgens mij geniet Dido hier met volle teugen van: een berouwvolle Roel naast zich.
Is goed voor hem, die jongen is al de 2e keer fout bezig geweest, volgend feestje is het 3 op een rijquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Volgens mij geniet Dido hier met volle teugen van: een berouwvolle Roel naast zich.
Daarom zette ik offiice manager tussen apostrofjes, ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ze heeft eens een verhaal vertelt over haar werk waaruit bleek dat ze ergens alleen op een kantoortje zit; maar ik weet niet of dat haar huidige baan betrof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |