30e was er nog iets op tv herinner ik me, avond voor oud&nieuw.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de eerste BB was toch tot 29-12 of is dat mijn gebrek aan goed geheugen?
Ja dat vroeg ik me ook al af, Linda en Ingrid zitten dacht ik nog in het bubbelbad dus ik moet effe denken wie dat nou zou kunnen zijn.....ehhh....ik weet het al, Tanjaquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Wie ging er nu al slapen?
nou ja iedergeval na kerst hahaha jammer dat het deze keer de 15e al afgelopen isquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
30e was er nog iets op tv herinner ik me, avond voor oud&nieuw.
Of dat was de finale of de 31e was de finale.
Ik heb de voorgaande BB's nooit gekeken, per toeval weet ik dat ik die avond voor oud&nieuw tv keek en daar iets van zag. (Ben een ster in dingen en data onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nou ja iedergeval na kerst hahaha jammer dat het deze keer de 15e al afgelopen is
Zeker wetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef Wup het volgende:
n'avond samen
duffe bedoeling zo te lezen.....
Ik ook, actie actie actiequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Knurkie het volgende:
ik hoop op een leuke opdracht voor morgen
ja het is idd. ook niet zo vreemdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
Zeker wetenmaar dat is meestal na 'the day after' (was vorige keer ook toen ze een feestje hadden, loeisaaie dag die erop volgt gegarandeerd!
)
O dan zap ik snel even naar S3quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
Chantal vindt het erg om elkaar een mes in de rug te steken. Het valt stil...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
Hij schoof het lekker af ja, maar Rob was zo slim om niet door te hebben dat ze per lamp bedoeldequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: "Ja háhá, zo dom ben ik nou ook niet hoor...
Rob: Nee maar ja, je bent lekker bezig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |