Waarom denk je dat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat het niet al te lang meer gaat duren... Die uitgerekende datum gaat ze zeker niet halen...
Terwijl Tanja heel zielig op rantsoen zit..... schande is het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef Loedertje het volgende:
Bah wat zijn ze allemaal ondankbaar zeg
Hebben ze eten, en dan zeggen ze dat ze vol zitten en gooien ze de restjes zometeen zo weg in de prullenbak.
Ondankbare verwende nesten .
Volledig en volmondig mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef Loedertje het volgende:
Hebben ze eten, en dan zeggen ze dat ze vol zitten en gooien ze de restjes zometeen zo weg in de prullenbak.
Koninginnen doen dat soort dingen niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Dido nooit excuses aan Lieske aangeboden als ze zo zwaar tilt aan wat er gisteren tussen Linda en Roel is gebeurt?
Was me nog niet opgevallen,quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:30 schreef milagro het volgende:
Wat loopt Roel eigenlijk raar, hij schopt zijn voeten naar voren, zoiets, geloof ik, het is een raar loopje, en dan zo die armen langs het lange lijf, polsen tegen de bovenbenen, handen naar buiten... en dan met dat roze rokje aan, een heel vreemd geheel
Als ze driekwart wegmieteren zou dat inderdaad belachelijk zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef Loedertje het volgende:
Dido verwacht excuses van Lieske omdat ze "voor haar beurt sprak"quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Dido nooit excuses aan Lieske aangeboden als ze zo zwaar tilt aan wat er gisteren tussen Linda en Roel is gebeurt?
Da's voor die nerds die BB alleen op tv kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we nu een hele aflevering kijken met als onderwerp "de homo"
Ik vond het sinds donderdag al een niet boeiend gespreksonderwerp in het huis.
zoals gewoonlijk weer uitstekend verwoordquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:39 schreef milagro het volgende:
Roel denkt aan die massage voor Dido vorige week, zo met zijn handen over haar warme blote rug en dan zo langzaam naar beneden naar haar....., en dan denkt hij aan 2 minuten gebek met een dronken Brabantse lor om daarna in slaap te knallen.... shit shit shit shit shit shit fuck fuck kut godverde kut shit aaarhhghhh![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |