Hij beweerde ook dat Nathalie had gezegd dat Joost zich teveel afzonderde van de groep en teveel met Menno omging. Volgens haar was dat beslist niet waar. Hij haalt allemaal dingen aan die er niet zijn en die allang zijn uitgesproken. Nare man die Rob.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef jalla het volgende:
Vond dat stukje met rob wel verhelderend, (al deed die het om te stoken) .
Dat vind ik ook zit zijn kans af te wachten om richting dido te lopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
Roel weet zich geen houding te nemen
Ja en Joost is bezet en ook geen ex van Naatquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:22 schreef k_i_m het volgende:
"Neehoor, Ralph moet eruit, voor mijn vriend, anders is het raar!"
Nou, flikker Joost er dan ook maar uit, daar is ze een stuk intiemer mee dan Ralph.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:
Terecht met z'n jongensregels. Misschien dat ie nog wel een keer sorry gaat zeggen tegen Bart.quote:
Het stomme is, dat ik hun met Lieske gister, als drietal wel een gezellig clubje vondquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
De siamese tweeling nog steeds samen (natuurlijk)
Die heeft het vannacht erg goed voor zichzelf verpest.quote:
En uiteraard steken ze geen poot uit en wachten ze op de koffiequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De siamese tweeling nog steeds samen (natuurlijk)
Doet ie vast nog wel, maar niet nu, denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die heeft het vannacht erg goed voor zichzelf verpest.
Snap niet dat hij naar dido loopt en met haar gaat praten.
Ik snap er ook niks van. Is dat een mannenprobleem of zo? Je kan toch gewoon zeggen "Dido, ik voel me heel erg kut door gisteravond en ik wil graag even met je praten, kan dat?"quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
Snap niet dat hij naar dido loopt en met haar gaat praten.
Ik heb de bewoners er alleen nog maar over gehoord waar Nathalie zelf niet bij was. Want ze zijn allemaal zooooo eerlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet vaker iets over dat kinderstemmetje van Nathalie zeggen, ik gooi steeds vaker het geluid uit als ze zo bezig is, krijg er echt de kriebles van
Ik niet vind het wel leuk dat zo'n macho op zijn bek is gegaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zowaar een beetje medelijden met Roel.
Heb ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet vaker iets over dat kinderstemmetje van Nathalie zeggen, ik gooi steeds vaker het geluid uit als ze zo bezig is, krijg er echt de kriebles van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |