Ik verwacht eerlijk gezegd dat Roel op een gegeven moment nog over is met 5 of 6 meidenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef jalla het volgende:
zal nu toch wel een vrouw uitgaan komende keer btw?, anders wordt het 7 3 of zo
Volgens mij wordt dat door BB volkomen genegeerd. Zo moeilijk ze het voor Lieske maakten, zo makkelijk is het nu voor Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef schatje het volgende:
Waar heeft Roel die 10.000 euro verstopt? In z'n koffer toch?
Maar daar zal Dido nooit achterkomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Linda heeft ontdekt, dat Roel toch niet al teveel te bieden heeft (die paar cm van hem)
Dus die verlangt er niet meer zo naar![]()
Staat wel tegenover dat Roel er iets voor moest doen (20 spannende sigaretten) en dat Lieske alleen ja of nee moest zeggen, haar mond moet houden (moet Roel ook) en het geld verstoppen. Dat was dus eigenlijk haar opdracht en het moeilijkste stuk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij wordt dat door BB volkomen genegeerd. Zo moeilijk ze het voor Lieske maakten, zo makkelijk is het nu voor Roel.
Nou er zit wel een verschil tussen een kraakpand of dat appartementje van Dido hoor, je kunt ook overdrijvenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:48 schreef KRIBBET het volgende:
Roel een beetje afkraken over zijn huis en zelf 3 hoog in een achterbuurt wonen![]()
Klopt, maar Lieske zat dan weer met de wetenschap in haar maag dat door haar keuze de groep op rantsoen moest. (of moest blijven)quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat Roel er iets voor moest doen (20 spannende sigaretten) en dat Lieske alleen ja of nee moest zeggen, haar mond moet houden (moet Roel ook) en het geld verstoppen. Dat was dus eigenlijk haar opdracht en het moeilijkste stuk.
Ik weet het niet, maar 't schijnt dat er in zijn onderbroek plaats genoeg isquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef schatje het volgende:
Waar heeft Roel die 10.000 euro verstopt? In z'n koffer toch?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar 't schijnt dat er in zijn onderbroek plaats genoeg is![]()
![]()
Ja, Roel heeft op zich de groep helemaal niet benadeeld door te roken. Indirect wel omdat Tanja ging roken met de kutsmoes dat er toch al iemand had gerookt, maar dat kan je Roel niet aanrekenen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Klopt, maar Lieske zat dan weer met de wetenschap in haar maag dat door haar keuze de groep op rantsoen moest. (of moest blijven)
Uiteraard is het wel een groot verschil maar zoals Dido zich gedraagd en doet is walgelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou er zit wel een verschil tussen een kraakpand of dat appartementje van Dido hoor, je kunt ook overdrijven![]()
Wat een vergelijkende verhalenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:54 schreef jalla het volgende:
joost kent iemand met een glazen oog. nog meer enge verhalen en dan zegt roel out of the blue dat die een keer in een coffeeshop zat terwijl iemand een uzi leegschoot, en daarmee de bedrijfslijder in het hoofd trof
Dan moet je eens in A'dam of R'dam kijken wat een echte achterbuurt is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
(en dat van die achterbuurt is niet overdreven)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Dido lepelt haar neus even leeg
[afbeelding]
[afbeelding]
Je brengt het met zoveel gevoel Scanquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
En ergens in een hoekje, helemaal eenzaam, ligt iemand uit te rusten.
[afbeelding]
Zal wel de lokale coffee shop zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef jalla het volgende:
ik zit steeds maar naar die kleding te kijken (bij gebrek aan echt leuke diskussies in het huis). en het valt me op dat het t-shirt van joost hetzelfde motief heeft als de trui van roel. En ook dat menno nu volgens mij het t-shirt aan heeft, wat ralph altijd aanhad. Met dan op de achterkant: its 5 o'clock somewhere.
En ik vraag me dan af: welke kleding winkel (keten) is de sponsor van die kleding?
(iemand die toevallig dat motief op trui roel herkent als zijnde een merk of design? )
Joost had weinig kleding bij zich en mocht wat kleding aantrekken van Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef jalla het volgende:
ik zit steeds maar naar die kleding te kijken (bij gebrek aan echt leuke diskussies in het huis). en het valt me op dat het t-shirt van joost hetzelfde motief heeft als de trui van roel. En ook dat menno nu volgens mij het t-shirt aan heeft, wat ralph altijd aanhad. Met dan op de achterkant: its 5 o'clock somewhere.
En ik vraag me dan af: welke kleding winkel (keten) is de sponsor van die kleding?
(iemand die toevallig dat motief op trui roel herkent als zijnde een merk of design? )
Homo zijn is inderdaad een misdaadquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:10 schreef jalla het volgende:
Vraag me trouwens af of het echt flauwekul is dat er een homo in het huis zit. Of er een homo of niet in het huis zou zitten was helemaal geen issue. En omdat ze het zo expliciet ben ik geneigd te denken dat het klopt, met dan joost als dader
Nee joh, toch een ziekte?quote:
Je lijdt aan RLS-dementiequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Douwe vindt Fleur sowieso een lekker wijf
Ik heb het geluid uit. Ging er blindelings van uit dat dat een quote was uit zo'n suffe poging tot verhaal van Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Douwe vindt Fleur sowieso een lekker wijf
Voor straf. BB was nog nooit zo hardquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Er toch nog even opterugkomend: Het stukje van Linda waarin ze haar moeder feliciteerd is dus idd niet getoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |