dat ook jahquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tyfusIk ben blij dat ik een 100mbit lijn heb
Ik had Kepler een friend request gestuurd dus die zal wel zoiets hebben vanquote:
Dan moeten er dit keer wel mensen opdagen.quote:
Ach het is toch een Xbox topic, daar is alles groot.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef Tain het volgende:
Sorry maar 13.5MB voor een OP is best wel asociaal groot
Riddickquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal eens een Xbox top 5 posten met mijn persoonlijke cijfer voor die games erachter:
5) Jade Empire (7.5)
4) Fable (8)
3) Burnout 3 (9)
2) Rainbow Six 3 (9)
1) Alien Hominid (9.5)
Teleurstelling,... mmmm,...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijstjes
Ik geef meteen mijn teleurstellingen top 5
5) Second Sight
4) Timesplitters 3
3) Halo 2
2) Sudeki
1) Kameo weer verschoven
Ik zal van jou eens een top 3 maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Top 3 accessoires:
3) Headset
2) Afstandsbediening
1) Donkerblauwe Xbox controller S uit Japan
Das ook een mooi lijstje jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
Top 3 Xbox live momenten:
1) De ka%&er opmerkingen van Thor
2) De gezamelijke suicide jump van het gebouw in RS3
3) B. beuken met Forza op Nurburgring !
Idd heel cool.... Die physics zijn ook erg cool.... net als Rainbow Six ragdoll vallen ze naar beneden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef kepler het volgende:
cool moment net in Far Cry: Ik had een boobytrap gezet, maar dat mannetje liep net niet ver genoegDie ik schiet hem neer met een headshot, en hij valt een klein stukje naar achteren en PETS zo die boobytrap tegen zijn aarsch
en dat slaan is echt cool. Het leukste is als er 2 mannetjes staan: 1tje doodmeppen en dan met je shotgun in 1 beweging die tweede neerschieten
zo'n cool spel
ik denk het wel. Was echt supermooi die waterval en ook erg goed geluidquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idd heel cool.... Die physics zijn ook erg cool.... net als Rainbow Six ragdoll vallen ze naar beneden.
Al met een bootje gevaren bij die waterval?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk het wel. Was echt supermooi die waterval en ook erg goed geluid
Ik ben alleen mn jetski kwijtgeraakt daarDe waterval wilde ik eens wat beter bekijken en voer er onderdoor, maar toen lag de jetski op het vasteland
Ik ga hem ruilen tegen DOAX dus dat komt wel goed denk ik. Bepaalde stukken overnieuw moeten doen is niet het probleem zolang ik maar niet het idee krijg dat het oneerlijk moeilijk is gemaakt omdat het anders te makkelijk zou worden (zoals bij BO3 met het catch-up systeem).quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef Neverstop het volgende:
Panzer Dragoon Orta is HEEL erg vet, maar je moet er van houden.
Bovendien ligt de moeilijkheidsgraad vrij hoog, het is niet onmogelijk, maar sommige dingen zal je wel een paar keer moeten doen.
De laatste eindbaas is me nog niet gelukt. Zitten ook wel een zooi unlockables bij, dus vrij lange speelduur.
Top spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door speknek op 04-10-2005 08:04:54 ]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:gast, wil je aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn dank zal groot en voor eeuwig zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door speknek op 04-10-2005 08:05:10 ]The line is a dot to you!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef kepler het volgende:
[..]
gast, wil je aubWeet ik. Maar ik ben niet de gene die info geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn dank zal groot en voor eeuwig zijn![]()
jij bent toch Dj_Day-V?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik ben niet de gene die info geeft
___________________________O___________________________quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef H.Flick het volgende:
De enige constante factor is FFVII
Dat dommequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
alleen jammer van die Limietquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tyfusIk ben blij dat ik een 100mbit lijn heb
Ik zit bij de eindbaas volgens mij, enige stukje uit het spel wat verdomme niet te doen isquote:
Iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:09 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zit bij de eindbaas volgens mij, enige stukje uit het spel wat verdomme niet te doen is
Coolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef H.Flick het volgende:
*Far Cry gekocht*
Ik ging een xbox360 reserveren en ging met Far Cry naar buiten (en geen Xbox360 reservering)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef twi het volgende:PETER JACKSON
HALO MOVIE
FANTASTISCH!
Was eerst echt HEEL sceptisch over de film Halo, gezien de Uwe Ball geruchten, maar nu dit bekend is, heb ik er het volste vertrouwen in. Hopelijk worden alle boeken verfilmd, al dan niet voor elk boek een aparte film.
sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef twi het volgende:PETER JACKSON
HALO MOVIE
FANTASTISCH!
Was eerst echt HEEL sceptisch over de film Halo, gezien de Uwe Ball geruchten, maar nu dit bekend is, heb ik er het volste vertrouwen in. Hopelijk worden alle boeken verfilmd, al dan niet voor elk boek een aparte film.
Ik heb op het moment geen gamertag, ik moet nog een UTP kabeltje trekken naar mn Xbox en daarna neem ik pas weer live. Gaat morgen allemaal gebeuren, dus dan post ik het wel in dit topic.quote:
Tja,... eerst even kijken wat die met King Kong doet !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef twi het volgende:PETER JACKSON
HALO MOVIE
FANTASTISCH!
Ok,.. komt later danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb op het moment geen gamertag, ik moet nog een UTP kabeltje trekken naar mn Xbox en daarna neem ik pas weer live. Gaat morgen allemaal gebeuren, dus dan post ik het wel in dit topic.
Prachtig spel trouwens, de junglesfeer is schitterend en het knallen werkt ook perfect. Vanmiddag vond ik zelfs mijn broer achter mn Xbox met Far Cry en die heeft sinds de Nintendo game&watch niet meer gegamed.
Eindbaas is moeilijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef Darkzell het volgende:
En hoe was ie qua moeilijkheidsgraad en overall ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sla over, far cry word mijn laatste live titel, heeeeeeeeeel mischien full spectrum 10 hammers nog maar dat was het dan wel, laatste single player game word ninja gaiden blackquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Modern combat einde deze maand op LIVE ...
We hypen je nog wel omquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik sla over, far cry word mijn laatste live titel, heeeeeeeeeel mischien full spectrum 10 hammers nog maar dat was het dan wel, laatste single player game word ninja gaiden black
valt te proberen hequote:
Ik hoop dat Strol hem ook haalt... ik heb alleen al die 50 euro over puur om jou te zien crashen met een helicopterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Modern combat einde deze maand op LIVE ...
Stond laatst al op de site. Blijft een leuk filmjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.tooshocking.com/index.php?ns=view_vid&id=676
Leuk om nou eens een beeld te hebben van zo'n schreeuwamerikaan op LIVE.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Stond laatst al op de site. Blijft een leuk filmje![]()
Jup ik ook. Ik moet eerlijk toegeven wel wat gecheat te hebben want ik vond het te frustrerendquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:03 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jup ik ook. Ik moet eerlijk toegeven wel wat gecheat te hebben want ik vond het te frustrerend![]()
Tering, sinds je mod bent ben je overal nog sneller bijquote:
Blijft een heerlijk ding..... Ik merk het ook aan Far Cry,... prima spel die gewoon prima meegaat. Het lijkt soms wel alsof de machine nog niet klaar is, maar toch,... na Far Cry en BF is het voor mij echt over...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:14 schreef Bastard het volgende:
The movies, dat spel over een film maken met prachtige gfx is trouwens ook gold gegaan.
Waarom komen die leuke titels allemaal wanneer je besloten hebt om te stoppen met de xbox en de 360 te gaan halen
De xbox is een jonge dood gestorven.
Ik zal jouw kut eens... oh nee...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,.. en de movies lijkt me een kutspel
Soms het ik het idee dat de Xbox sowieso tijdelijk was en dat ze altijd al de 360 wilden maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal jouw kut eens... oh nee...
Nee, mag hopen dat de 360 langer meegaat zeg!
Far Cry haalt echt het maximale uit de Xbox hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blijft een heerlijk ding..... Ik merk het ook aan Far Cry,... prima spel die gewoon prima meegaat. Het lijkt soms wel alsof de machine nog niet klaar is, maar toch,... na Far Cry en BF is het voor mij echt over...
Oh,.. en de movies lijkt me een kutspel
Ik zal eens het maximale uit jou halen !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Far Cry haalt echt het maximale uit de Xbox hoorBen wel blij dat de 360 eraan komt
Ben je snel klaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal eens het maximale uit jou halen !
Haloquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.tooshocking.com/index.php?ns=view_vid&id=676
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Halo2 vlgs mij.. maar die middelvinger ook op de beeldbuis zetten, of stompen geven aan de tvquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Halo?
Heb ik ook soms, maar niet zo agressief. Zo van "yeah right"
whahahaha,... Intertoysquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
Kheb overigs hele dorp bij ons al afgebeld voor TW2006.. nergens natuurlijk.
De mooiste reactie kwam van Intertoys "Die komt voorlopig niet hoor"
Sure.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahaha,... Intertoys
Dimplus heeft hem al hoor... even bellen en morgen heb je hem
Ik doelde meer op "als je hem vandaag besteld heb je hem morgen"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.dimplus.nl/link.asp?pid=441764&s=17
niet bij dimplus of wehkamp.... bestelde bij wehkamp laatst iets om 22:00 s' avonds.... volgende dag in mijn busquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "als je hem vandaag besteld heb je hem morgen"
Dat zal wel Maandag worden dan
Ik zal eens op jou hoofd klikken,...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
niet bij dimplus of wehkamp.... bestelde bij wehkamp laatst iets om 22:00 s' avonds.... volgende dag in mijn busDimplus moet je voor 16:00 bellen
Dus ALS je wilt gamen morgen dan kan dat
Wehkamp heeft ook bliksem bezorging Gijs
Klik dan met je hoofd
Kon je op bezorgtijden klikken? Ze sturen meestal een acceptgiro meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou hoofd klikken,...
Nou ik heb de bestelling gedaan bij Whekamp.. (?) en ik kon direct betalen.. moet zeker aan de deur dan denk ik?
Aniways.. als ik hem morgen dan niet heb, dan ben jij verantwoordelijk![]()
Heerrrrlijk dan.. dat zeiden ze namelijk niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kon je op bezorgtijden klikken? Ze sturen meestal een acceptgiro mee
Je ik vul vaak de rechterkant in. Bestellen zonder klant te worden optie en dan kan ik een page verder mijn bezorgdatum klikken... meestal de dag daarna al. Zelfs om 22:00 s' avonds kan dat nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerrrrlijk dan.. dat zeiden ze namelijk niet.
wel als je donderdag besteld, je het vrijdag hebt
Ja, las het net, komt met acceptgiro thuis... he lekker Gijs, scheelt me weer een hoop stress en gebel dit keer dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je ik vul vaak de rechterkant in. Bestellen zonder klant te worden optie en dan kan ik een page verder mijn bezorgdatum klikken... meestal de dag daarna al. Zelfs om 22:00 s' avonds kan dat nog.
Ik kreeg toen een pakketje nog geen 13 uur later in de bus met daarin de acceptgiro !
Lekker Gijs.... dat wordt een heerlijk weekend voor jequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, las het net, komt met acceptgiro thuis... he lekker Gijs, scheelt me weer een hoop stress en gebel dit keer dan.
Trek dat niet he, godganse land afbellen voor een spel, en 99% van de mensen die je aan de lijn krijgt weten niet eens wat een xbox is. Kan je ze wel slaaannnnnn
Ik zal jou eens in mn brievenbus passen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker Gijs.... dat wordt een heerlijk weekend voor jeEn je hoeft er niet voor thuis te blijven.... past gewoon in je brievenbus
Far Cry Instinctsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb m'n x-box een tijdje niet meer gebruikt maar daar gaat vanaf nu weer verandering in komen, wat zijn goede spellen die laatst gereleased zijn?
ja die lijkt me erg leuk, maar op de screenshots die ik op ign zie ziet het er erg goed uit, maar gister op Gammo zag ik het ook en toen zag het er best slecht uit. heb jij 'm? issie mooi?quote:
Ja 2 bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo2 vlgs mij.. maar die middelvinger ook op de beeldbuis zetten, of stompen geven aan de tv
Echt meesterlijk
Het is de missing link tussen de Xbox en de Xbox360. Echt schitterend gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja die lijkt me erg leuk, maar op de screenshots die ik op ign zie ziet het er erg goed uit, maar gister op Gammo zag ik het ook en toen zag het er best slecht uit. heb jij 'm? issie mooi?
Die last.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, las het net, komt met acceptgiro thuis... he lekker Gijs, scheelt me weer een hoop stress en gebel dit keer dan.
Trek dat niet he, godganse land afbellen voor een spel, en 99% van de mensen die je aan de lijn krijgt weten niet eens wat een xbox is. Kan je ze wel slaaannnnnn
ah kijk dat klinkt goed. deze ga ik zeker halen danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is de missing link tussen de Xbox en de Xbox360. Echt schitterend gewoon.
Grafisch idd erg mooi. Maak je daar maar geen zorgen om !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah kijk dat klinkt goed. deze ga ik zeker halen dan![]()
Geen Livequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:40 schreef Morthill het volgende:
Maar kunje dan niet beter voor de PC halen eignelijk>
niet met mijn pcquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:40 schreef Morthill het volgende:
Maar kunje dan niet beter voor de PC halen eignelijk>
Waarschijnlijk iets met een firewall, was voor Burnout 3 ook nodig om poorten open te zetten anders kon ik niet in de game komen met Bastard bijv.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Mensen hier een idee waarom je soms friends niet kan joinen of verstaan. Had het met RB3 wel eens, met Halo 2 en nu ook met Far Cry,.... games bestaan niet terwijl ze met zijn allen daarop aan het gamen zijn. Ik kom namelijk niet op Kepler's zijn games en als iemand anders hem aanmaakt en we zijn beiden in dat spel verstaan we elkaar niet....
Geeen idee... iemand ?
Wat is jou nickname dan op LIVEquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met een firewall, was voor Burnout 3 ook nodig om poorten open te zetten anders kon ik niet in de game komen met Bastard bijv.
Nog steeds Tain NL, maar nog steeds geen kabel getrokken naar mijn Xboxquote:
Even toevoegen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog steeds Tain NL, maar nog steeds geen kabel getrokken naar mijn Xbox
Ik zal mijn XP firewall eens uitzetten... misschien helpt datquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met een firewall, was voor Burnout 3 ook nodig om poorten open te zetten anders kon ik niet in de game komen met Bastard bijv.
Oh dan zal ik je wel ergens in mn lijst hebben staan maar sta je nooit onlinequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog steeds Tain NL, maar nog steeds geen kabel getrokken naar mijn Xbox
Altijd uitzetten dat ding.. die werkt echt kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal mijn XP firewall eens uitzetten... misschien helpt dat
Zag ik nu ergens dat je TW2006 al gespeeld had?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dan zal ik je wel ergens in mn lijst hebben staan maar sta je nooit online
Zoals meerendeel van mn friends.. skip er wel eens doorheen en dat ik denk "waar ken ik die Gijs nou van dan"
Voelt veiliger maar is dus kutquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Altijd uitzetten dat ding.. die werkt echt kut.
Nee, we wachten in spanning op de postmanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag ik nu ergens dat je TW2006 al gespeeld had?
Mischien helpt het om geen peuken te roken met je headset op, daar kan je microfoon van verbrandenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Mensen hier een idee waarom je soms friends niet kan joinen of verstaan. Had het met RB3 wel eens, met Halo 2 en nu ook met Far Cry,.... games bestaan niet terwijl ze met zijn allen daarop aan het gamen zijn. Ik kom namelijk niet op Kepler's zijn games en als iemand anders hem aanmaakt en we zijn beiden in dat spel verstaan we elkaar niet....
Geeen idee... iemand ?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mischien helpt het om geen peuken te roken met je headset op, daar kan je microfoon van verbranden
zou ook aan mij kunnen liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Geeen idee... iemand ?
Veel plezier... laat even weten hoe die is !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:23 schreef Bastard het volgende:
TW is binnen![]()
Laatste spel voor de box dan![]()
Kwas al een uur bezig met het poppetje bouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel plezier... laat even weten hoe die is !
Je was lang onlinequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kwas al een uur bezig met het poppetje bouwen
En tis fucking groot
De SP is zeker goed.... en ik vind ook Predator mode het coolst online. Maar dat capture the sample is ook cool....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:03 schreef Gamedemon het volgende:
Dat far cry is echt vet online, athans de predator mode
ik vind dat chaos en teamchaos niet echt geschikt voor het formaat van de meeste mappen, maar predator mode is echt geniaal.
De single player is tot zover ook best wel goed, vooral dat alles first person gebeurt is erg vet gedaan.
Dus cut scenes in first person en alles, zoals in het begin als je ff een tukkie gaat doen, je gaat liggen en je kijkt naar de lucht, je word wakker en er hangen 2 helis die je beschieten.
je ziet jezelf op de bodem van het schip springen en zegt iets van motherfuckers en je springt first person uit de boot.
die mijn ging uit zichzelf af dat was het vreemde, ik was nog geeneens in de buurt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De SP is zeker goed.... en ik vind ook Predator mode het coolst online. Maar dat capture the sample is ook cool....
Ik plaatste een mijn, maar ik wist niet dat je achter me liep gisterenSorry
Dat doe ik ook,... en op bruggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vooral bij predator zijn die claymores handig om bij dat powerding te plaatsen
Ja lekker weer hoor.. bekende banen maar allemaal een stuk mooier afgewerkt.quote:
Ik heb die puur omdat de Saturn versie erbij zit.... die is zo briljantquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:52 schreef Darkzell het volgende:
Heb gister Panzer Dragoon Orta binnen gekregen en tot nu toe is het een zeer vermakelijke game. Ik ben nog niet zo ver natuurlijk dus miss dat het nog verandert. Zit nu in episode 5 dus hopelijk blijft ie leuk.
Ik weet het niet meer.... uitspelen op easy of na level 5 of 6 ofzo... weet het niet meer. Check gamefaqs.com ofzo !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef Darkzell het volgende:
Hoeveel levels zitten er trouwens in en wanneer krijg je die Saturn versie.
Uitgesteld? Volgens mij is dat altijd al de releasedate geweest. Daarom vond ik het al raar dat je zo enthousiast deed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie overal ineens dat de release date voor BF2 voor Xbox is uitgesteld !!
Due for release on 18/11/2005
Dan haal ik hem niet.... paar weken later kan ik 360 gamen namelijk
Nee ik zag overal 26 oktober staan dus dacht ik van nou,.... even dik 5 weekjes gamen... maar nee. Ik hou het nu op FCI !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uitgesteld? Volgens mij is dat altijd al de releasedate geweest. Daarom vond ik het al raar dat je zo enthousiast deed.
Ergens in het eerste kwartaal komt hij ook op de 360 uit!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Nee ik zag overal 26 oktober staan dus dacht ik van nou,.... even dik 5 weekjes gamen... maar nee. Ik hou het nu op FCI !
Kun je beter 2004 halen, is waarschijnlijk nog goedkoper. Ik vond 2004 veel fijner spelen dan 2005. Betere menustructuur, leukere soundtrack, betere opzet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef Klonk het volgende:
Mischien al eerder gemeld maar Tiger Woods 2005 ligt nu voor 9,99 (een tientje dusbij de Intertoys
Geeft op die witte knop rammen dan geen voldoening? ;?0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:10 schreef Klonk het volgende:
ik heb 2005 veel op de pc gespeeld en wou eigenlijk wel eens weten hoe een golfspel op de xbox speelde, en het is best wel lekker eigenlijk, al mis het lekker uit kunnen halen met de muis.
ik doe weer mee (als het mag o heilige sjotimequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer Far Cry gamenBen aan een map begonnen.... vrij veel opties... doch simpel te maken !
Wat een vraagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik doe weer mee (als het mag o heilige sjotime)
dat wantrouwen ook..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een vraag![]()
Ja tuurlijk....
Kan ik weer afgeslacht worden door je
zolang je er niet over droomt is het goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:56 schreef Morthill het volgende:
Zit over die game te dneken namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou het spel zelf een 7.5 geven ofzo, maargoed wie ben ik he
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:07 schreef Gamedemon het volgende:
Kheb vanavond jade empire uitgespeeld, ik vind de 9ens en 10en veels te hoog die het spel krijgt.
het begin is er goed, erg sfeervol en alles.
totdat je in tien landing aankomt, daar begint alles hetzelfde te worden, tis quests aannemen in de stad, stad uitlopen en alles in 1 keer afronden, en zo de rest van het spel door.
combat systeem is ook erg simpel, je kan op A drukken voor een normale attack, op B om een blockend iemand te laten stoppen met blocken en dat was het.
je hebt wel verschillende stylen maar das allemaal 1 pot nat.
ook erg stom hoe de support styles werken, ik kon met 1 style de vijand stunnen, vervolgens snel switchen om damage te doen, en snel weer terug om em te stunnen en zo de hele tijd door.
zo heb ik zelfs de eindbaas omgelegd, echt te simpel gewoon.
en het verhaal was ook niet al te schokkend, einde zag ik redelijk aankomen ook.
voorderest wel een leuke game om te spelen, kheb er 22 uur over gedaan om het uit te spelen.
het meest sfeervolle stukje vond ikDat spel heb je net.... tering wat doe je dat snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou het spel zelf een 7.5 geven ofzo, maargoed wie ben ik he![]()
Maar ik ben het met je eens.... absoluut geen 9 of 10 waard. Kotor is vele malen beter !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Maar als je KotoR leuk vind, is deze game het dan waard om te kopen. Ik ben RPG dan, maar als het allemaal recht toe recht aan en simpel is?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat spel heb je net.... tering wat doe je dat snel![]()
Maar ik ben het met je eens.... absoluut geen 9 of 10 waard. Kotor is vele malen beter !
kotor was ook simpel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar als je KotoR leuk vind, is deze game het dan waard om te kopen. Ik ben RPG dan, maar als het allemaal recht toe recht aan en simpel is?
In principe wel maar het verhaal waar iedereen het over had boeide me niet. Sfeer ook niet.... beetje leeg allemaal. Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Probeer hem anders eens of check de video review ergens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar als je KotoR leuk vind, is deze game het dan waard om te kopen. Ik ben RPG dan, maar als het allemaal recht toe recht aan en simpel is?
8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe lang doe je er ongeveer over om fable uit te spelen?
ah dat is een mooie lengtequote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)
Idd, verdomd irritant. Ben nu dit weekend bezig, en ik ben echt gewoon klaar. Ik zit nu echt van. WTF. Is die game nu al klaar. Fucking shit he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)
de game is inderdaad aan de korte kant, maar het is wel een geweldige game. Heel erg sfeervol en ook prima graphics en gameplayquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:31 schreef Morthill het volgende:
Kortom, niet echt boeiend. Molyneux zou bij EA moeten gaan werken. Hypen en crap afleveren is ie beter in dan wie dan ook.
Was dat misschien http://www.gamefreax.de/ ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Dudes, ik heb hulp nodig. Ik wil mijn Xbox opleuken en er een leuke case omheen doen zodat ie iets minder ordi oogt, of iig specialer...
Nu ben ik op zoek naar die metalen case die op een gegeven moment op een duitse site aanwezig was, maar ik kan hem domweg niet meer vinden... Kan iemand me hiermee helpen?
tweede optie die ik heb is om hem helemaal met plastic-primer te behandelen en daarna met 3 kleuren oranje/bruin volledig geroest te spatten, maar dat is wat intensiever om te maken..
Nope, het was echt een case die je zo tussen je versterker en DVD speler kon plaatsen, kaal aluminiumquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was dat misschien http://www.gamefreax.de/ ?
mooie gein gister op fort nexiumquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:34 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren echt een onwijze coole Live avond manFar Cry
Heb ook al dik 8 uur in een map zitten. Wat een werk om er 1 te maken, maar hij wordt gaaf...
Ohja,...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mooie gein gister op fort nexium
vooral toen ik aan het snipen was in die toren en jullie met 2 man met rocketlaunchers van 2 kanten gingen schieten
Joh 8 uur ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:34 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren echt een onwijze coole Live avond manFar Cry
Heb ook al dik 8 uur in een map zitten. Wat een werk om er 1 te maken, maar hij wordt gaaf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
ik weet niet eens wat poorten zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Dit las ik ergens en hoorde ik van Gamedemon. Ik heb soms problemen om mensen te verstaan en of te joinen.....
U dient poorten : 88 en 3074 door te zetten naar het vast ingestelde ip adres van de Xbox
Instructions zou ik hier vinden maar ik kan die poort nummers daar nergens vinden!!
http://www.zyxel.nl/support/z119.html
Ik heb een Zyxel modem maar geen idee hoe ik poorten naar het vaste IP adres van mijn Xbox krijg... weet niet eens hoe ik het IP adres van mijn Xbox moet wetenAlles staat bij mij op obtain automatically.... !
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef peristilius het volgende:
Poorten zijn toch spelletjes die eigenlijk van een andere spelcomputer komen?
volgens mij ben je een PI vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef Morthill het volgende:
Poorten is gewoon van het ene systeem overzetten naar het ander zonder enige veranderingen aan te brengen in het spel. Alleen de besturing wordt afgestemd
??quote:
de discussie ging over de poorten van Chocobo op zijn PC/Modem/Router/Whateverquote:
Dat soort poortenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef kepler het volgende:
[..]
de discussie ging over de poorten van Chocobo op zijn PC/Modem/Router/Whatever
als jij een router hebt dan is je ip zeg maar : 666.666.666.666quote:
Dat heb je altijd al gehad vlgs mijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Nou,... ik blijf het vreemd vinden dat ik sommige friends niet kan joinen of verstaan![]()
Gamedemon had het ook met jou en Halo2 hoorde ik. Zeus had het in RB3.... rare dingen... geen idee hoe... kan ook aan mijn Xbox liggen,.... hoop dat de 360 het oplost.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb je altijd al gehad vlgs mij![]()
En .. je bent de enige die het heeft die ik ken
ik had het met jou met rallisport challenge 2 dat ik helemaal niet kon joinen, en burnout 3 moest ik die poorten open zetten om je te verstaan, de rest van de burnout problemen lag bij EAquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb je altijd al gehad vlgs mij![]()
En .. je bent de enige die het heeft die ik ken
Nee, ik had jou gewoon op mute staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had het met jou met rallisport challenge 2 dat ik helemaal niet kon joinen, en burnout 3 moest ik die poorten open zetten om je te verstaan, de rest van de burnout problemen lag bij EA
en volgens mij bij rainbow six ook, PGR2 deed het wel normaal toen
Nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef twi het volgende:
Bij PGR was het soms wel irritant hoor. Altijd wel eentje die niet kon joinen en dat iedereen dan weer naar een andere host moest gaan.
Wel gezien, lijkt me ruk.. ik haat snipers.. ik verfoei ze ook in ieder spel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik volgde de link van Gamedemo en zag tot mijn verbazing ook Sniper Elite staan! Ik wist niet eens dat die game verschenen was, ook geen review of niks zien langskomen.
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=681303
Setting spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
Wel gezien, lijkt me ruk.. ik haat snipers.. ik verfoei ze ook in ieder spel.
Ik ben meestersniper in Far Cry,... dek mijn team... alleen niet altijd succesvol !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel gezien, lijkt me ruk.. ik haat snipers.. ik verfoei ze ook in ieder spel.
Snipers zijn homo's met een krachtig wapen.. een echte man vecht man2man.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben meestersniper in Far Cry,... dek mijn team... alleen niet altijd succesvol !
Je hoeft de kogels toch niet te betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Een sniper is efficiënter. 1 kogel, 1 kill.
zijn al screens van voorbij gekomen op games.fok + een nieuwsbericht dat ie gold was gegaan hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik volgde de link van Gamedemo en zag tot mijn verbazing ook Sniper Elite staan! Ik wist niet eens dat die game verschenen was, ook geen review of niks zien langskomen.
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=681303
Kutsite, kom ik nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef Gamedemon het volgende:
zijn al screens van voorbij gekomen op games.fok + een nieuwsbericht dat ie gold was gegaan hoor
Stap iiiiiin danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snipers zijn homo's met een krachtig wapen.. een echte man vecht man2man.
Ik wacht je op straks........ CoD2..... 2 december,.... 22:00... be therequote:
Gijs denk na.. dan ben ik aan het racen in PGR3.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht je op straks........ CoD2..... 2 december,.... 22:00... be there
Ben je gek zeg..... prima router... nee gewoon UNNP aanzetten !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik snap er geen zak van, maar de oplossing komt kortgezegd neer op: "koop een nieuwe router"?
Ik kan ook bij M$ gaan werken geloof ik.
owwww is dat allesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:35 schreef Chocobo het volgende:
Wat een verhaal weer. Xbox service center gebeld. Denk ik post het maar zodat iedereen kan checken of dit probleem (als het een probleem is) verholpen kan worden.
Xbox Live support desk erkent dit probleem. Het is een router issue... sommige routers kunnen gewoon niet met elkaar praten. Je moet controleren of NAT1 op je modem aanstaat. Dit kan je in het settings menu van je xbox doen. Doe een test connect en druk achterelkaar y,y,y,y,y... je ik ben serieus
Je komt dan in een menu waar je de WXYZ codes kan bekijken. Druk a en je ziet of je modem/router NAT1 doorstuurt. Zo niet nieuwe router kopen of eventueel aanpassen via je router interface.
Wat ook moet gaan helpen in 9 van de 10 gevallen is 'UPNP' aanzetten met 'enable configuration changes'. Universal plug'n play wordt dan geactiveerd waardoor je router allerlei requests van je xbox accepteerd. Port forwarding hoeft dan ook niet meer.
Mmmm,... vanavond eens controleren.
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef DinoPK het volgende:
Heb je een zyxel prestige 650r (standaard modem/router bij bbned adsl) toevallig chocobo? Daar zit juist een erg goede firewall in (die idd NAT en UPNP ondersteund), die op zich vrij makkelijk open te zetten is.
Het ip van zyxel is standaard 192.168.1.1 (vul dit eens in in je internet explorer)
username is admin
password is 1234
Je komt dan in het config scherm.
Bij je firewall settings gooi je de betreffende poorten open, bij de NAT settings kan je extern verkeer redirecten naar je xbox dmv het ip (ip van je xbox kan je ergens uitlezen in de router settings als je ff zoekt). Zelf heb ik al tijden een ander geval staan, dus kan je helaas even niet helpen met de preciese settings. Kijk anders eens hier voor wat configuratie tips: http://www.zyxel.nl/support/ (bijv http://www.zyxel.nl/support/z156.html )
Sniper zeker gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Een sniper is efficiënter. 1 kogel, 1 kill.
Ik heb (denk ik) porten geforward maar bij NAT en niet bij Firewall settings.... Hoe dan ook... heb UPNP aangezet, maar niks helpt.... kan die ene live user gewoon niet verstaan of joinen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef DinoPK het volgende:
Heb je een zyxel prestige 650r (standaard modem/router bij bbned adsl) toevallig chocobo? Daar zit juist een erg goede firewall in (die idd NAT en UPNP ondersteund), die op zich vrij makkelijk open te zetten is.
Het ip van zyxel is standaard 192.168.1.1 (vul dit eens in in je internet explorer)
username is admin
password is 1234
Je komt dan in het config scherm.
Bij je firewall settings gooi je de betreffende poorten open, bij de NAT settings kan je extern verkeer redirecten naar je xbox dmv het ip (ip van je xbox kan je ergens uitlezen in de router settings als je ff zoekt). Zelf heb ik al tijden een ander geval staan, dus kan je helaas even niet helpen met de preciese settings. Kijk anders eens hier voor wat configuratie tips: http://www.zyxel.nl/support/ (bijv http://www.zyxel.nl/support/z156.html )
Ja maar het is mijn modem Gijs... wat moet ik danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
Leuk hoor routers.. die dingen zijn zo handig
Kweet het ook niet Gijs.. tis kutquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar het is mijn modem Gijs... wat moet ik danIk geef het op... wil godver gewoon gamen
Enemy at the Gates...maar vooral boeken gelezen over snipers in WW2 en Vietnam.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:20 schreef gijsje79 het volgende:
Sniper zeker gezien.
Moeten saaie boeken zijn geweest dan.. man gaat liggen, man pakt zn sniper.. man gaat kijken.. en kijken.. en kijken .. en kijken .. en kijken.. en kijken.. en kijken.. en kijken. en PATS . Man loopt weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
maar vooral boeken gelezen over snipers in WW2 en Vietnam.
Gijs…zijn behoorlijke goede boeken hoor. Komt heel veel tactiek bij kijken. Enemey at the Gates was dat betreft een vreselijke slechte film. Alle dingen waardoor ze mekaar in die film ontdekken zijn beginnersfoutjes die een echte sniper nooit zou maken, zoals schieten tegen de zon in waardoor je vizier reflecteert. Lees anders War of the Rats eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
Moeten saaie boeken zijn geweest dan.. man gaat liggen, man pakt zn sniper.. man gaat kijken.. en kijken.. en kijken .. en kijken .. en kijken.. en kijken.. en kijken.. en kijken. en PATS . Man loopt weg.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA Pats en loopt weg ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeten saaie boeken zijn geweest dan.. man gaat liggen, man pakt zn sniper.. man gaat kijken.. en kijken.. en kijken .. en kijken .. en kijken.. en kijken.. en kijken.. en kijken. en PATS . Man loopt weg.
Ik snipe wel in Far Cryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Sniper Elite besteld. Hij is gelukkig voor een budgetprijs beschikbaar!Ik lees er op een ander forum erg goede dingen over. Enkele voorbeelden:
Iemand eerst verwonden waarna je hem, en de mensen die hem komen helpen een kogel door de kop kunt jagen. Setting is Berlijn in 1945 Realistisch, zo moet je rekening houden met windsnelheid. Ook kun je niet lukraak schieten aangezien je dan iedereen in de wijde omgeving waarschuwd. Je moet je schoten dus synchroniseren met achtergrondlawaai als artillerie.
ik heb ook UNPNPPNPN aangezet op mijn PCquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb (denk ik) porten geforward maar bij NAT en niet bij Firewall settings.... Hoe dan ook... heb UPNP aangezet, maar niks helpt.... kan die ene live user gewoon niet verstaan of joinen....
Op xboxworldt stond een heel stuk over NT tm N3.... ik weet het niet meerAndere router misschien
Er is tot nu toe één review van verchenen, en nog wel van de PC versie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik snipe wel in Far CryAls het me gaat vervelen stap ik op en gebruik ik mijn shotgun.... trek complete sniper games niet. En deze scoort niet echt denderend.
Gijs ik geef het bijna opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook UNPNPPNPN aangezet op mijn PC
vanavond ff kijken of dat werkt
kweet alleen niet hoe ik poorten moet openzetten met ICS (internet connection sharing)
ik deel mn internet via mijn PC, maar ik zal vanavond eens even kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik geef het bijna opIk weet het niet meer. Vanavond idd even testen. Ik heb het ook aanstaan. Zet ook 'enable configuration changes' even aan. Zo luistert de modem/router naar de Xbox en past in rules en port forwarding alles automatisch aan. Bij mij heeft die er idd wat bijgezet. Zo hoef je als je dus die 2 opties aanzet nooit port forwarding handmatig te configureren.
ipconfig /all geeft alleen weer wat er aan enabled netwerkkaarten op je machine aanwezig zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:18 schreef Chocobo het volgende:
en dan nog wat..... als ik ipconfig /all in een DOS prompt doe zodra mijn Xbox aanstaat zie ik die machine niet. Pingen lukt ook niet
Maar ik moet toch de connectie naar mijn Xbox kunnen testen of iig het IP adres van mijn Xbox achterhalen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Tain het volgende:
[..]
ipconfig /all geeft alleen weer wat er aan enabled netwerkkaarten op je machine aanwezig zijn
Ja, maar dat doe je niet zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik moet toch de connectie naar mijn Xbox kunnen testen of iig het IP adres van mijn Xbox achterhalen?
Dat worden stille en vooral saaie gameavonden als het een beetje realistisch isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Sniper Elite besteld. Hij is gelukkig voor een budgetprijs beschikbaar!Ik lees er op een ander forum erg goede dingen over. Enkele voorbeelden:
Iemand eerst verwonden waarna je hem, en de mensen die hem komen helpen een kogel door de kop kunt jagen. Setting is Berlijn in 1945 Realistisch, zo moet je rekening houden met windsnelheid. Ook kun je niet lukraak schieten aangezien je dan iedereen in de wijde omgeving waarschuwd. Je moet je schoten dus synchroniseren met achtergrondlawaai als artillerie.
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je niet zo
look@lan is een simpel en handig progje wat je netwerk scant op ip adressen en zo kan je zonder al teveel moeite het ip adres van je xbox achterhalen
en jij bent de sniper expert?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…zijn behoorlijke goede boeken hoor. Komt heel veel tactiek bij kijken. Enemey at the Gates was dat betreft een vreselijke slechte film. Alle dingen waardoor ze mekaar in die film ontdekken zijn beginnersfoutjes die een echte sniper nooit zou maken, zoals schieten tegen de zon in waardoor je vizier reflecteert. Lees anders War of the Rats eens.
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je niet zo
look@lan is een simpel en handig progje wat je netwerk scant op ip adressen en zo kan je zonder al teveel moeite het ip adres van je xbox achterhalen
Klinkt goed! Maar er komt nog zoveel dat ik het niet doequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xboxquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?
Ja lach maarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xbox
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs denk na.. dan ben ik aan het racen in PGR3.
neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?
Bedoel je deze? Kwam hem tegen en moest aan je denken !quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Dudes, ik heb hulp nodig. Ik wil mijn Xbox opleuken en er een leuke case omheen doen zodat ie iets minder ordi oogt, of iig specialer...
Nu ben ik op zoek naar die metalen case die op een gegeven moment op een duitse site aanwezig was, maar ik kan hem domweg niet meer vinden... Kan iemand me hiermee helpen?
tweede optie die ik heb is om hem helemaal met plastic-primer te behandelen en daarna met 3 kleuren oranje/bruin volledig geroest te spatten, maar dat is wat intensiever om te maken..
Ohquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef Skull-splitter het volgende:
gevonden: http://www.bestplayer.de/product_info.php?cPath=8_177_209&products_id=231, nu nog even bedenken of ik het werkelijk ga doen...
Hij werkt in de ITquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xbox
In het boek waarop de film gebaseerd is (War of de Rats dus) gaan ze veel dieper op de gebruikte taktieken in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
en jij bent de sniper expert?
Dan maar voor de 360.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat deze zo laat uitkomt man ! BFMC lijkt me toch echt heel cool !
http://xboxmovies.teamxbo(...)ombat-Stealth-Sucks/
Spel ondersteund Live.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef Bastard het volgende:
Dat worden stille en vooral saaie gameavonden als het een beetje realistisch is
Geen last mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
Leuk hoor routers.. die dingen zijn zo handig
Moeten snipers niet heel stil zijnquote:
Jes, en ik denk dat ik ervoor ga binnenkortquote:
De makers hebben dan ook bekend gemaakt dat één Live game wel twee dagen kan durenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeten snipers niet heel stil zijn![]()
Heel mooi ding..... !! Moeilijk om te doen of kan je het laten doen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jes, en ik denk dat ik ervoor ga binnenkort
voor die 2 euro neem ik er wel zo'n schijfje bij, en volgens mij valt het best mee... Alleen dat solderen moet ik nog even bekijken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel mooi ding..... !! Moeilijk om te doen of kan je het laten doen ?
quote:Originally Posted by Sjotime
Mensen,... ik geef het bijna op. Ik heb problemen om 1 a 2 friends te verstaan of te joinen met een Xboxlive game. Helpdesk van Xbox gebeld. Die hadden het over het bekende y,y,y,y, druk methode om de NT mode te controleren. Resultaat.... soms zit ik op NT3 en soms op NT1. Vrienden van me op NT2 of 1. Vraag me allemaal niet wat het is.
Ook kreeg ik als tip om port forwarding te doen. Port 88 en 3407 open gezet naar het IP address van mijn Xbox op mijn Zyxel 2602 prestige modem/router. Dit loste het probleem niet op. Daarna ports verwijderd en op advies 'Upnp' aangezet. Universal plug and play met enable configuration changes. Ook dit lost het probleem niet op. Hoe vind je trouwens het IP address van je Xbox.
Ik weet het niet meer. Andere router nemen? Zonde want ik gebruik Tiscali family met telefonie dus wil ik mijn telefoon aangesloten houden. Heeft iemand nog tips of ideeen. Kan ik mijn modem NT1 forceren? Moet ik bv een andere aansluitmanier zoeken..... ik weet het niet meer. Heeeelp
Is dit probleem anders misschien verholpen als de 360 komt?
Is het niet zo dat je multimedia modem ook al een router is? Dus dan zou je twee routers achter elkaar hebben geplaatst. Ik ben ook net overgestapt (maar dan naar Versatel) en had ook vreemde problemen omdat ik niet gezien had dat het modem ook al een router is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[...] Is er iemand hier op fok die hier ervaring mee heeft
als je meerdere netwerkkaarten hebt zou je voor de gein is kunnen proberen je xbox op je pc aan te sluiten en dan internet delen te doen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik heb nog steeds dit probleem. Ik hoor nu al 3 mensen niet meer. Vreemd genoeg allemaal ADSL gebruikers net als ik. Kabel gebruikers hoor ik prima. Ik weet het niet meer. Andere netwerkkaart geprobeerd, firewalls uitgezet, statische routes aangemaakt, UPNP aan gedaan, porten open gezet.... het helpt niet.
Waarom kan ik toch geen users verstaan
Dit nog maar eens gepost in het Xboxworld topic. Is er iemand hier op fok die hier ervaring mee heeft
Mijn modem is een router ja,......... en ik heb er geen tweede tussen zitten. Tja ik wacht wel af... kan ook aan die andere gozer liggen nu. Alles moet goed staan nu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:29 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je multimedia modem ook al een router is? Dus dan zou je twee routers achter elkaar hebben geplaatst. Ik ben ook net overgestapt (maar dan naar Versatel) en had ook vreemde problemen omdat ik niet gezien had dat het modem ook al een router is.
Als je modem een router is, dan even je tweede router eruit halen. Een nieuw IP laten genereren door windows en je andere instellingen correct zetten.
Als dat niet het probleem is, dan heb ik er geen ervaring mee
We hebben je gemist gisteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je meerdere netwerkkaarten hebt zou je voor de gein is kunnen proberen je xbox op je pc aan te sluiten en dan internet delen te doen...
als je er echt mee zit tenminste
Wel gelachen gisteren weerquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
gelukkig is het op live wel een super spel
dat vind ik juist erg coolquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
. en dan komen die irritante suicide zombies .
Da's wel vreemd, dat is bijna precies dezelfde kritiek als er op de pc versie was. Je zou verwachten dat ze dat dan aanpassen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
en dan komen die irritante suicide zombies .
Echt TE irritant
mjah die monsters op de pc was het punt dat ik stopte met spelen omdat de game heel erg veranderde.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef speknek het volgende:
Ja ik praat sowieso poep, de kritiek was meer de vreemde monsters die erin voorkwamen, die afbreuk deden aan de eerdere levels met gewone mensen. Never mind what I said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |