___________________________O___________________________quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef H.Flick het volgende:
De enige constante factor is FFVII
Dat dommequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik ben niet de gene die info geeft
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik ben niet de gene die info geeft
alleen jammer van die Limietquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tyfusIk ben blij dat ik een 100mbit lijn heb
Ik zit bij de eindbaas volgens mij, enige stukje uit het spel wat verdomme niet te doen isquote:
Iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:09 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zit bij de eindbaas volgens mij, enige stukje uit het spel wat verdomme niet te doen is
Coolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef H.Flick het volgende:
*Far Cry gekocht*
Ik ging een xbox360 reserveren en ging met Far Cry naar buiten (en geen Xbox360 reservering)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef twi het volgende:PETER JACKSON
HALO MOVIE
FANTASTISCH!
Was eerst echt HEEL sceptisch over de film Halo, gezien de Uwe Ball geruchten, maar nu dit bekend is, heb ik er het volste vertrouwen in. Hopelijk worden alle boeken verfilmd, al dan niet voor elk boek een aparte film.
sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef twi het volgende:PETER JACKSON
HALO MOVIE
FANTASTISCH!
Was eerst echt HEEL sceptisch over de film Halo, gezien de Uwe Ball geruchten, maar nu dit bekend is, heb ik er het volste vertrouwen in. Hopelijk worden alle boeken verfilmd, al dan niet voor elk boek een aparte film.
Ik heb op het moment geen gamertag, ik moet nog een UTP kabeltje trekken naar mn Xbox en daarna neem ik pas weer live. Gaat morgen allemaal gebeuren, dus dan post ik het wel in dit topic.quote:
Tja,... eerst even kijken wat die met King Kong doet !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef twi het volgende:PETER JACKSON
HALO MOVIE
FANTASTISCH!
Ok,.. komt later danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb op het moment geen gamertag, ik moet nog een UTP kabeltje trekken naar mn Xbox en daarna neem ik pas weer live. Gaat morgen allemaal gebeuren, dus dan post ik het wel in dit topic.
Prachtig spel trouwens, de junglesfeer is schitterend en het knallen werkt ook perfect. Vanmiddag vond ik zelfs mijn broer achter mn Xbox met Far Cry en die heeft sinds de Nintendo game&watch niet meer gegamed.
Eindbaas is moeilijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef Darkzell het volgende:
En hoe was ie qua moeilijkheidsgraad en overall ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sla over, far cry word mijn laatste live titel, heeeeeeeeeel mischien full spectrum 10 hammers nog maar dat was het dan wel, laatste single player game word ninja gaiden blackquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Modern combat einde deze maand op LIVE ...
We hypen je nog wel omquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik sla over, far cry word mijn laatste live titel, heeeeeeeeeel mischien full spectrum 10 hammers nog maar dat was het dan wel, laatste single player game word ninja gaiden black
valt te proberen hequote:
Ik hoop dat Strol hem ook haalt... ik heb alleen al die 50 euro over puur om jou te zien crashen met een helicopterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Modern combat einde deze maand op LIVE ...
Stond laatst al op de site. Blijft een leuk filmjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.tooshocking.com/index.php?ns=view_vid&id=676
Leuk om nou eens een beeld te hebben van zo'n schreeuwamerikaan op LIVE.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Stond laatst al op de site. Blijft een leuk filmje![]()
Jup ik ook. Ik moet eerlijk toegeven wel wat gecheat te hebben want ik vond het te frustrerendquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:03 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jup ik ook. Ik moet eerlijk toegeven wel wat gecheat te hebben want ik vond het te frustrerend![]()
Tering, sinds je mod bent ben je overal nog sneller bijquote:
Blijft een heerlijk ding..... Ik merk het ook aan Far Cry,... prima spel die gewoon prima meegaat. Het lijkt soms wel alsof de machine nog niet klaar is, maar toch,... na Far Cry en BF is het voor mij echt over...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:14 schreef Bastard het volgende:
The movies, dat spel over een film maken met prachtige gfx is trouwens ook gold gegaan.
Waarom komen die leuke titels allemaal wanneer je besloten hebt om te stoppen met de xbox en de 360 te gaan halen
De xbox is een jonge dood gestorven.
Ik zal jouw kut eens... oh nee...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,.. en de movies lijkt me een kutspel
Soms het ik het idee dat de Xbox sowieso tijdelijk was en dat ze altijd al de 360 wilden maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal jouw kut eens... oh nee...
Nee, mag hopen dat de 360 langer meegaat zeg!
Far Cry haalt echt het maximale uit de Xbox hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blijft een heerlijk ding..... Ik merk het ook aan Far Cry,... prima spel die gewoon prima meegaat. Het lijkt soms wel alsof de machine nog niet klaar is, maar toch,... na Far Cry en BF is het voor mij echt over...
Oh,.. en de movies lijkt me een kutspel
Ik zal eens het maximale uit jou halen !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Far Cry haalt echt het maximale uit de Xbox hoorBen wel blij dat de 360 eraan komt
Ben je snel klaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal eens het maximale uit jou halen !
Haloquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.tooshocking.com/index.php?ns=view_vid&id=676
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Halo2 vlgs mij.. maar die middelvinger ook op de beeldbuis zetten, of stompen geven aan de tvquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Halo?
Heb ik ook soms, maar niet zo agressief. Zo van "yeah right"
whahahaha,... Intertoysquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
Kheb overigs hele dorp bij ons al afgebeld voor TW2006.. nergens natuurlijk.
De mooiste reactie kwam van Intertoys "Die komt voorlopig niet hoor"
Sure.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahaha,... Intertoys
Dimplus heeft hem al hoor... even bellen en morgen heb je hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |